Skip to content

Deviantart

avgust 1, 2008

Večeras napravih nalog :)

Pa, biće fotki, samo da bude vremena, a ko ga ima, slobodan je da pogleda i prokomentariše.

moj profil

3 komentara leave one →
  1. avgust 1, 2008 2:52 am

    Ja kad imam vremena, baš ga imam. Istina je da je skoro 3, ali šta ću kad je to vreme, za samo moje vreme. :D Slike su super, ova druga mi se mnogo sviđa, baš imaš oko za dobru fotku.

  2. avgust 1, 2008 4:01 pm

    i ja volim noć, niko me ne uznemirava i mnogo mogu da uradim :)

    hvala na komplimentu! :)

  3. zelenavrata permalink
    avgust 5, 2008 8:35 pm

    Sve mi se fotke svidjaju!
    Aaaaaa, posebno boja pozadine:)

Ostavite odgovor

