Skip to content

Workrave

avgust 28, 2008

Suprug moje jako dobre drugarice je programer, te mnogo vremena provodi pred računarom. Jednom prilikom mi je ona pričala kako on i njegove kolege imaju na poslu neki program koji ih na određeno vreme (koje oni nameste) podseti da se malo fizički aktiviraju, da ne bi došlo do neke fizičke ozlede ili oštećenja usled dugovremenskog sedenja. Program se zove workrave i možete ga besplatno skinuti sa ove adrese.

Ima tri vrste pauza, micro pauzu, pauzu za odmor i dnevni limit.

Naravno, sami određujete vremenski period na koji će se podsetnik uključivati.

Vežbe su određene za delove tela kojima najviše smeta duži boravak u tom položaju, vrat, ruke, šake, kičma.

Izuzetno je lagan za rukovanje, simpatičan, pre svega koristan. Podržava Windows i Linux.

Zahvaljujem se Imili i Ivladu, mnogo :)

18 komentara leave one →
  1. avgust 28, 2008 2:36 am

    Imao sam nešto slično… Onda sam shvatio da mi to ništa ne vredi, nego lepo 3-4 km istrčim svako drugo jutro i k’o Bog! :))

  2. avgust 28, 2008 1:53 pm

    Ja sam oduševljena programom, skroz mi je simpa i kao da pauze lete, ni ne okrenem se a već pauza :)

  3. avgust 28, 2008 2:51 pm

    Nemam potrebe za pauzama, jer za kompijuterom ne provodim mnogo vremena. Odnosno provodim onoliko koliko moje „pauze“ dozvoljavaju dok spavaju! :D

  4. Naivna permalink
    avgust 28, 2008 10:11 pm

    Taj program bi mi bio neophodan ponekada! Kada se uvalim ne mogu ponekada da prestanem, bojim se da bih ga uspela ignorisati. :P

  5. avgust 29, 2008 12:11 am

    Blago tebi Čarolijo, ja ponekad „bacim pogled na sat“ i vidim da je prošlo 6h a ja ‘tek počela’ . . . i već me nervira koliko vremena mi oduzima računar.

    hehehe Naivna, pametan je, ako ga odložiš, javlja se opet ;) mada, kada se nešto hoće (da se ignoriše) onda se i može :)

  6. drugustanova permalink
    avgust 29, 2008 2:40 am

    a jel imaju program koj će da ih podseti kad treba da jedu, spavaju, rade ono, umiju se…. ja imam stari budilnik, amanet od moje pokojne babe. još uvek radi. i ja ga navijem kad treba nešto i on počne da tandrče pa se ja setim sam posle da sam nešto teo, al zaboravio. onda sam ga sakrio u orman. sad sve radim sam. bez posetnika.

  7. avgust 29, 2008 1:32 pm

    @drugustanova: pa, s obzirom da su na poslu, teško da im je potreban takav program :)))

    lepo da ti je baba ostavila budilnik i da si mu našao adekvatnu primenu :)

  8. Naivna permalink
    avgust 29, 2008 5:22 pm

    To me odlaganje potsetilo na odlaganje zvonjave sata ujutru!
    Bojim se da bih ovo jos bolje ignorisala od sata :P

  9. avgust 29, 2008 6:25 pm

    Hmmm… let’s see how it works. :) Bedasto zvuči, ali meni zaista treba neko/nešto da me podseti s vremena na vreme da o’ladim malo sa kompjuterom. :)

  10. avgust 29, 2008 7:19 pm

    Ah, taj snooze… :)))

  11. avgust 29, 2008 9:44 pm

    hehehe, mene tv budi, i uglavnom ga čujem, pošto je namešten da se uključi „na glasno“, ali ne svaki put. I ‘jutros’ u 10h ulazi mama u moju sobu i kaže: „Jel ti to vesti gledaš?“ :D a ja spavam . . .

    Džejni, probaj pa javi :)))
    imaš gomilu opcija da namestiš, od vremena rada, pauza, preko vežbica koje želiš na pauzi . . . videćeš da ni ne primetiš da je 15 minuta (ili pola sata ili na koliko već namestiš) prošlo . . .

  12. avgust 29, 2008 9:52 pm

    ladno su mi nestale slike iz posta :$

  13. avgust 29, 2008 10:04 pm

    izgleda simpaticno ali mislim da mi ne bi pomoglo :-)

  14. Duda permalink
    avgust 29, 2008 10:41 pm

    Mogu ti reci da je to pametna stvar. Doduse, moj posao nije NIKAKO VEZAN za kompu! Uvece, uglavnom, kada cerka ne uci tu ispret njega, ja zauzmem mesto i malo prosaram po blogovima, po koji komentarisem i to je to. Ali, uhvatim sebe kako sam se zgrbavila citajuci, redom. Onda se ispravim, Jovo nanovo. A vama koji provodite sate ispred kompe, valja vezbati. ;)

  15. avgust 29, 2008 11:19 pm

    ja ću probati Laluve, nemam šta da izgubim :))) mada ga, po svemu sudeći, češće ignorišem nego što bi trebala.

    Nije ni moj posao vezan za komp (tj ja i nemam posao), ali blejim u njega minimum po šest sati dnevno :((( ni ne znam na šta mi prođu :(
    i užasno sam se pogurila, dešava mi se da mi utrne sve od karlice do ramena. i žalim se na stolicu, kao ne valja, a samo meni ne valja kada ne mrdnem iz nje satima. Valjda će mi ovaj programčić pomoći.

  16. avgust 29, 2008 11:56 pm

    OK, isprobavam ga već nekih… sat i po… za sada me nije smorio. :) Ali, ako počne da mi iskače u sred bitnog chata, bogami, ima da radi „snooze“. :D

  17. avgust 30, 2008 12:55 am

    hehehe, samo pazi da ti „snooze“ ne traje 60 sec kao kod mene . . . još se ja pitam zbog čega me stalno prekida :)))

  18. avgust 30, 2008 2:19 pm

    ladno mi nestaju slike iz posta jedna po jedna, ne mogu da verujem :0

Ostavite odgovor

