Skip to content

Kumo, šta piješ?

septembar 15, 2008

M. sam upoznala u novembru prošle godine. Otišla sam kod nje sa namerom da je upoznam. Mislim da nije znala da ću doći jer je spavala kada sam stigla. Tada je imala dva meseca i nije baš bila zainteresovana za druženje sa mnom. Njene roditelje sam znala od ranije. Mamu 5-6 godina, a tatu preko deset. Bili smo izgubili kontakt, ali nas je M. nekako ponovo spojila.

Mnooogo je bila smešna. Rodila se sa kosom koja ide na gore, tako da smo odmah zaključili da je punkerka. Kao mala je bila izuzetno tiha, mirna, dobra beba, ali nadasve lepa. Da čovek ne poveruje kako je to dete rođeno lepo. Zamislite bebu, lepa i tiha. Ja odmah poželim petoro da imam :)

Uglavnom, M. mi je ušla u srce. Nekako se uvukla nisam ni osetila. Malo malo, meni dete nedostaje, pa nazovem samo da čujem kako je. Pa se njena mama i ja ispričamo, pa se i vidimo. A M. kao lutka lepa i dobra. Anđeo. Bila je malo nevaljala u jednom periodu i nije htela da jede, ali je krenula u vrtić pa se to malo popravilo. Možda jednostavno voli da jede u društvu, ne voli svako da jede sam, jel tako?

Pre malo više od mesec dana sam se videla sa njenom mamom i njom i nešto je bila frka, žurili smo, nosili je kod bake i tako, nismo ni stigli da razgovaramo ili se igramo, kada mi je njena mama, onako usput rekla da ću biti M.  kuma na krštenju :D Kaže da neće da me pita, jer se to ne odbija i zna da mnogo volim M. i da neću odbiti, a eto ona želi da M. ima kumu na koju će moći da se osloni i misli da sam ja prava osoba za to, znam joj i mamu i tatu dugo. Ja sam bila oduševljena :) Toliku čast mi ukazati, još je u pitanju moja M. . . .

M. je imala rođendan pre neki dan, pa su njeni mama i tata odlučili da krštenje bude u nedelju (juče), odmah posle rođendana. Sve su oni to sredili, ja zaista nikakvu obavezu nisam imala, doduše i ne znam da li i trebam da imam neku obavezu, M. mi je prvo kumče :)))

Dan je počeo interesantno. Celu noć sam se prevrtala po krevetu, zaspala sam posle 4 am a ustala oko 7.30 am. Obukla se, sredila, namestila frizuru i došao je M. tata po mene oko 9 am. Stigli u njihov stan, a M. sluša dečije pesme i igra. Nije htela ni da priđe da mi se javi dok nije prošla pesma :)

Sredili sve šta je trebalo i krenuli oko 9.30 am. Ulazimo u lift, ja držim M. a njeni mama i tata nose sve šta je trebalo. Spuštamo se dole i zaglavimo se u liftu na prizemlju. Da čovek ne poveruje. Zvono u liftu ne postoji. Broj telefona servisa koji održava lift – nema. Uf. M. tata se malo nasekirao, pokušao je da otvori vrata, ali nije uspeo. Zvao je M. prabaku koja je otišla do predsednika kućnog saveta i onda nam je on otvorio posle dvadesetak minuta . . . Skuvali smo se, M. se malo unervozila, ali je prošlo ok. Ja, naravno, skroz mokra.

Stižemo do kola, pa do M. bake i deke kod kojih će biti slavlje posle krštenja i u crkvu petnaestak minuta pre zakazanog vremena. M. je bila u beloj haljinici i imala je bordo heklani prsluk, da da, prava cura. Pop nas je pozvao i krštenje je počelo. M. je bila dobra, držala sam je i malo je pružala ruke prema mami i tati, ali nije plakala dok nije počelo miropomazanje. Ne voli dete da se dira po licu. Urlala je. A ja mokra, vrućina i njoj i meni, ruke mi otkazuju, a leđa štreckaju . . . (ruke su mi se oduzimale posle u toku večeri. A još uvek imam upalu mišića) Pred kraj krštenja ju je mama malo uzela i smirila se. Dirala je Bibliju za vreme krštenja :) ali je pop rekao da je to ok pa sam je pustila.

Posle krštenja smo se iščestitali međusobno i otišli kod M. bake i deke koji su spremili posluženje za sve goste i sve nas. Ceo dan smo bile zajedno pošto su njeni roditelji morali da pomažu i kada ju je kuma hranila sve je ručkala :) pa su rekli da će od sada kod kume da je šalju da ruča :) Može!!!

Moram vam priznati da je nekako laskavo biti kuma :) svi su toliko pažnje obraćali na mene da mi je bilo prosto neprijatno. Još ja stidljiva i skromna, nisam navikla (osim od moje mame), neobično mi je bilo :)

A M. baka i deka sa obe strane, pa roditelji, pa uja, sve viču: „Kumo, šta piješ?“ a kuma pije sok . . . popila sam malo medovače koju je pravio M. tata da nazdravimo i jednu čašu piva i posle samo sok. Moram detetu primer da budem, ne može da me vidi kako pijem alkohol ;)

Najeli se, napili, malo sredili šta je bilo da se sredi i kući. Pomogla sam da se raspakuju i na taxi. Stojim na vratima i ljubim njene roditelje i nju, kad ona počinje da plače. Zašto plače? Odlazi joj kuma :))) Srce kumino, sada ćemo se viđeti još češće nego ranije, voli te kuma do neba i još više!

