Skip to content

Devojačko veče

septembar 18, 2008

Sve je počelo negde na proleće, kada mi je Ljiksi rekla: „Maco, udajem se“. Ljiksi je moja drugarica iz srednje škole, studirale smo zajedno i nekako se znamo ‘sto godina’. Jesam se iznenadila, iako se to već moglo očekivati. Ona i njen momak su kupili stan, žive zajedno i to je bilo nekako logično da će se to desiti. Kada? Reče u septembru. Tada je to izgledalo daleko. Nismo više pominjale, niti ona, niti ja. Do slave, Svetog Ilije. Ovo je druga godina kako idem kod njih na slavu u jedno vojvođansko selo, početkom avgusta. Iskreno sam oduševljena što tamo slave slavu, to je stara porodična kuća u kojoj niko ne živi, i duh toga što mi ne možemo da doživimo u gradu se tada probudi makar na kratko.

Rekla mi je da planira da me pozove u svatove. Mislila sam da možda i   može da me izuzme, s obzirom da su kupili stan i da su u kreditima, ali nije htela ni da čuje! „Ti si mi među prvima na spisku, nemoj zezati!“, prekinula me je. Ok, znači da počnem polako da planiram.

Njena sestra me je nazvala nekoliko dana posle slave da se konsultujemo oko devojačke večeri. Ukoliko ona ne bude imala neku inicijativu, dogovorile smo se da joj nešto napravimo. Tu sam pokušavala da saznam koje bi drugarice eventualno zvala i slično, da ne dužim, nije bilo jednostavno iz nje izvući bilo koji podatak, a da ne posumnja. Njena sestra je dogovorila ‘muziku’ i ostalo bismo lako sredile. Svadba je zakazana za sledeću subotu, pozivnice podeljene i poslate, a mi čekamo.

Ljiksi me je nazvala juče popodne i pozvala me kod nje na devojačko veče :D dakle, sama je sredila veći deo posla tj goste – što je i najvažnije. Poznajem devojke sa kojima se druži, ali samo preko Ljiksinih rođendana  na kojima smo se sretale. Javila sam njenoj sestri, ona momcima koji će svirati i sve je ok. Nikada ranije nisam bila na devojačkoj večeri (ustvari, jesam mnogo puta, samo se to nije zvalo tako), te sam bila van sebe :))) Šta ću obući, da li suknju, jel hladno za suknju i slične stvari (sigurno svi znate o čemu govorim). Obukla sam suknju i crnu majicu na kraju i debelo se prešla, jer sam ispod imala helanke pa sam se skuvala . . . a i svi su bili u farkama, tako da . . . no, baš me briga, meni je bilo ok u suknji, tako napirlitanoj :)

Stigla sam tamo oko 20.30h, a Ljiksina sestra je trebala da stigne oko 21h. Sa muzikom. I, zaista, u 21h zvoni ona, a posle nje i dva harmonikaša . . . ijuju! Ne da se iznenadila, prvo nije htela da im otvori :D ali je posle bilo veoma veselo, pogotovo što su sve njene drugarice (osim mene) folklorašice, te su se super snašle . . . Slavlje je trajalo četiri sata, pa smo se razišli kućama. Ja se nešto razboleh, nadam se da ću da ozdravim do subote :) a u subotu svatovi i to ne u Novom Sadu :) o tome naknadno!

14 komentara leave one →
  1. septembar 19, 2008 12:25 am

    Ja nisam pravila devojačko veče, jer nije bilo devojaka u mojoj blizini, :lol: pa smo pravili momačko. Bilo je totalno ludo i nezaboravno. Napisaću jednom priču o tome.
    Vidi se na slikama da ste se super proveli, a tek svadba kad bude… :D

  2. septembar 19, 2008 12:57 am

    nije bitno je li devojačko ili momačko, bitno je dobro se provesti :) napiši nam svoje iskustvo, kada uhvatiš vremena :)))

    super je bilo, svadba je malo daleko, al ok. mene brine to što se razboleh, valjda ću ozdraviti do tada :)

  3. zelenavrata permalink
    septembar 19, 2008 1:22 am

    Ma, samo nek` je po veselju, vidim da ste bili veseli.
    Leci se kako znas i umes, moras na svadbu :)

  4. Gil-galad permalink
    septembar 19, 2008 2:49 am

    Zapevajmo, braćo mila, ovu pesmu svi, hej! Svadba, svadba, svadba, svadba… :))))

    Lepo se provedi!

