Skip to content

Exit posao part 2

maj 27, 2008
tags: , , ,

Dugo čekani i jedva dočekani ponedeljak. Kako me nesanica drži ovih dana (užasna stvar) sva sam haotična i trudim se da funkcionišem što bolje. Ustala sam u 9.30h posle samo 3h spavanja i definitivno nisam bila u stanju da po ovoj vrućini odem do prostorija EXIT-a, te odlučim da ih nazovem. Okrenem broj informacija o telefonskim brojevima i dobijem drugi broj. Nazovem, zvoni. Sva se ozarim, kad tup! Škriiiiiiiiitaram taram taram . . . opet fax. Da ne poveruješ. I tako sa još dva broja. I setim se ja da moj dragi brat ima fax u firmi i da sam jednom slala neke uplatnice kao potvrdu i pošaljem mu poruku da mi se javi. I javio se 4h kasnije. Dao mi broj i nazovem ja sekretaricu i kažem joj da ću joj sada poslati mail sa prijavom, da ga odštampa i pošalje, ako nije problem, kaže cura da nije, završila je sve šta ima . . . i tako se začas mi dogovorimo. Pošto sam i dalje na dial up konekciji, prekinemo razgovor i ja se lepo konektujem i pošaljem mail sa prijavom i molbom da je prihvate. I diskonektujem se.

Prošlo je 14h i odlučih da odem do prodavnice i pokupujem namirnice koje mi trebaju da napravim voćni jogurt i obavim sve šta imam, pa da počnem da učim. I bukvalno sam uzela novac i izašla iz stana. I naravno nisam ponela mobilni. I sad dok sam ja obišla sve punktove koje sam planirala prošlo je vremena. Dolazim kući i mama mi kaže da me je zvala Jelena iz firme i da će biti još 20 minuta tu, da sam joj trebala poslati mail . . . I ja u čudu, pa poslala sam joooj! Zovem firmu, 15h je, cura otišla kući . . . E u k! Zaista mi se ne da. Mada, ko zna zašto je to dobro. Možda i ne treba da radim :D

3 komentara leave one →
  1. bebA permalink
    maj 30, 2008 12:07 am

    iz mog iskustva u takvim situacijama bas treba ici do kraja ;-)
    poZZ

  2. drveniadvokat permalink
    maj 30, 2008 2:18 am

    hvala na savetu :)
    poslušaću ga, tj već jesam ;)

    pa ćemo videti šta će od toga ispasti . . .

    pozdrav!

  3. Morena Luna permalink
    septembar 5, 2008 2:44 pm

    Hm.. Bas cudno.. Ipak si ti nevidjeni maler.. Mada „ko zna zasto je to dobro“ je svakako jedna od mojih omrazenijih recenica.. Kako moze da bude dobro kada ti gubis zivce??? Mada ja osecam da ces ti taj posao ipak zaraditi ;)

Ostavite odgovor