22 komentara leave one →
  1. septembar 15, 2008 11:33 pm

    Čestitam ti kumstvo. Baš je velika čast biti kuma, još tako lepom i milom anđelčiću, a još kad ti to sve lepo napišeš i objasniš, prosto da te poželim za kumu. :D

  2. septembar 16, 2008 12:55 am

    hvala Čarolijo, divna si! Jeste velika čast, caklim se od sreće :)

    i hvala na komplimentu :) :*

  3. septembar 16, 2008 2:23 am

    Luče malo, joj, kako si ti ovo preslatko opisala!!!!!!!!!!!! :))))))))))))

    Verujem da si zaslužila takvo kumče, a i ono tebe, bar po ovom postu, a i onom divnom o tvojoj mami! :))) Nikad nisam bio na nekom krštenju, pa samo zamišljam bebicu i tebe… :))) Sweeeeeeeet!!!!! :)))

  4. IvanB. permalink
    septembar 16, 2008 4:27 am

    Da ti i ovde cestitam kumstvo posto sam na forumu to vec cinio ;)

  5. septembar 16, 2008 6:51 am

    Srecno kumstvo !
    Sad znam gde moze da se pronadje fina kuma,lol.. :D

  6. zelenavrata permalink
    septembar 16, 2008 12:34 pm

    Cestitam kumstvo!
    Kazu da je kum duhovni roditelj detetu, tako da si postala duhovna majka.
    Prelepo, kad je tako nesto iz srca, kao sto je kod tebe/vas bilo.

  7. septembar 16, 2008 2:05 pm

    @Gil: hvala :) potrudiću se da joj budem dobra kuma, obožavam decu, a moju M. posebno, jer je jako dobra i mila i nije razmažena, histerična, kenjkava, kakva su danas neka deca, a prvo je dete i prvo unuče, mogla je biti. hvala Gil, želim ti barem jedno krštenje, pa i da budeš kum, veruj mi, neopisiv osećaj je :)))

    @Ivan: hvala još jednom :)

    @Deda: hvala Deda, adresu (da ne kažem domen, lol) znaš, samo javi ;)

    @Zelena: jedte, trebam biti duhovni uzor maloj M. i nadam se da hoću :) a kao što kažeš, sve je iz srca i iskreno, tako da sam još više srećna zbog toga :)

    još jednom hvala svima, nek ste mi živi i zdravi dugo dugo :)

  8. septembar 16, 2008 2:06 pm

    treba da piše jeSte* kod odgovora Zelenoj

  9. septembar 16, 2008 4:47 pm

    Cestitam kumstvo!!!!
    Nisam bila kuma,ali znam kako su se moji kumovi dok su krstili nasu decu preznojavali. Verujem da je osecaj prelep bas kako si i opisala.I lepo je sto kuma toliko voli svoje kumce…
    Cestitam opet!!!!

  10. zelenavrata permalink
    septembar 16, 2008 5:29 pm

    Ma ti to pocela kao tvoje kumce da govoris, to sam pomislila :)

  11. septembar 16, 2008 8:45 pm

    E pa cestitam ti kumstvo,nije to sala.

  12. septembar 17, 2008 12:57 pm

    @Sandra: hvala :))) da znaš da mi je lakše kada si mi rekla da su se i tvoji kumovi preznojavali, prosto mi je bilo neprijatno kada sam počela da se znojim. zaista je volim mnogo. jeste prelep osećaj i želim ti da postaneš kuma u budućnosti! :)

    @Zelena: ne zna M. da priča :))) samo viče ko-ko, ciiiciii i aaav aaav. i ponekad tata i nana :)

    @Zmajček: hvala od srca Zmajček, nadam se da sam spremna da pomognem u vaspitanju mog kumčeta :)

  13. septembar 17, 2008 3:12 pm

    As we speak se radi na ekranizaciji dogodovština Darka i Fabricija ;) . Bit će to lingvističko-agronomski povijesni spektakl u 190 minuta ;). Hvala na pohvalama.

  14. makarone permalink
    septembar 17, 2008 4:40 pm

    Čestitam na kumovanju, lep osećaj! I ja sam nekoliko puta bila kuma, pa kad danas vidim moje kumiće i kumice, još više sam ponosna. A družim se s njima i danas, joj kad poludimo, godine nemaju veze… :lol:

  15. septembar 17, 2008 6:26 pm

    hvala Makaronče :)

    tako ćemo i nas dve verovatno :)))

  16. septembar 17, 2008 8:31 pm

    O hvala…I ja se nadam da cu biti kuma nekom slatkom malisanu…

  17. Duda permalink
    septembar 17, 2008 8:43 pm

    Kako si ti to ozbiljno shvatila, svaka ti cast! Cestitam! Lepo si sve to opisala. Nisam krstena ni ja a ni moja deca. Tako smo vaspitane. Ko voli, nek izvoli, nemam nista protiv. Ne mogu da se foliram i krstim samo zato sto je to pocelo da bude moderno i odjedanput su svi „spoznali boga“. Zao mi je, razumi me!

  18. septembar 18, 2008 1:13 am

    nema na čemu Sandra :)

    ma opušteno Dudo, poštujem :) hvala na čestitkama :)

  19. КОНСТАНТИН permalink
    septembar 18, 2008 4:46 pm

    Живели кумо!

  20. septembar 18, 2008 10:21 pm

    Živeli :)))

  21. septembar 24, 2008 2:47 pm

    Tyuj, tek sam danas stigao da pročitam. Čestitam. Evo, ja već popio.
    Grande

  22. septembar 26, 2008 7:44 am

    Hvala :)

Ostavite odgovor

