Skip to content

Naiđe i meni . . .

jul 29, 2008

Reci šta da budem,

biću za tebe.

Kaži šta da radim,

uradiću sve,

ne govori više da te ne vole.

Ako želiš prijatelja,

evo ti ramena.

Ako želiš moju ljubav,

uzmi je za sva vremena.

Ne govori više da te ne vole,

kad odnjela si sve.

Reci hoću to da imam,

ja ću ti stvoriti.

Hoćeš li heroja ratnog?

Otiću se boriti.

Ne govori više da te ne vole.

Kaži hoću snijeg da pada,

ja ću pričat’ s Bogom.

Hoćeš me za jednu noć?

A ljubi me i šutni nogom.

Ne govori više da te ne vole,

kad odnjela si sve.

Crvena jabuka

Danas me nešto uhvatio bed . . .

deo pesme sa koncerta, sa youtube

Tamo gdje ljubav počinje

16 komentara leave one →
  1. prichalica permalink
    jul 30, 2008 12:55 am

    Kakav, bwe, bedak? Neeema toga, pretvoriću te u knedlu, znaš?!
    Btw, divne reči, ima negde da se nađe mp3 ove pesme?

  2. drveniadvokat permalink
    jul 30, 2008 1:26 am

    lol, pa da dođem u iskušenje da ponjupam samu sebe? ;)
    ima, stiže ti na mail za koji min :)

  3. prichalica permalink
    jul 30, 2008 1:46 am

    Hvaaaaaaaaaaala puno, puno, puuuuno, do neba!!!
    Povlačim knedla-pretnje. ;)
    Hvala, još jednom!

    ;)

  4. drveniadvokat permalink
    jul 30, 2008 2:11 am

    nema na čemu :) i drugi put :)

  5. Maladict permalink
    jul 30, 2008 9:12 pm

    Eh, piraterijo… a BIA, CIA, MI5? Ništa, a? :D

  6. zelenavrata permalink
    jul 31, 2008 12:29 am

    Bedak? Sad cu da pravim knedle! Dakle, kez ili knedle, biraj?

  7. jul 31, 2008 12:40 am

    koja piraterija, mp3 znači ‘mafns puno’ x3 :D
    ne govori više, jer sve znam, koliko da pošaljem i sve to. eh, Maladict, zar sumnjaš u nas? ;)

    proći će zelena, iskreno, ne znam koji mi je :(
    ja sam jaaako retko ovakva, da ne kažem nikad.

  8. Maladict permalink
    jul 31, 2008 3:32 pm

    ‘Oću i ja jedan mafin. Je l’ to onda mm1 (“mafins malo“ puta 1)? :D

  9. jul 31, 2008 4:30 pm

    hehe, za tebe drugar, sve. pričalica nudi i neke knedle . . . sa sve šljivama . . . ja ih nisam probala, ali možda mi se i dopadnu :D

  10. jul 31, 2008 8:27 pm

    Naiđe dan svakom… Proći će! :))
    Ala se dobro jede na ovim vašim blogovima… :))

  11. Maladict permalink
    jul 31, 2008 8:30 pm

    Uf, ne volim ti ja knedle sa šljivama, mada obožavam knedle u supi. :D

  12. jul 31, 2008 9:35 pm

    e te u supi volim i ja, i znam čak i da ih napravim, samo ponekad budu tvrde, a nekad se malo raspu, ali mama uvek kaže: „Savršeno . . . “ :D

  13. drveniadvokat permalink
    jul 31, 2008 11:43 pm

    @glorfindel: nije valjda da odajemo takav utisak? ;)

  14. glorfindel permalink
    avgust 1, 2008 10:34 am

    pa skoro samo o hrani ovih dana! :)) shto meni ni najmanje ne smeta :))

  15. Maladict permalink
    avgust 1, 2008 11:17 am

    Pa ne može se pisati na prazan stomak. :D

  16. avgust 1, 2008 2:48 pm

    slažem se Maladict

Ostavite odgovor

