Skip to content

Strah od starosti, smrti, prolaznosti ili šta već?!

oktobar 6, 2008

Skoro sam ovako nešto videla ovde (mislim među blogovima), ali ne mogu da se setim tačno na kom blogu. Ustvari, ono je bio film koji je neki lik snimao svakodnevno tj sebe snimao svakodnevno, pa delove uklapao u filmić o starenju, o prolasku vremena, nemam pojma kako to da nazovem. Mogu samo da kažem da mi je ovaj „fenomen“ veoma zanimljiv :D

Jer (osim u komercijalne svrhe) ne kapiram zbog čega bi neko ovako nešto činio.

18 komentara leave one →
  1. IvanB. permalink
    oktobar 7, 2008 12:46 am

    U komercijalne svrhe verovatno…, da je strah od smrti bili bi hipohondrici – sta sve ljudi nece da izmisle…
    Mada ja ne volim ni da se slikam, a jos manje da o sebi pravim film… Mada, imam svoj autoportret okacen u sobi – ja kao vojvoda – hahahahah = ovo se salim!!! hahahaha

  2. prichalica permalink
    oktobar 7, 2008 12:51 am

    Ja stvarno pokušavam da provalim zašto bi ovo neko radio, i kako je to nekome uopšte palo na pamet…
    … ali mi ne ide.
    :(

  3. neprilagodjena permalink
    oktobar 7, 2008 2:09 am

    Joj, meni ovo bolesno. Ako vec moram da starim, ne moram da snimam kako mi se faca menja, to je kao u onim emisijama- sta se desava u grobu, kako ti telo jedu bube i kako propada i na kraju ostanu neke ilzomljene kosti. Ovo samo moze da izdeprimira. Odvratno je.

  4. Gil-galad permalink
    oktobar 7, 2008 2:35 am

    AAAAAAA, ovaj prvi o’zgo skoro pa pljunuti ja! Mozda mi je buraz blizanac, ali… …ali… …ali JA NEMAM BURAZA BLIZANCA!!!!!!!!!!!!

    Aaaaaaa, jeb’o te, Advokat, pa ovo je skroz uvrnuto, ne smem sad opet da gledam, jbt kako me istripovao tjub… Posebno jedan frejm gde lik ima kratku kosu, oshishan na kec/dvojku, k’o ja… Samo nemam ovakve kretenaste geek naochare… Shto je stariji, sve vishe lichi na mene… God damn it…

    Jbt, ne verujem… Ozbiljno, ne zajebavam se… Odoh odavde… Choveche… Sad imam materijal za jedan od narednih postova…

    „Kako sam se sreo kod Advokata.“

  5. Gil-galad permalink
    oktobar 7, 2008 2:35 am

    This is sick, ako mene neko pita…

  6. oktobar 7, 2008 2:55 am

    @Ivan: ili iz dosade, jer baš razmišljam, da se boje smtri ili starenja bili bi paranoici i čisto sumnjam da bi razmišljali o fotografisanju :D ja imam svoj portret u sobi, radio je neki umetnik sa fotografije, a imala sam dve godine kad je slikana. Portret imam još od ’91.
    slikah ga malo sa strane, pa zato možda deluje da je ukrivo . . .

    @Pričalica: baš tako, i to godinama ?!?

    @Neprilagođena: hehehe, meni je više smešno nego odvratno. Smešno sa primesama gađenja (ala ga definisah, stručno!)

    @Glorfi: otkad pročitah tvoj komentar ne mogu da prestanem da se smejem :D :D :D LOOOL

    ajd sad lepo nam priznaj zbog čega si se slikao svaki dan 8 godina, pa da zatvorimo ovu temu ;D :p

    ahahaha “Kako sam se sreo kod Advokata.” LOOOL
    možda smo već i bili u Dublinu, a ni ne znamo.

