Skip to content

The Storyteller

septembar 28, 2008

Pre otprilike mesec – dva je navratio drugar do mene, da uzme neku muziku iz moje kolekcije i da mi donese stripove. Usput je doneo masu stvari, nešto sam mu i rekla, pa zaboravila, a nešto je doneo samoinicijativno. Uglavnom, čačkali smo po računaru, pričali, pili sok i oduševljavali se onim što imamo. I tako, doneo on meni gomilu stvari ( 32 Gb) i prebacujemo i pričamo kad ugledah Storytellera. Umalo se nisam onesvestila od sreće :D

  • Imaš Storytellera???
  • Da, što?
  • Kako što, pa ja sam odrasla uz Stortellera, ladno imam leptiće u stomaku od neverice i sreće!!!

O da :) Goblin mi je doneo Storytellera, ruke i računar i diskovi mu se pozlatili :))) Jedva sam čekala da ode da mogu da gledam :D No, i nije baš tako bilo. Kada je otišao, gledala sam nasumično, sve epizode sam otvarala i na preskok gledala. U sećanju mi je ostala Lucky boy i nju sam i tražila. Nema kome se nisam hvalila, i mogu vam reći da dosta ljudi nije čulo za Storatellera, što me je baš razočaralo. To je serija koja je snimana po narodnim pričama iz Nemačke i Rusije (koliko sam dosad mogla da zapazim), urađene na potpuno prihvatljih način, za decu, ali i odrasle. Sećam se da sam jedva čekala narednu epizodu kada sam bila mala, da sam se bojala u određenim momentima, da sam želela psa koji govori, kamin i zamak, i naravno, čitala sam narodne priče kao luda :)

Kada sam videla špicu i muziku, umalo nisam zaplakala :) Muzika mi je fascinantna, ma nemam reči. Nisam stigla da ih pogledam onda, ali sada imam vremena i već tri dana gledam. Izgleda da su to priče za laku noć, jer ja odgledam jednu i počnem drugu i obavezno zaspim, koje god doba dana da je. Tako da ne uspevam više od dve dnevno da pogledam, ali mi je i to super. Od srca preporučujem :)

20 komentara leave one →
  1. septembar 28, 2008 9:23 am

    Baš lepo…ja sam se tako oduševio Evoksima i Snorkijevcima skoro…

  2. Pera permalink
    septembar 28, 2008 12:09 pm

    Jooooooj, koja koincidencija. Ja neki dan bazam po sajtovima sa Rapidshare linkovima kad naletim na 9 epizoda. Odusevio sam se!!!

    Da li i ti imas 9 epizoda? Da li imas titlove, makar i engleske posto ih u par momenata ne razumem sta pricaju?

    Secam se, kada sam bio mali da mi je ovo bilo toliko strasno da sam par puta prekidao gledanje na pola, nisam mogao da odgledam celu epizodu. :)

    Pozdrav!!!

  3. septembar 28, 2008 12:47 pm

    I meni se dopada pripovedac ali ako imas bez sinhronizacije ;)
    uzivkaj ;)

  4. septembar 28, 2008 2:53 pm

    @Punky: i ja ih se sećam :) Evokse imam i album negde, ceo popunjen (imali su moji prijatelja u štampariji pa sam dobijala sličice koje mi fale :D ) a i Snorkijevci su super. Ali je Storyteller nešto posebno :) ako nisi gledao, pogledaj barem jednu epizodu, pa ćeš pogledati sve :)

    @Pera: titlove na našem imaš ovde Pero

    http://www.mysubtitles.com/search-movies.php?search=the+storyteller&where_to_search=

    ja imam DVD tako da titlovi otpadaju, ali ih i razumem u globalu, tako da mi i ne trebaju.
    Mislim da imam više od devet epizoda.

    hehehe, i ja sam isto tako bila oduševljena i baš mi je bilo krivo kada sam nekom pričala o tome, svi su me gledali bledo :D
    Da da, ima strašnih delova, ja sam epizodu ‘Lucky boy’ zapamtila zbog čamdžije (odlična fora, zar ne?) i one ptičurine buuuaaa :O

    veliki pozdrav Pero!

    @Spartak: Jesi ga gledao Spartak? :))) aha, nije sinhronizovan :) hvala, baš uživam :) što i tebi želim ! :)))

  5. zelenavrata permalink
    septembar 28, 2008 4:49 pm

    /me gleda belo :roll:

  6. septembar 28, 2008 5:19 pm

    Zelena, pokušaj da nabaviš :)
    imaju epizode na youtube u delovima . . .

