Skip to content

Borba za posao se nastavlja

jun 1, 2008

Ponedeljak je prošao kako je prošao. U utorak me zove brat iz firme i probudi me u cik zore, 14h, i kaže da mu pošaljem mail. I ja ustanem nekako, dođem sebi, i na prazan stomak krenem da se bakćem sa netom. Uhvatimo se mi u koštac i tamo – vamo, pošaljem ja njemu mail.

Zvoni telefon posle pola sata, kaže mi da mu nije stigao. Tj, ne vidi se tabela koju je trebao da primi, već samo tekst koji sam dopisala. I kud ću šta ću, kaže on da će doći sutra do mene da ja to lepo odštampam, pa će uzeti. Sreda, negde 17h, eto njega sa snajkom i Mimom. Taman ja napravim onaj voćni jogurt o kome je bilo reči ovde, te ga ponjupamo, uze čovek prijavu i ode. Reče da je poslao. . . Sada je pitanje samo da li će se javiti. U svakom slučaju, mi uradismo sve od sebe :D pa šta bude . . .

3 komentara leave one →
  1. jun 2, 2008 5:53 pm

    Sramota, ne znaš da pošalješ mejl kako treba :D

  2. drveniadvokat permalink
    jun 8, 2008 1:53 am

    na prazan stomak bre :D

  3. Morena Luna permalink
    septembar 5, 2008 2:45 pm

    Sto jes jes.. Kostac je to ;)

Ostavite odgovor

