Skip to content

Veliko i ukusno osveženje za male pare

maj 27, 2008

Napolju postaje sve toplije i svako pribegava svom proverenom načinu za lakše podnošenje vrućine. Verujte mi, ovaj voćni jogurt je više puta (da ne kažem mnooogo) proveren i odličan je. Kako ga spremiti?

Za pripremu je potrebno:

  • 2 pudinga od vanile
  • 1l jogurta
  • Voće po želji, između 300 i 500 grama, kako ko voli
  • Šećer i voda

Priprema:

Dva pudinga od vanile skuvati po uputstvu u 7-8 dl vode (malo manje vode nego što ide mleka, jer nam treba gust puding) i šećera po želji (ja stavim malo više nego što piše u uputstvu, jer jogurt nije sladak tj kiseo je, pa da se malo ublaži ta kiselost) i ostaviti ga da se skroz ohladi. Zatim ga dobro promešati kašikom, da bude u siiitnim komadima i u posudu sa pudingom sipati jogurt i dodati oprano i iseckano voće. Pošto je sada sezona jagoda, ja rado njih stavljam, s tim da oko 100g jagoda ne iseckam nego izgnječim i zajedno sa seckanim dodam u jogurt i puding. Kada nema svežeg voća može zamrznuto da ga zameni.

9 komentara leave one →
  1. Maladict permalink
    maj 27, 2008 9:25 am

    Bah, nije trebalo ovo da napišeš. Sad mi se jede voćni jogurt. :D

  2. drveniadvokat permalink
    maj 27, 2008 6:34 pm

    hehe, odlično, sada ga napravi, pa da čujemo i tvoje utiske :)

  3. Maladict permalink
    maj 27, 2008 9:23 pm

    Ma ne smem, čoveče, ne teraj me na greh. :D Jao, još si i slike stavila, idem ja polako. :D

  4. drveniadvokat permalink
    maj 27, 2008 9:34 pm

    smeš voće da jedeš . . .
    umesto šećera stavi natren ili bilo koju drugu zamenu za šećer (koju pretpostavljam smeš da koristiš), a jogurt kupi sa najmanjim procentom mlečne masti. i nemoj pojesti sve isti dan. i eto :D

  5. Maladict permalink
    maj 28, 2008 8:10 pm

    Ako sam ja dobro razumeo, puding se skuva u vodi, a ne u mleku?

  6. drveniadvokat permalink
    maj 29, 2008 12:59 am

    dobro si razumeo, u vodi. i dobije se neka gusta smesa koja se lepo razmuti sa jogurtom.

  7. septembar 3, 2008 1:41 am

    xexe, kol’ko sam jogurta popio ovog leta… :)))
    Maline su zakon, definitivno, a odlichan je i sa kombinacijom banane i breskve! :))

    Ovo je jedan od recepata koji je obelezio 2008.! :)) Tako smo i pocheli, da se ne zaboravi! :))

  8. sladja permalink
    novembar 7, 2011 2:13 pm

    ovaj jogurt sam pravila i mogu vam reci da je lepsi nego kupovni a pritom je i zdraviji bez konzervansa i ostali dodataka probaj te necete se pokajati

Trackbacks

  1. Ćnivo gurtjo « Maladict’s blog

Ostavite odgovor

