Skip to content

Blogodak

septembar 9, 2008

Neko me je skoro pitao koje blogove čitam. Možete videti sa desne strane bloga koje prelistavam redovno, ali to nije kraj. Svakodnevno idem na Blogodak i čitam većinu postova koji su napisani tog dana. Tako da mogu reći da redovno pratim blogove kojih nema na listi. A i primetila sam da dosta mojih prijatelja sa liste nema tamo. Tako da, ukoliko želite, prijavite svoj blog. Koliko se sećam, jedini uslov je da blog postoji minimum tri meseca i da se morate prijaviti da biste to mogli da uradite. Neko će pregledati da li blog ispunjava sve šta treba da ispuni i eto :)

Čitamo se :)

22 komentara leave one →
  1. septembar 9, 2008 2:28 am

    I ja samo Blogodak pratim. Gledala i druge, ali obrni okrenu tu mi je najlepše.
    Čega nema na Blogotku nema ni u našoj blogosferi (-:

  2. septembar 9, 2008 10:25 am

    Blogodak je OK. Od blog-agregata, jedan od kvalitetnijih, a za prostor cele bivše SFRJ je i Blogorola:

    http://www.blogorola.com/sr/

    Istina, na slovenačkom je, ali je sama registracija prilično jednostavna.

  3. septembar 9, 2008 10:29 am

    Necemo zaboraviti ni na Planetoid, jedan od prvih ako ne i prvi agregator na ovim prostorima
    http://planetoid.srpski.org/

  4. septembar 9, 2008 10:47 am

    Ranije sam, pre nego što je nastao Blogodak, čitao blogove preko Planete Srbija, a sada uglavnom preko ovog prvog, ali ne svakog dana već kad uhvatim „lufta“.
    Blogodak je dobar jer se, ako si registrovan, može isključiti prikaz pojedinih blogova, što je i više nego korisno ako vas ne zanima neka tema koju neki blog fura.

  5. septembar 9, 2008 11:56 am

    Baš dobro! U jedno da ti kažem i da su one „stvari“ baš zanimljive. :D

  6. septembar 9, 2008 1:47 pm

    Da , tri meseca postojanja i najmanje 30 postova…Ja nekako kako god ipunim te elemnte, preselim blog, ali sad ću istrajati! ;)

  7. IvanB. permalink
    septembar 9, 2008 4:58 pm

    Zbog manjka vremena ne pratim blogove – vec samo one koje redovno citam, pa svako azuriranje pratim putem feedreader-a (softver koji se instalira), mada dosta mojih prijatelja koristi i Google Reader…

  8. septembar 9, 2008 6:35 pm

    I ja Škrabalice :)

    Džejni i Manijače, hvala na informacijama :)

    Hvala Aleksandru i Punkyju na korisnoj dopuni :)

    Čarolijo, koje? :D

    Ivane, mislim da većina blogera to radi :)
    što i nije loše ako nemaš vremena da še šećkaš po netu kao ja :/

    Hehehe Punky, ti seliš blogove, a Ivan ih ‘kupa’ :D

  9. IvanB. permalink
    septembar 9, 2008 7:26 pm

    Pa upravo zbog toga sto nemam vremena i brzinu internetu koristim FeedReader 3.13 verziju (malopre sam je downloadovao)… Jednostavno i ne obilazim blogove vec kad se konektujem to se samo azurira i ne citam blogove vec iz toga kad se posle diskonektujem procitam nove postove ili komentare.
    Ovako bih morao da budem uvek na net-u da bih znao preko Google Reader-a ili Blogodak-a ko je sta novo napisao i dodao.

