Skip to content

Matice, stižem!

jul 24, 2008

Od danas sam rešila da počnem aktivno i posvećeno da učim, ispit se približava, a deo pisaca nisam ni pročitala, a kamoli da sam pronašla kritike i literaturu. Pre nekih mesec dana su nas obavestili da Gradska biblioteka (ogranak u centru) neće raditi do septembra, i da se knjige ne mogu uzimati do tada. Ok, pomislila sam, nema veze, ići ću na fax u seminarsku biblioteku, pa ću tamo učiti. Bibliotekarka me poznaje od ranije, pa se desi i da mi da knjigu da iznesem u zamenu za index i da vratim sutra ujutru, što mi je odlično, jer odmah kod kuće prekucam, ne zapisujem (brže kucam nego što pišem, te mi je manje vremena potrebno da obradim neki tekst). I, ustanem ja jutros pre sedam i odem na fax i „poljubih vrata“. Godišnji odmor do 22. avgusta . . . E pa lepo. Od tri mesta na kojima skoro sigurno mogu da nabavim potrebnu literaturu dva ne rade . . . i to mi je ostala samo Matica u koju ne volim da idem zbog procedure koja je potrebna za dobijanje knjige i zbog gužve koja šuška, tipka sms, šapuće, žvaće itd . . . No, sada nemam izbora . . . tako da Matice, sutra ujutru stižem!

No comments yet

Ostavite odgovor

