Skip to content

Rapidshare više neće biti free!

oktobar 28, 2008

Dobih informaciju da od 01.12. Rapidshare više neće imati opciju free user, što znači da više neće biti besplatnog uploada, ali ni downloada . . . iskrena da budem, ovo mi je jako teško palo.

11 komentara leave one →
  1. oktobar 28, 2008 2:57 am

    Znachi josh mesec i kusur dana… Jbt, moracu da pozurim s nekim serijama!!! :)))))))

    E, a te Prijatelje nijednu epizodu gledao nisam…

  2. ominotago permalink
    oktobar 28, 2008 8:11 am

    Aj Prijatelji, to sve imam, ali odakle ova informacija? I čemu takva surovost?! :(

  3. prevarant permalink
    oktobar 28, 2008 8:45 am

    Pa dajte ljudi, nije premium nalog toliko skup. Evo ja ga vrtim već više od godinu dana :)

  4. oktobar 28, 2008 8:48 am

    Uz izvinjenje deci i osobama sa slabim srcem, ko jebe Rapidshare! Sve što postoji tamo, postoji i na torentima. Jeste da se fajlovi skidaju nešto duže, ali ako se nekome BAŠ TOLIKO žuri da nešto što pre skine, onda neka lepo plati. Na kraju krajeva, postoje i drugi sajtovi koji nude besplatan hosting, tako da ne vidim razlog za brigu. Kao što smo sa pojavom Gmail-a zaboravili da su ikada postojali Yahoo i Hotmail, tako ćemo brzo da zaboravimo i RS.

  5. oktobar 28, 2008 11:56 am

    Kada su skontali da se ne mogu izboriti sa programerima koji svakodnevno prave softver koji zaobilazi to free user i skida bez čekanja, skontali su da im je jedina mogućnost da naplate sve…

  6. oktobar 28, 2008 2:35 pm

    jako malo sam ga koristio pa mi i nije zao,sto neko rece ima toliko onih sto nude besplatan hosting da je cudo.

  7. oktobar 28, 2008 3:01 pm

    Ej, Drvena… sory, bocsánat, én nem tudom, hogy mi az. Na žalost, ne znam šta je to.

  8. oktobar 28, 2008 5:08 pm

    Ma… ај донт фив а фак, da ti kažem iskreno. :) 700 dićosa mesečno premium, već skoro godinu dana. Ja sam happy.

    A za one koji ne bi da plaćaju, što reče Furious, uvek ima alternativa… Samo nije „na izvol’te“, već je potrebno pomučiti se malo više.

  9. oktobar 28, 2008 7:56 pm

    ja sam kukala najviše zbog nečeg drugog . . . ali i zbog sebe :)))
    i taman sam se navikla na ovo i komotitet i sve . . .

    no, kako bude svima, biće i meni . . .

  10. oktobar 29, 2008 1:21 am

    Ja nisam mogla ni dosada, tako da mi se isto fata.

  11. oktobar 29, 2008 10:28 am

    Kako ne možeš Zelena?

Ostavite odgovor