  5. Aurora Borealis permalink
    septembar 19, 2008 12:04 pm

    „Šta ću obući, da li suknju, jel hladno za suknju i slične stvari (sigurno svi znate o čemu govorim)“

    Bože, kako smo sve iste! :D

  6. IvanB. permalink
    septembar 19, 2008 4:59 pm

    Devojacko vece,mmmmmmm, steta sto ja ne znam da sviram harmoniku…, ali znam usnu harmoniku :))))
    Sad htedoh da te pitam… zasto su svi nosili crne naocare, jel to neki modni trend (?), kad ono ti im zamaskirala oci – hehhehehe…

  7. neprilagodjena permalink
    septembar 19, 2008 5:16 pm

    Sad kad citam i gledam ocu ja da se udajem, pa da pravim devojacko vece!! :)
    Samo sto ja ne bih mogla kuci da izdrzim celo vece, pa na kraju bi to bilo vece mesovitog drustva :P
    E lepo se provedi na svadbi i ne prosipaj pice, to se pije! :D

  8. septembar 19, 2008 6:49 pm

    @Zelena: bili smo veseli :) buduća mlada je bila prvo šokirana, ali se posle opustila :) ne znam, još uvek je pitanje da li ću ići :(((

    @Gil: hehehe, kako li se seti pesme, lik je kralj! hvala :) ako budem išla :(

    @Aurora: hahaha, zaista jesmo, zato i napisah da svi znate o čemu govorim. devojke iz ličnog iskustva, a momci po svojim devojkama/ženama :D

    @Ivan: eto, da sam znala, mogla sam da te prošvercujem kao muzičara ;) zamaskirah im oči, da se neko ne bi naljutio što sam stavila sliku na internet, ja ne bih volela da moju neko stavi (pogotovo ovako bez pitanja, mada sam im nagovestila da ću „metnuti“ :) )

    @Neprilagođena: Prisustvovala sam kada su se njih dvoje (mladenci) dogovarali sa muzikom koja će svirati u sali (biće nekoliko „muzika“, kod nje, pa kod njega pa u sali, ova na devojačko je bila neka posebna varijanta) i kako smišljaju koju će pesmu za prvi ples i za ulazak u salu i slično, odmah sam poželela da se udam :D tako da te potpuno razumem :D
    ahahahaha neću prosipati, ako budem išla :D ja to onako, protiv uroka :D bolje po zidu i patikama nego po mladoj, ali veruj mi, od mene ne treba ništa da vas čudi, strašno sam smotana :/ hvala, ako budem išla hoću!

  9. Duda permalink
    septembar 19, 2008 10:30 pm

    Kada sam ja bila mlada :), a bila sam definitivno, devojacko vece nije postojalo, koliko me pamcenje sluzi. Nije to lose, bar se malo opustite i proveselite. E, pa draga DD, zelim ti da ozdravis, dobro se obuces, posto su najavili hladno i vetrovito u NS a i u okolini. Cuvaj se da ne navuces neku bedaru na pluca. Neka ti bude lepo u svatovima. Mladencima drug i srecan zajednicki zivot.

  10. Maladict permalink
    septembar 21, 2008 9:17 pm

    Male fotke. :p

  11. septembar 22, 2008 12:09 am

    koji deo ti je mali tj želiš u većem formatu? :p

  12. Maladict permalink
    septembar 22, 2008 3:43 pm

    Fotke broj 3 i 5 i ako može bez ovog mraka na očima. :D

  13. septembar 22, 2008 5:20 pm

    ehehehe, opasan si Aco faco :D

Trackbacks

  1. Svadba « Najdrvenija advokatska e-kancelarija

Ostavite odgovor

