Skip to content

Donacije

novembar 3, 2008

Na blogu Exdizajn, koji često i rado posećujem sam videla post o stranici FreeRice, na kojoj svojim tačnim odgovorima donirate po 20 zrna pirinča . . . ne znam da li je istina, ali ja sam odgovarala i odgovarala . . . nadam se da će nekome pomoći.

9 komentara leave one →
  1. novembar 3, 2008 3:08 am

    Hej, nekome hoće sigurno, onima kojima je najpotrebnije.. drago mi je da se dobra vijest širi dalje :-)

  2. novembar 3, 2008 8:59 am

    Ako ovim ne pobedimo glad, nećemo ničim.

  3. novembar 3, 2008 10:20 am

    Kakva priča,ha,ha,ha…

  4. novembar 3, 2008 12:19 pm

    Sta reci?!

  5. novembar 4, 2008 10:23 pm

    Nikad se ne zna . . .

  6. novembar 6, 2008 10:22 pm

    Kratko i jasno:
    GLUPOST.
    Kao sto slanje maila nece pomoci nekoj tamo devici da kupi bolje sise a bogme nece pomoci ni onom malom koji vec 8 godina odumire od neke bolestije nece pomoci ni siromasnima. Ipak, lepo je sto si probala :D

  7. novembar 7, 2008 1:47 am

    ehehehehe :D

    ma ja uvek probam, i nasednem . . . al šta sad . . .

  8. Duda permalink
    novembar 8, 2008 10:33 am

    Nema veze sto si to uradila. I ja sam proplivavala u zivotu, bezbroj puta. Bila sam, strasno, naivna. Jedino, kada sretnem te kretene koji su me zeznuli, budem bas besna, ali, neka im je na cast. Ljud se sluze kojekakvim prevarama da bi dosli do love (ili neke druge pomoci). Pisala sam vec o jednoj zeni koja je setala centrom NS, zaustavljala prolaznike i trazila 100 dinara. To je bilo pre dve godine. Zamisli, ni maje ni vise nego stocaka. Meni pritisam porastao, dodjem do nje i pitam je: Kako vas nije sramota da trazite 100 dinara od ljudi, to nije mala suma (nije ni velika)? I uostalom, zar ne mislite da, ipak, treba da navedete neki razlog? Moram da napomenem da, zena nije izgledala kao prosjak. Ona mi je, sva drcna, odgovorila: A sta se vas tice moj razlog? A meni pritisak na 200! E, pa kada nema razloga – nema ni love, zar ne! Odjuri ona dalje, a ja cuh komentare nekih prolaznika, u fazonu, bezobrazna jedna, sram je bilo!

  9. novembar 8, 2008 6:20 pm

    Dudo draga, ne vredi trošiti živce na takve likove . . .

Ostavite odgovor

