Skip to content

Kad se sada samo setim

jul 21, 2008

Danas je došao dan kada sam i ja prešla u tokove brzog protoka, i nadam se da više nikada neću morati da se patim sa dialup-om, niti to ikome želim. Bome, težak put sam prešla i iskrena da budem, nikome nisam ni rekla (možda jednom drugu, jer je pitao šta je sa tim), da se nešto ne izjalovi. S obzirom da do sada jeste svaki put, zaista nisam verovala dok nisam sve povezala, uključila računar i otvorila sajt na koji često idem :D prošli put sam (krajem prošle godine) sve povezala i 7 dana blenula u monitor dok mi nisu javili da ja ‘ipak nemam tehničkih mogućnosti’. ali sada ih imam i zaista, veliko olakšanje, imam strpljenja i više nego što mi treba :D

4 komentara leave one →
  1. jul 22, 2008 2:23 am

    Ček’ je l’ stig’o???

  2. drveniadvokat permalink
    jul 22, 2008 2:20 pm

    stig’o :D

  3. Maladict permalink
    jul 25, 2008 9:34 pm

    Jeeej…

  4. Morena Luna permalink
    septembar 5, 2008 2:56 pm

    E.. Kad se malo vise budes druzila sa ADSL-om shvatices da i on moze kad ikad da zeza ;)

Ostavite odgovor

