Skip to content

Muzika moje mladosti

avgust 10, 2008

Bendovi koje sam slušala u srednjoj školi :)

eh, koliko energije, i to pozitivne, sve pršti :D pesme moje mladosti :)

enjoy!

http://www.youtube.com/watch?v=_BDrrxKWtVc

http://www.youtube.com/watch?v=4l6rV4lILHM

http://www.youtube.com/watch?v=eEOZA2k3Plw

http://www.youtube.com/watch?v=jFkpCwOaxPM

http://www.youtube.com/watch?v=jXBY5nJDz_k

http://www.youtube.com/watch?v=vM8EoD7ceIw

http://www.youtube.com/watch?v=cJNk3hAGZHw

jedva odabrah :)

8 komentara leave one →
  1. avgust 10, 2008 12:44 pm

    hahah ok, te dve pesme od rancida i NUFAN su definitivno u mojoj top 10 listi! a danas je sve manje klinaca koje pokrecu te pesme… tuga…
    zivela ti meni sto godina za ovu listu!

  2. drveniadvokat permalink
    avgust 10, 2008 12:53 pm

    drago mi je da to čujem! :D
    ne znam da li ima žurke u poslednjih 10ak godina da nešto od ovoga nije slušano :)

    manje klinaca . . . moguće, ali ih ipak ima. sada je lakše doći do ove muzike putem neta, ali na tv-u nije uopšte zastupljena. u ‘moje’ vreme su bile dve-tri emisije u kojima su propagirali ovu vrstu muzike. pa sam sedela pred tv-om i snimala na vhs :D

    umalo da zaboravim Misfitse :)

    hvala na komentaru, cheers!

  3. prichalica permalink
    avgust 10, 2008 3:16 pm

    Aaaaaaaaaaaa THE RAMONES!!!! Obožavaaaam!!!!

  4. avgust 10, 2008 7:30 pm

    Hah, kupila si me sa Rancid! :) Danas sam nakon duuužeg vremena pustila „Time Bomb“, i to na repeat, 3 puta.

    A to oko snimanja na VHS… Znaš da sam ja svojevremeno imala 3 VHS kasete ispunjene spotovima sa Dial MTV? :) Danas ovakvu muziku možeš da čuješ na VH-1 (ponekad) i MTV 2. Hvala Bogu na YouTube.

  5. drveniadvokat permalink
    avgust 10, 2008 10:23 pm

    :D :D :D

    Pričalice, jesi bila u Bgu (recimo) 2004. kada su svirali Misfits? Bio je i bubnjar Ramonesa (Marky) i svirali su, pored Misfits i Black flag (gitarista) i deo repertoara Ramonesa :D ja bila u prvom redu :D veći deo koncerta, posle mi dosadilo da mi 3000 ljudi leži na leđima :D

    Džejni, i ti si mene kupila, upravo :D
    ma, opasno sam se dvoumila, ceo taj album im je prejak, ali je prevagnula Ruby Soho, jer je moj drugar Debeli jako voli, pa je stalno slušamo na repeat . . .

    a VHS-ova sa spotovima nemam pojma koliko imam, na tv Novi Sad je petkom od pola 8 emitovana emisija ‘Punk off’, pa kada sam uspevala da izboksujem tv (popularni termin za praćenje Dnevnika, a ja nisam imala tv u mojoj sobi tada) snimala sam po cele emisije :D a sada i ne znam gde mi je video . . . ali što ti kažeš, imamo youtube te nas to spašava :D

  6. bebA permalink
    avgust 11, 2008 4:27 pm

    na ovogodisnjem exitu Marky Ramone je imao odlicnu svirku,tacnije to je jedan od najboljih koncerata exita ’08! Steta ako si propustila!

  7. avgust 12, 2008 1:48 am

    Ramonesi… Malo mladji ja, KST, uvek odlepljivao na I wanna be sedated… I bilo shta drugo, kad je ishlo…

  8. avgust 13, 2008 6:22 pm

    e taj koncert od misfitsa je iskreno bio razocarenje za mene, nekako je bilo traljavo. al zato moram da kazem da sam slusala NUFAN ove godine, po drugi put i bilo je nevidjeno dobro, doduse prvi put kad sam bila na njihovom koncertu zavrsih u alkoholisanom stanju sa clanovima benda, ovog puta ne jer su odma otisli, al ajd.
    nego eto, lepa vremena behu to…

Ostavite odgovor

