Skip to content

Orbit

oktobar 10, 2008

Da li ste nekad poželeli da skinete neki spot sa Youtube-a, Myspace-a, Imeem-a, Pandora-e, Rapidshare-a, pesmu, klip, bilo šta, a niste znali kako? Tu dolazi na scenu Orbit downloader. Jednostavan za korišćenje, kod audio/video zapisa se pojavi mala strelica na dole koja služi kao prečica na koju kada kliknete dobijete različite opcije koje možete iskoristiti za download materijala koji želite.

(klikom na sliku dobijate je u većem formatu)

Za spotove koje skinete preporučujem GOM ili VLC player, jer čitaju maltene (ako ne i) sve formate.

Već duže vreme koristim ove programe, pa mi je palo na pamet da ne znam kako bih „živela“ bez njih, te odlučih, da podelim ovo sa vama, možda nekom posluži.

Ako ima neko da doda nešto korisno, neka slobodno izvoli :)

Javite utiske!

(klikom na sliku dobijate je u većem formatu)

13 komentara leave one →
  1. oktobar 10, 2008 8:44 pm

    Ima raznih fora za skidanje FLV fajlova, ali najviše me je oduševila ona u Safariju, iako nisam Mac fan. Nije potreban nikakav plug-in ili dodatni program.

    Od skoro postoji i Win32 verzija Safarija.

  2. oktobar 10, 2008 10:02 pm

    gom je i moj izbor ;) mozda je vlc najbolji (jer stvarno otvara sve moguće fajlove) ali kod tog programa mi smeta veoma loš interfejs, ono ne razumem naprave ljudi super stvar a korisnicki interfejs katastrofa (za svaku komandu moram da koristim desni klik misem i padajući meni)…

  3. oktobar 10, 2008 10:44 pm

    Nije vam potrebno ništa za skidanje you tube klpova, sve se čuva u temp direktorijumu! ;)

    Dodao bih Smplayer, ja ga koritim za Linux, izvrstan je…šta reći kad ne koristim VLC za Linux već taj player…Probati obavezno

  4. IvanB. permalink
    oktobar 10, 2008 11:33 pm

    Koristio youtube downloader, za yt – mada retko kada bilo sta i pozelim da downloadujem kad sve ima online.

  5. oktobar 11, 2008 2:55 pm

    @Furious: čula sam za Safari, ali ga nisam probala :)

    @Prolaznik: vidim da imaš fino razvijen ukus za produktivnost i estetiku, kada ti se dopada ono što i meni LOL ;)
    šalim se naravno, ali se u potpunosti slažem sa tobom.

    @Punky: eh, kada bih znala o softverima barem pola koliko ti, ne bih se mlatila sa računarom ovoliko ;)

    @Ivan: nije ti mrsko da svaki put iznova i iznova čekaš da ti učita? a šta ako pronađeš neki sajt sa nekim super stvarima i bookmarkuješ ga i odeš posle mesec dana, kad ono nema ničega na toj adresi . . . zato imaš spotić u računaru :D
    tako sam ja popunila 250 Gb harda za godinu dana . . . a ko zna koliko sam tek narezala svega i svačega :D

  6. oktobar 11, 2008 3:49 pm

    mala exteznija za FF koja se zove Donwnloadhelper je odlicna, skida sve vrste video spotova i takodje sve vrste audio formata.

  7. Gil-galad permalink
    oktobar 11, 2008 4:13 pm

    Isto takodje koristim Orbit – i downloader i zvake. Uglavnom one s eukaliptusom, hvala na pitanjcetu! :))

  8. oktobar 12, 2008 6:09 pm

    Ej, pa ne znam ni ja puno, ali eto, toplo preporučujem taj player, tj. SMplayer! ;)

  9. shaputalica permalink
    oktobar 12, 2008 6:50 pm

    eukaliptus može, fala…inače slabo downloadujem išta…mada imam ovaj za youtube…

  10. oktobar 12, 2008 11:08 pm

    Odličan programčić! :D

  11. oktobar 16, 2008 10:28 pm

    @Zmajček: hvala :)

    @GG: hehehe, nisu mi žvake pale na pamet :))) ja samo eukaliptus ne volim :P

    @Punky: hvala, toplo prihvatam(o) preporuku :)

    @Šaputalica: ja sam u ‘hrčak’ fazi :D

    @Čarolija: jel da? :) i meni je super, jednostavan do krajnjih granica :)

  12. oktobar 29, 2008 11:25 am

    Hvala na preporuci! Odavno se već pitam kako da dovučem kod sebe sve one „videoe“ koji mi se sviđaju… :)

  13. oktobar 29, 2008 6:28 pm

    nema na čemu, drago mi je da sam pomogla :)

Ostavite odgovor

