Skip to content

Siromaštvo

oktobar 16, 2008

Sledeći put razmislite da li ćete se na nešto požaliti . . .

13 komentara leave one →
  1. oktobar 16, 2008 12:59 am

    kasnim sat vremena, već je 16. :(((
    ne stižem, ovih dana sam u gužvi, za pet dana sam skupila 15h sna . . . mislim da me ovaj moj poremećaj drži na nogama, ne kapiram kako se ne srušim :D

    uglavnom, ovo spremih još daaavno, slike govore više od reči.

    koliko danas (trebala bih stići) ću svima odgovoriti na komentare, veliki pozdrav!

  2. prichalica permalink
    oktobar 16, 2008 3:42 am

    Ovo je katastrofa.
    Nije da nisam znala da ovako nešto postoji.
    Nije da ne cenim ovo što imam.
    Ali, kad ovako pogledam, plače mi se, zaista. :(

    Nažalost, ove slike su svuda oko nas. :(

  3. oktobar 16, 2008 7:00 am

    …ne zalim se, saosecam i trudim se da pomognem kad god mogu…

  4. oktobar 16, 2008 8:24 am

    Siromaštvo ne postoji samo u Africi. I u Srbiji mnogi ljudi žive u bedi, ali se njima niko ne bavi. Osim u predizbornim kampanjama.

  5. Duda permalink
    oktobar 16, 2008 12:10 pm

    Drvena, ja poznajem divnu zenu koja ima humanitarnu organizaciju u Novom Sadu koja se zove Kraljica Marija. Znam sta rade jer i sama ucestvujem u pomoci, ne novcanoj, jer ni sama bas nisam u situaciji, ali u garderobi, elektrouredjajima, i svim ostalim stvarima. Podelila sam telefone i mojim prijateljima pa i oni pomazu. Ove slike su katastrofa. Ocigledno je „neko“ resio da im Afrika ostane prazan kontinent, lizesen svih obojeni ljudi. Uzas. A toliko bogatih ima na ovoj planeti, da siromasnih ne bi smelo da bude.

  6. oktobar 16, 2008 1:48 pm

    Žalosno…

  7. oktobar 16, 2008 2:46 pm

    Tuga.

  8. oktobar 16, 2008 11:01 pm

    @Pričalica: svesni smo, ali potiskujemo . . .

    @Deda: svaka čast!

    @Furious: pisala sam ja jednom prilikom o tome . . .
    https://drveniadvokat.wordpress.com/2008/06/08/jedan-obican-dan/

    @Duda: volontirala sam, nema gde nisam (maltene) i toliko sam se razočarala u sve njih da ti ne mogu opisati. ne kažem za tu tvoju prijateljicu, ne poznajem je, niti sam sarađivala sa njom, ali sa kim jesam . . . nije sve sjajno i humano.

    Punky i Zmajček: jeste :(((

  9. oktobar 16, 2008 11:10 pm

    Strasno…i istinito!!!

  10. oktobar 17, 2008 1:29 am

    Svima nama nedostaje nešto, a u stvari nismo ni svesni koliko smo srećni.

  11. oktobar 17, 2008 6:25 pm

    Sandra i Čarolija: slažem se cure . . .

  12. Duda permalink
    oktobar 18, 2008 12:11 am

    Znas Drvena, toliko imam svojih problema, da zaista ne mogu dublje da ulazim u to koliko je ko human. Neka im je na cast, ako to zloupotrebe.

  13. oktobar 18, 2008 1:31 am

    naravno . . .
    reši probleme i da uživaš :)

Ostavite odgovor