  7. Gil-galad permalink
    septembar 28, 2008 7:19 pm

    Pre par godina, održavala se jedna radionica, vezano sa efekte na filmu (kako je bilo nekad), pa se sećam priče o tome kako su Kuče učinili živim…

    Usne, oči i njuška su bili pokretani pomoću malih džojstika i motora veoma naprednih za to vreme… Jedan lutkar je upravljao njime. Nah, CGI je sve to sahranio, a kako god da je izgledalo smešno u odnosu na neka današnja čuda, mi s početka 80-ih ćemo uvek voleti te lutke „na motor“! :))

    Ovo vredi imati, samo da dođe na red od silnih filmova i serija za dnld…

  8. Aurora Borealis permalink
    septembar 28, 2008 10:24 pm

    Čoveče! . . .pardon: Ženo! :)
    Pa, ja sam zaboravila da Storyteller postoji!
    Pokušavam da se setim koliko sam imala godina kad sam ga gledala, al’ ne ide…
    Hvala na potsećanju! :)

  9. septembar 28, 2008 10:43 pm

    @GG: Hej, to kuče i jeste živo!!! ;)))
    ma ne da vredi imati nego . . . :D

    @Aurora: Videh negde da je snimljeno ’88.
    nema na čemu :)

  10. septembar 29, 2008 10:41 am

    Nađem ih pa se javljam sas komentom! ;)

  11. Duda permalink
    septembar 29, 2008 12:43 pm

    Nista se ne razumem u to o cemu si pisala, jedino zelim da ti kazem da cemo se sresti od one tamo nedelje, jer ove jos malo bolujem, pa odlazim kod cerke u Bg, vracam se u subotu, a u ponedeljak na posao.

  12. oktobar 1, 2008 1:09 am

    OFF TOPIC – A koji su stripovi bili u pitanju? :))) Uvek trazim preporuku, iako imam zalihe stripova za chitanje bar za dve godine unapred…

    Gil-potroshachko-drushtvo-galad… :p :))

    Nikako da prestanem manijakalno da kupujem kupujem kupujem sve shto se uchini zanimljivim za chitanje…

  13. Naivna permalink
    oktobar 1, 2008 9:22 am

    Naravno ja o tome nemam pojma :roll:
    ih, ko zna sta ja radim u slobodno vreme. :P

  14. oktobar 1, 2008 11:43 pm

    Sećam se i ja ovoga! Malo mi je bilo strašno, ali bila sam mala. Neke stvari su drugačije iz sadašnjeg ugla. ;)

  15. oktobar 2, 2008 1:35 am

    joj divno….
    ovo će mom prvencu jako da se dopadne…
    hvala, hvala :)

  16. oktobar 2, 2008 8:56 am

    Čak sam ih i ja gledao, al’ ubi me, ne sećam se kad je to bilo. Jedino mi je žao što moja klinka nema nikakve impresije o seriji. Ko zna, možda bude repriza. Ajd, tyao. Grande

  17. oktobar 2, 2008 4:29 pm

    Nisam gledala,a mozda i jesam,ali ne mogu da se setim

  18. IvanB. permalink
    oktobar 2, 2008 4:53 pm

    Goblin mi je doneo Storyteller-a, ruke i racunar i diskovi mu se pozlatili :))) Jedva sam cekala da ode…

    Hahhahaha…

    Eh,… kada citam ovakve postove koji me vracaju u nazad postanem nostalgican.

  19. oktobar 5, 2008 3:49 pm

    @Punky: važi :)

    @Duda: ok, ali se moramo prethodno dogovoriti.

    @GG: nema čega nema GG, od poznatog Alana Forda do SW kolekcije i meni fantastične Big Book Of :D ja uglavnom kupujem ono što sam već pročitala i svidi mi se, tako ne možeš da promašiš i da imaš nešto što ti se ne dopada.

    @Naivna: hehehe :D

    @Milica: mada, sada kapiraš da su ta čudovišta lutke :D uglavnom ;)

    @Gaga: verujem da hoće Gago :) nema na čemu :)

    @Grande: nadam se da će biti repriza, jer mislim da bi današnja deca time mnogo dobila.

    @Sandra: verujem da bi se setila kada bi videla :)

    @Ivan: hehehe :))) i ja :)))

  20. Gil-galad permalink
    oktobar 6, 2008 11:57 am

    Ako volish Alana, pocheli Hrvati s edicijom SUPERKLASIK, od prvog broja, ide na dva meseca, pa sam krenuo da sakupljam ispochetka, a izlazi i KOLOR biblioteka, 4 broja godishnje, pa ako je i od Grupe TNT – dosta je! :)) Brixyjev stari prevod je nenadjebiv! :))

Ostavite odgovor