  7. IvanB. permalink
    oktobar 7, 2008 2:56 am

    Gil-galad,… ma opusteno covece priznaj da si to ti, nemoj sad da se vadis…
    Primetio sam ja na jednoj slici u staklu od naocara vidi se na stolu naceto kravajce… ajde ajde… priznaj da si ti :)))))

    hahahahahahaha

  8. IvanB. permalink
    oktobar 7, 2008 2:59 am

    Hehehe, evo i drvena te provalila da si ti na youtube
    hahahahahaha

    drvena , odlican je portret, bez zezanja? Bas mi se svidja, to akvarel (ili kako se vec kaze… oprostice mi slikari ako sam izgresio)

  9. oktobar 7, 2008 3:06 am

    hehehe lako je nama njega da zezamo, možda su ga oteli vanzemaljci i slikali ga svakodnevno, a da nije bio svestan . . .
    ko zna šta su mu sve radili pa piše tako dobre dijaloge :D

    hvala, mama je to dala da se naslika, meni se baš dopada, stoji mi u sobi :)
    da, akvarel je :)

  10. zelenavrata permalink
    oktobar 7, 2008 2:10 pm

    Ima budala vazda!
    Sladak ti je portret :))))
    A, gila nema a? :))

  11. oktobar 7, 2008 6:00 pm

    Eve me. :D Ljudi, najiskrenije: SINOC SAM SE GAAADNOOOO ISTRIPOVAO!!!

    Sad gledam opet i opet ne verujem… Slushaj ti, Mala Zelena, mozda me oteo neko od tvojih! :D Nisam ja na YT, majke mi! :)))))))))))

    Mozda smo i bili u Dublinu, Abogado, vidish – sve je moguce! Zvacu Dejnu i chika Foksa, ja ovo ne kontam! :))))))

  12. oktobar 7, 2008 6:01 pm

    Ivane, kravajche u uglu cvika… Xaxaxaxaxaxa :)))))))))))

    E, Abogado, bash je sladak portret!

  13. oktobar 8, 2008 12:29 pm

    Osam godina!!! Ovaj stvarno nije normalan, pa ma na koga da liči. :D
    Ne razumem i tačka.

  14. oktobar 8, 2008 3:39 pm

    @Zelena: baš :))) hvala za portret :) meni je jako drag, a nisam narcis LOL

    @Glorfi: aaaahahahahahahahahaha LOOOL =D tnx za portret :)))

    @Čarolija: ni ja . . . garant je samofotografisanje posle toliko vremena postalo neka vrsta opsesije.

  15. Duda permalink
    oktobar 9, 2008 9:27 pm

    Meni je to bas otkaceno. Super da u roku od par sekundi vidis kako si se menjao 8 godina. Meni je to ok. Ko voli, nek izvoli.

  16. oktobar 10, 2008 8:25 am

    Evo, baš razmišljam o obrnutom procesu. Danas počinjem sebe snimati, pa juče, prekjuče. Za deset god’na bih trebo imat jedno dvajst manje, i sa sadašnjih 52 imo bih 22 i verovatno bih izgledao gluplji no što neki o meni misle.
    Grande

  17. oktobar 10, 2008 5:30 pm

    @Duda: Ok, svako ima pravo na svoje mišljenje :)

    @Grande: E odlično, da vidimo i kontra postupak ;)

  18. decembar 22, 2010 6:15 am

    Meni ovo deluje interesanto, ali i pomalo zastrasujuce. Promene su interesantne, a prolaznost zastrasujuca, a brzina prikazivanja nekoliko godina u par minuta jos vise daje akcenat na stah od prolaznosti i kratkocu zivota sto je takodje zastrasujuce za svakog ponaosob, da jednog dana vise necemo postojati, ili mozda hocemo u vidu duha…Ma da, telo je samo odelo, koje kad iznosimo, pocepamo, unistimo, pa cak i ak0 ga cuvamo, dodje jednom vreme da ga skinemo, ali ipak tu nesto ostaje, mora biti da je tako, ostaje duh sigurno, sto posto. U svakom slucaju snimci navode na razmisljanje, i na veoma zastupljenu temu, straha od smrti ili ti prolaznosti.

Ostavite odgovor

