Skip to content

O neeeee

novembar 2, 2008

Sutra opet krećem u biblioteku da učim :((( i da ustajem u 7am :((( i da se gnjavim sa zbornicima i kritikama. Upravo sam spakovala torbu. Ljudi biraju torbe prema izgledu, a ja biram torbu prema tome da li u nju može da stane sveska A4 formata i knjiga debljine 500-600 stranica sa peratonicom i novčanikom. A da i dalje koliko toliko pristojno izgleda i što manje liči na ceger.

7 komentara leave one →
  1. novembar 3, 2008 8:53 am

    Eh, ti lepi studentski dani… Btw, meni su Champion rancevi uvek zavrsavali posao. :)

  2. novembar 3, 2008 5:05 pm

    Vidi Drvena, ma u najobičniju najlon kesu, iako nije ekološki, a šta je kod nas baš ono zeleno?; ma ne znam ko da te vidi… jedni će reći – a… ova ide na faks, drugi vidi je ide na pijacu, a treći: je s’ vid’la lepši ceger! Svejedno, draga moja, svakako moraš odraditi ono na šta si pre par godina pristala. Pa ajd, navali! Navijam za tebe. A u Sabatkienzisu baš lepo veče.

  3. novembar 4, 2008 10:20 pm

    @Furious: hej, ladno sam zaboravila na ranac, a nisam se odvajala od njega . . . mada sam se odvojila kada su mi po ko zna koji put nestale stvari iz njega :/ ali sam ga danas ‘furala’ :D tnx!

    @Grande: Hvala Grande :)

  4. novembar 4, 2008 10:50 pm

    Vidim da si menjala izgled. Treba s vremena na vreme menjati neke stvari, a katkad se vraćati na već pročitane knjige. Nije samo zbog osveženja, već da malčice izlupamo pamćenje i prisetimo se dobrih tekstova u knjigama. Pa ajd ćao.

  5. novembar 4, 2008 11:13 pm

    Mani torbu, samo ti po’itaj u biblioteku, ima tamo knjiga kolko volis :)
    Nije loša ova podloga bas je nekako drveno-advokatska, nego da vidim dal ću opet dobiti onog zeca pored nicka :o)

  6. novembar 4, 2008 11:32 pm

    @Grande: strašno sam se iznervirala zbog blokiranja bloga, pa sam morala nešto da promenim :D a ovo mi je bilo najbrže i najjeftinije :D kanalisanje negativne emocije u kreativnu ;)))

    @Prolaznik: idem idem . . . nekad mi se i ide čak. Loš je izbor tema na WP-u . . . jedva se odlučih, pa ću malo furati ovu. A za zeca . . . umrla sam od smeha :“D

  7. novembar 11, 2008 11:14 pm

    nije mesto za ovo pitanje, ali ne mogu da se setim gde si spominjala nesto tipa, da ti se „zablokirao“ blog ili nesto tako? hm? imam utisak da mi se nesto slicno desava…

Ostavite odgovor