    Pa, kad odlucim da ostavim komentar samo kliknem na link i dodjem direktno do pozicije gde treba da ostavim komentar, bas kao i sada. Sto mi vrsi ustedu u vremenu, mogucnos da se uvek vratim na taj tekst, troskovima dial-up-a, itd… :)

    Hahahahaa, da… ja blogove kupam… moraju da se okupaju :)

  10. septembar 9, 2008 8:46 pm

    Poslala si mi na mail :D

  11. septembar 9, 2008 9:59 pm

    Blogodak je obavezno stivo, svakodnevno…Kao domaci zadatak…

  12. septembar 9, 2008 10:47 pm

    Ivane, a šta ako ti se desi da otputuješ iznenada na dva meseca u Pariz? :D bićeš kao da si prvi put za računarom :D
    Tako sam i ja sebi pravila prečice i kada sam letos švrćkala van Novog Sada, jedva sam se pokupila da izguglam sajtove koje sam posećivala svaki dan :D

    a toooooo Čarolijo :D jeste super :))) interesantno :)))

    Deda mora da se sluša ;)

  13. IvanB. permalink
    septembar 10, 2008 12:36 am

    Imam na svom prvobitnom blog-u pisanje o tom FeedReader-u (click here)

    Tako da i ako otputujem u Pariz na dva meseca (verovatno bih poneo racunar samnom :), a ako ga ne ponesem), to je softver u koji su ubaceni svi RSS-ovi blogova koje citam, i onda jednostavno sam me obavestava i prikazuje tekst koji je novi napisan.

    Npr. kada sam bio na odmoru – 15 dana nisam bio na net-u. Kada sam prvi put se konektovao, ucitao je sve ono sto ja nisam procitao za tih 15 dana (automatski). Vrlo jednostavno, bez da palis neki web browser. I taj blogodak na isti nacin funkcionise, samo sto je softver online.

    Eto ti link gore po pogledaj na mom prvom blog-u kako otprilike izgleda s tim sto je tad valjda bila 3.10 verzija.

  14. septembar 10, 2008 3:02 pm

    Ja se bre oduševio koliko ima zanimljivih blogova na net nebu i Blogodak je verovatno genijalno rešenje…ali za sad i nemam baš puno vremena…no ponavljam, polagano… ;)

  15. glorfindel permalink
    septembar 10, 2008 7:59 pm

    reche drug nedavno „preselila“ se kultura na blogove…

    uglavnom chitam one koje su mi u blogrollu…i neke inostrane posvecene pop kulturi.

  16. Naivna permalink
    septembar 11, 2008 1:54 am

    Ja samo proveravam raspolozenje :P

    Vidim sve u redu.

    Kada bih citala sve sto me interesuje.. ne bih nista drugo radila.

  17. septembar 11, 2008 12:25 pm

    @Ivan: Super, baš ću pogledati, hvala!

    @Punky: nemam ni ja, ali zujim okolo :D

    @Glorfi: de me uputi na kulturu ako ti nije teško . . .

    @Naivna: sve je ok, hvala :P hehehe, ja ništa drugo ni ne radim. samo je glupo što ne čitam sve što me zanima, nego sve što moram :/

  18. zelenavrata permalink
    septembar 11, 2008 2:40 pm

    Ja za ovo nisam znala dok ne videh kod tebe, zanimljivo, ima svasta da se procita.
    Danke ti bre :)

  19. septembar 11, 2008 3:12 pm

    Drago mi je :)

    Bite ;)

  20. makarone permalink
    septembar 12, 2008 3:24 pm

    Ihhhh… ja već na blogodku, sin me prijavio pre 3-4 meseca, a ja onda prijavila i Makarone šmek – kuvarčić moj! Ne znam zašto , ali mnoge to ne zanima, na moje predloge ostali su nemi i neaktivni.
    :roll:

  21. septembar 12, 2008 5:54 pm

    Ima jos agregata, ali Blogodak je najbolji definitivno… Na drugim se preklapaju blogovi, ponavljaju i slicno…

  22. septembar 13, 2008 7:17 pm

    @Makarona: drago mi je, mislim da sam i tvoj blog pronašla preko „Blogotka“ :)

    @Deda: slažem se.

Ostavite odgovor

