Skip to content

Magla svuda, magla oko nas . . .

avgust 4, 2008

Već sam potpuno zaboravila na ovo, kada me je ovaj post podsetio da i ja ‘duha za trku imam’ :D

Fotografije su slikane 01.01.2008. u Osijeku na tvrđavi, poznatijom kao tvrđa, negde uveče. Bukvalno jedna za drugom, tako da nema šanse da je to samo mrlja na objektivu ili slično.

slika 1

slika 1

slika 2

slika 2

10 komentara leave one →
  1. avgust 4, 2008 11:31 am

    Sneg pravi refleksije, ništa više ;)

  2. avgust 4, 2008 11:40 am

    a što na drugoj slici nema refleksija? ;)

    nije da verujem u to, ali sam se tada pošteno prepala :D
    pa su me nagovorili da stanem pored te česme da me slikaju ‘sa duhom’ (odmah smo videli na displeju da ‘ima nečega’ na slici br 1), da mi vidiš facu . . . :D lol

  3. avgust 4, 2008 11:54 am

    Da ti ne pušiš možda, pa si izduvala dim tik pre okidanje? Ili si izdahnula topao vazduh iz pluća, isto tik pre okidanje? A možda su i dusi :D

  4. zelenavrata permalink
    avgust 4, 2008 1:44 pm

    Hm……ne znam sta da mislim.
    Duhovi ne postoje, a koji je ono andrmoljak na slici, ne bi znala kasti.
    Btw, obozavaaaaaaaam Josipu Lisac!

  5. avgust 4, 2008 2:53 pm

    Ja ti rekoh da compact aparati ne funkcionišu najbolje ispod nule ;)
    Plastični niskokvalitetni objektiv usled niskih temperatura izbacuje ovakve kolorne deformacije/averacije. Plus, sneg pada, što ostavlja prostor za pahulju koja je pala na objektiv, pa se istopila do sledeće slike, zamagljenje usled hladnoće, ali i refleksije pahulja u vazduhu…
    PLUS, to je česma, i ako je voda zatvorena tokom zime, kamen ima drugačiju toplotnu dispaciju od snegom pokrivenog tla…

    Ma, duhovi… ali ekranski… XD

  6. avgust 4, 2008 2:56 pm

    Lol, aberacije, greška u kucanju. A ono na šta ja stvarno sumnjam je da je neko „izdahnuo paru“ ispred objektiva… Sa ili bez tvog znanja ;)

  7. avgust 4, 2008 3:44 pm

    @aleksandar: nije duvanski dim definitivno, ali para je veoma zanimljiva teorija (čak i najverovatnija) :D

    @zelena: ja vidim dva andrmoljka :D

    @walker: da, za to ispod nule je istina, sećam se da smo pričali o tome . . . znam da fake, ali nisam mnogo razočarana.

  8. prichalica permalink
    avgust 6, 2008 1:38 am

    Ma sta vam je, bwe, to sam ja, duhom prisutna- telom odsutna!

  9. avgust 6, 2008 1:50 am

    Imam puno sličnih slika, ali ja sam pušač, pa ne čudi. Svejedno, slike su lepe! :)

  10. avgust 10, 2008 12:41 pm

    jao osjek, volim taj grad! tamo se uvek desavaju cudne stvari. mozda zato sto moja baka uvek stavi previse ruma u caj, doduse.
    ajd pozdrav

Ostavite odgovor

