Skip to content

Gledam i ne verujem

jul 25, 2008

Što je jedan moj drugar rekao: Gledam ti ja svoja posla i čitam online štampu . . . i naletim na ovaj naslov i zamrznem se . . . i sad, šta reći?

Speachless . . .

9 komentara leave one →
  1. jul 26, 2008 10:34 pm

    Na pamet mi pada citat iz „Almansora“ Hajnriha Mana… “Dort, wo man Bücher verbrennt, verbrennt man am Ende auch Menschen.“ (Tamo gde su spalili knjige, na kraju će spaliti ljude).

    Istina, to je rečeno u jednom drugačijem kontektstu, ali dovoljno govori o činjenici da se odnos celokupnog društva prema jedinki dosta ogleda u odnosu prema pisanoj reči i knjigama. Kada knjige postanu višak, zbog ovog ili onog razloga, nešto ozbiljno nije u redu sa svima nama.

    A direktorka najbolje da prazne police popuni kojekakvim Skandalima, Svetovima, tabloidima, knjigama Vesne Radusinović, Anabele Basalo i Isidore Bjelice. „Ima nešto trulo u državi Danskoj“.

    Oh, da, one more thing. Ukoliko još neki „blistavi um“ greškom postavljen na mesto direktora biblioteke dobije nagon da bisere ljudskog stvaralaštva baca u otpad zbog manjka prostora, istog molim da me kontaktira na mejl. Toliko mogu da se iskeširam.

  2. jul 26, 2008 10:45 pm

    Lapsus, mislila sam na Hajnriha Hajnea. :) Pomešah sa Hajnrihom Manom zbog toga što su njegove knjige, baš kao i knjige Tomasa Mana bile na udaru nacista.

  3. zelenavrata permalink
    jul 26, 2008 11:31 pm

    Ne mogu da verujem!!!!!!!!!
    Sest tona knjiga za 15 somica, bruka!
    Ne zajbeva to neko a?

  4. jul 26, 2008 11:34 pm

    Stvarno bruka šta reći. Nadam se da se neće ponoviti nešto slično. Za takve ljude knjige su samo stvar kao i svaka druga.

  5. drveniadvokat permalink
    jul 27, 2008 1:43 am

    @Džejn: Strahota je šta sebi ljudi dozvoljavaju. Ne kapiram kako je jedan profesor književnosti (a ona verovatno ima tu ‘titulu’, pa nije valjda na taj položaj došla preko veze, naopako?!) može sebi da dozvoli ovako nešto. Da je prodala dela koja su bila obavezne lektire u komunizmu, koje nemaju književnu vrednost i zaista ih sada niko ne koristi možda se ne bih popi*dela ovoliko :) i ne mogu da verujem da je rekla da srpske realiste niko ne čita. Pa, meni su oni omiljeni u našoj književnosti . . . kao ni za „Zlatne grede“ . . . napisala sam u komentaru tog članka svašta, ali ga nisu objavili iako sam bila kulturna i birala sam reči, ali sam rekla suštinu :D
    slažem se sa citatom koji si navela :)

    @zelenavrata: bojim se da ne . . . prosto čovek ne zna da li da se nasmeje ili da zaplače. Kako jedan bend iz Pule kaže: „Glupost je neuništiva“. Ova gospođa je sve iznenadila.

    @Ćimox: i ja se nadam.

  6. zelenavrata permalink
    jul 27, 2008 1:46 am

    Ostala sam bez teksta!
    Strasno, bruka!!!!!

  7. Maladict permalink
    jul 27, 2008 4:50 pm

    Rečju: bolidiiiii….

  8. prichalica permalink
    jul 28, 2008 11:35 pm

    Boze. Ja sam ovo tek sad videla, a bolje da nisam. Ne mogu da verujem!
    Kako se niko ne seti da pobaca onu Grand Reviju, i ostala, da izvinete, sranja, a ne knjige!!! Pa, u pravu ste- glupost je definitivno neizleciva.

  9. Morena Luna permalink
    septembar 5, 2008 3:06 pm

    Vratice nam se.. Kroz narod koji ce citati stampu, a bacati knjige.. veoma pametno.. ostajem bez teksta..

Ostavite odgovor

