Skip to content

Larmanje

avgust 11, 2008

Negde 2003. ili 2004. (a možda i 2002. ne mogu tačno da se setim) je u NS bio organizovan jednodnevni festival, ako ga mogu tako nazvati, na kom su svirali bendovi (možete videti na slici i koji), između ostalog i Debeli precjednik, koji su tada prvi put svirali u Novom Sadu, a mislim i u Srbiji uopšte. I, devojka koja je to organizovala (ulaz je bio besplatan, ali ograničen) je mene i jednu moju drugaricu pitala da budemo u hostingu, doći će bend iz Sarajeva Skroz i bend iz Osijeka, Debeli precjednik, pa da ih ‘zbrinemo’. Ja oduševljena, godinama slušam ‘Debele’, a sada ću ih i upoznati, ma extra, plus ću biti plaćena za to, odlično. Ne znam iz kog razloga, ali smo morale u 10h da budemo tamo. Ja na posao nikad ne kasnim, u 10.00h smo se nacrtale u Petrovaradinu, u Enteru tadašnjem (nemam pojma kako se taj klub sada zove, ali verujem da znate na koji klub mislim, i da ne znate, nema veze). Blejale, popile kafu, oko podneva je počelo da stiže piće za backstage, osoblje i učesnike :D što je bilo odlično, samo nije bilo dobro što je tako rano stiglo. Odmah smo počeli da pijuckamo, vreme nekako prođe i dođe 17h kada stigoše momci iz benda Skroz. I eto, pripadoše meni i ja sam otišla sa njima (do stana u kom će prespavati da ostave kofere, pa do Ribarca na večeru, pa nazad za Petrovaradin, što nije bilo nimalo lako, jer su doputovali kombijem, a ja nisam vozač :D no, snašli smo se. Moram reći da su izuzetno fini i kulturni momci, sa manirima i svime što sam mogla i što nisam mogla od njih očekivati. Svaka čast). Malo mi je bilo krivo što ću propustiti da bolje upoznam Debele . . . ali šta sad da radim. U koliko sati smo stigli u Enter pojma nemam, znam samo da je bilo prepuno i da smo jedva ušli (ne mogu da pronađem akreditaciju sada da je skeniram, a kao da sam je negde skoro videla, no imam jednu propusnicu, skenirah je – pogledati ispod teksta) i naravno, odmah u backstage. Tu se upoznah sa članovima benda Debeli precjednik i veoma iznenadih kako su ‘mladi’. Iskreno, do tada sam gledala Hladno pivo i KUD Idijote uživo, te sam očekivala ljude koji će biti barem 15 – 20 godina stariji od mene, kad ono, maltene vršnjaci. Blesavi totalno. Pili smo pelinkovac iz čaša od 2dl, pokloniše mi cd, siti se nasmejali i napričali i nasvirali/napevali posle . . . Prošao koncert, u backstageu ostalo pića brdo, setim se ja mog drugara (neću navesti ime, zvaću ga po nadimku Debeli, spominjala sam ga u ovom postu – nadam se da neće biti konfuzno zbog naziva benda) Debelog i razmišljam kako da ga uvedem u backstage pored obezbeđenja. Mogu da izmem akreditaciju od nekoga (ako mu dam moju, ja ću ostati napolju), da ga provedem i da vratimo akreditaciju. I pitam ja jednog člana benda Debeli precjednik da mi da akreditaciju da uvedem druga i vratiću mu i lik mi da, nema frke. Odem ja po Debelog, uđemo mi, a on mrtav ladan, sa onom akreditacijom oko vrata (na kojoj je pisalo ‘član benda Debeli precjednik‘), sedne u separe gde su se nalazili članovi benda Debeli precjednik. Seo čovek, uzeo cugu i uživa. I nema pojma sa kim sedi. Sela i ja kod njih i svi se opet raspričali, oni umiru od smeha, ovaj ne konta i pita njega basista (parafraziram): „A iz kog si ti to benda?“ i smeška se, a Debeli ni manje ni više, gura mu onu akreditaciju pod nos i kaže: „Pa iz Debelog precjednika, zar ne vidiš šta piše?“, svi u separeu plačemo od smeha. Nastavlja basista: „Stvarno, a šta sviraš?“, i Debeli mu mrtav-hladan i sav važan odgovara: „Bas“. :D

Posle kolektivnog plakanja od smeha smo mu objasnili zbog čega se smejemo, pa se onda i on smejao sa nama . . . :D

Uglavnom, zbog ove dogodovštine sam sve ovo i pisala . . . rekla sam Debelom da ga više nigde ne uvodim :D jer od toliko mesta, on baš tamo da se uglavi . . .

A zašto u posveti na cd-u piše Mariji vegeti ću ispričati nekom drugom prilikom :D

posveta na cd-u

propusnica, strana 1

propusnica, strana 2

9 komentara leave one →
  1. avgust 12, 2008 1:57 am

    xexexe, basista. :))
    podsetila si me kako sam jednom bio „bubnjar“, i to bash u Novom Sadu… glupirao sam se rukama imitirajuci bubnjanje, da bih jednoj devojci skrenuo paznju. pitala ona shto ruke ne miruju, je l’ to profesionalna deformacija… kada sam joj sutra rekao da je to sve bila zajebancija, ispade pala na hvaznji i do vidjenja… :))

  2. avgust 17, 2008 11:38 pm

    pa kada se foliraš :p
    ovako si mogao da joj se svidiš, da si bio prirodan, pa bi zapazila neki tvoj kvalitet :p

  3. glorfindel permalink
    avgust 18, 2008 2:17 pm

    ma pusti, nas chetvorica smo tad glumili bend… :)))

  4. oktobar 4, 2008 8:37 pm

    ovo nema veze ni sa čim, ali ne mogu a da ne pitam, one fotke iz Hrvatske, jesu li iz Baranje? Imam slične. Na jako malo ljudi iz Baranje nailazim, pa sam se obradovala, da nisi možda i ti…

  5. oktobar 5, 2008 4:28 pm

    Na koje fotke misliš Tanja? Sa deviantart? Tamo ima fotografija koje su sa puta u Osijek i iz Osijeka . . .

    moram te razočarati, nisam iz Baranje, iz Novog Sada sam. Nadam se da to ne predstavlja problem :)

  6. Tanja permalink
    oktobar 6, 2008 3:51 pm

    Nisam razocarana, jer nisam ocekivala nista narocito. Ali zasto bi bilo nekakvih problema?? :-+

  7. Sesilijana permalink
    mart 22, 2009 12:08 am

    Pa dobro Marijuco, zalis se posle toliko godina:-). Hajd javi se na mail, pa da se izvidimo. Ali nema pelinkovca u casi od 2 dc za tebe:P.

  8. mart 22, 2009 1:26 pm

    aaaa Ceco, jesi to tiiii? :D
    ma di se žalim, vidiš da sam pisala o tome kao o lepoj uspomeni :D

    važi, šaljem ti mail, baš sam se obradovala što si se javila! :D

  9. Sesilijana permalink
    mart 24, 2009 2:45 am

    EEE, Maro, ja sam:-). Bas mi je milo @ drago da si se setila i Larmanja. Veliki kiss. Ocekujem mail.

Ostavite odgovor

