Skip to content

Osijek, stižeeeeem!

oktobar 19, 2008

Odoh malo u skitanjac. Neće me biti sedam – osam dana. Ako vam nije mrsko, zalijte cveće, ključ je ispod otirača ;) ako neko hoće razglednicu neka pošalje adresu mailom.

Do tada uživajte u pesmama :) čuvajte se i budite dobri kao što ste i do sada bili :)

I da, Guza mi duguje 20e, pa ako bude doneo, neka neko uzme.

18 komentara leave one →
  1. oktobar 19, 2008 2:36 pm

    Nadji i pozdravi Tonija Anicica od Dede. Toni= Webmasterov blog….
    Uzgred, lepo se provedi !!!

  2. oktobar 19, 2008 3:13 pm

    Srecan put! I lepo se provedi :).

  3. oktobar 19, 2008 4:15 pm

    Bez brige, zalivaćemo cveće. :D Fino se provedi. ;)

  4. Gil-galad permalink
    oktobar 19, 2008 6:01 pm

    „Za sve male katastrofe, sve što će biti i što je bilo…“

    Have a nice time, chitamo se! :))

  5. oktobar 19, 2008 6:29 pm

    Srećan put i lep provod….

  6. oktobar 19, 2008 7:43 pm

    Lep provod.

  7. oktobar 19, 2008 8:52 pm

    Uh što bi i ja krenuo sa tobom, nemaš pojma…a ovako pusti mi mail, ne moraš razglednicu! I da, lepo se provedi, ne juri njihove punkere i nemoj da se navučeš na njiohovo Ožujsko pivo!

  8. IvanB. permalink
    oktobar 19, 2008 10:25 pm

    Ja se prijavljujem za to da uzmem 20e u tvoje ime, a za moj racun ;))))))
    Ajde lepo se provedi i uzivaj.

  9. oktobar 19, 2008 10:49 pm

    Šćera mi bila pre nedelju dana. Nešto su odplesali, malo razgledali, kao i uvek do sada; idu svake godine. Jednom Segedin, pa Osijek, ili obrnuto. Pa ajd, nek’ ti je srećan put. Grande

  10. Duda permalink
    oktobar 19, 2008 11:48 pm

    Ako nisam zakasnila imam pozdrave za prijatelje iz Osijeka. Malo nas je rat odvojio a zovu se Tuna i Ljubica i imaju tri cerke. On je radio u Elektroslavoniji, nekada. Ona prosvetni radnik, predavala biologiju. Tu su preko 55 godina. Mozda i u penziji. A ti, uzivaj, za stan ne brini, a lovu cemo vec nekako podeliti, ha, ha!

  11. prichalica permalink
    oktobar 20, 2008 9:21 am

    Pa eeeeeeeej, a kafa?!!?
    Omg.
    Ode.

    Ae, srecan put i lepo se provedi!!!

  12. Charolija permalink
    oktobar 20, 2008 11:27 am

    Srećan put i lepo se ti nama provedi. Čekam pričice sa putovanja. :D

  13. oktobar 26, 2008 9:43 pm

    heeeeeeeeeej :D

    ja se vratilaaaaaaaa :D

    dođite svi da vas ljubiiiiiim :D
    i grliiiiiiiiim :D

    hvala na lepim željama :D :D :D

  14. IvanB. permalink
    oktobar 27, 2008 12:19 am

    Ja stigao… ali majke mi onaj nije dolazio a jos manje poslao 20e…
    tako da ih nisam zadrzao… a zadrzao bi ih :)

    Dobro, dobro… dao bih ti tvoj deo -„fifty-fifty“. :)))

    Elem, ocekujemo lep post o poseti Osijeku.

  15. oktobar 27, 2008 12:28 am

    ‘onaj’ je ispao pi*ka, ali će dobiti svoje. je*eš 20e, ali budi čovek, ako kažeš do tada, onda do tada ili skupi mu*a i nazovi i reci jbga, nemam, reč ne bih rekla.

    hehehe, može fifty-fifty, ali ti plaćaš piće posle ;)

    važi, potrudiću se, iako sada nije bilo onako uzbudljivo kao ranije, te ću se više osvrnuti na prethodne posete . . .

  16. IvanB. permalink
    oktobar 27, 2008 1:04 am

    moze placam pice
    nego… ma takvi su ljudi… das im pare i onda se valjda ne javljaju jer ih sramota da kazu da nemaju, a to bi bilo korektno.

    Moje pravilo – nikad ne pozamljujem pare od prijatelja, jer kad se novac umesa u prijateljske odnose oni pocnu da slabe…

    Ma, nadje se nesto uzbudljivo za tih desetak dana :)))

  17. oktobar 27, 2008 2:05 am

    onda pijem viski ;)
    šalim se, može i ispred prodavnice što se mene tiče :D

    zna on da je nagrabusio, zato se i ne javlja :D
    ali je pozitivno kod njega što kritika uvek ima rezultat :)

    moje pravilo je da nikada ne pozajmljujem, niti ikome ostajem dužna, radije sam ja u minusu.

    nađe se Marfi koji me je pratio . . . prosto neverovatne stvari su mi se opet desile, ali sa ok ishodom, bez previše uzbuđivanja, zato mi valjda i nije interesantno :D

  18. Gil-galad permalink
    oktobar 27, 2008 2:08 am

    Ivane, na konto tog pravila – moja baba kaze: „Sa svojima samo da pojedesh i popijesh!“ Slazem se apsolutno.

    Abogado, welcome back, nadam se da je bilo lepo, ali pisacesh verujem o tome.

    Nego, imam jednu molbu, Luni Moreni i meni potrebno je jedno razjashnjenje, videcesh u mom poslednjem postu o chemu se radi, a za nagradu imash nove dijaloge! :))))))))))))))

    Videh kod Kujne da se interesujesh za filmove…ali nigde ne vidim tvoj mejl?!? Kod nas na bloggeru vidi se samo link, ako neko to ostavi, a mejl jedino ako kreira profil i napishe mejl tamo… Pa ako hocesh javi se.

Ostavite odgovor

