Skip to content

Volontiranje

novembar 4, 2008

Prijavila sam se da volontiram u jednoj humanitarnoj organizaciji. Ne znam da li je to ona koju je spominjala Makaronče (ili Duda, ne mogu da se setim). Zvali su me danas, imam intervju u četvrtak, nadam se da će dobro proći, imam tremu :))) kao i uvek. Držite mi fige :)))

(malo sam iznervirana, jer mi već drugi put blokiraju blog, pa ga odblokiraju, ni oni ne znaju zbog čega . . . )

19 komentara leave one →
  1. Duda permalink
    novembar 4, 2008 11:49 pm

    Ja sam spominjala humanitarnu organizaciju Kraljica Marija. Pozdravi Nadu od mene, ako ides kod nje. Kazi da je pozdravila Duda iz zlatare. Ona je ok, znamo se odavno. Jako je pozrtvovana, kao i njen muz. Nista im nije tesko, a ako imas nesto za njih, dolaze po to i odnose, sto meni jako odgovara, jer nemam kola i zivim na 4. spratu.

  2. novembar 5, 2008 2:58 pm

    Drzim ti palceve, bas lepo od tebe…
    A i meni blog nije radio 2 dana, sad je sve O.K

  3. novembar 5, 2008 3:02 pm

    To je baš lepo, hvala Bogu pa ima ljudi kao što si ti! A što ti blokiraju blog?

  4. novembar 5, 2008 8:34 pm

    Svaka čast. :) Svaki „pro bono“ rad oplemenjuje čoveka. ;)

  5. novembar 5, 2008 10:20 pm

    A ti si Dudo :) nisam mogla da se setim ko je . . . ne idem kod nje, prijavila sam se za jedan konkretan projekat :) imala sam nekih problema u skorije vreme, zbog mojih stavova, a ja kada ‘zadrvenišem’ ja zadrvenišem do kraja ;) pa sam odlučila da sa reči pređem na delo :)

    @Sandra: Hvala :) osećam se isuviše samouvereno, kao da sam već ušla u projekat, pa se najviše toga plašim :/ što ti nije radio blog?

    @Punky: Hvala Nemus :) ne znam zbog čega mi blokiraju blog, ovaj put sam se baš uplašila, jer sam čekala mnogo duže nego ranije :(((

    @Džejni: Hvala :)

    Hvala vam na podršci :))) nadam se da ću se vratiti sa poželjnim vestima sutra :)))

  6. Duda permalink
    novembar 5, 2008 11:18 pm

    Nema veze, zelim ti da uspes u svemu sto si zadrvenisala. Pa, javices nam se, valda, da cujemo o cemu se radi.

  7. novembar 5, 2008 11:30 pm

    Opeeet mi ne radi blog !!!
    Menjaju nesto na serveru valjda. Otkud znam… Ludim
    Ali nema veze, izdrzacu ja. Bitno da imam tebe da te citam, a ti javi kako je bilo.
    Samo napred!!!

  8. novembar 6, 2008 5:53 pm

    Hvala na podršci . . . razgovor je prošao ok . . . malo se iznenadila ta žena kada sam joj rekla da neću da držim časove deci koja jesu materijalno obezbeđena (u pitanju je edukacija i socijalizacija jedne grupe ljudi) . . . mislim, nisam budala . . .

    šta ja znam. znala sam šta da očekujem, ali sam malo razočarana . . . i tako . . .

  9. novembar 6, 2008 5:53 pm

    hej, što te zezaju sa blogom?

    tvoj je barem na tvom hostingu, ja se baš bojim :///

  10. IvanB. permalink
    novembar 8, 2008 1:42 am

    Ko ti blokira blog? Ovi na wordpress-u? Mozda ljudi rade, posto sad 10-tog treba da izadje nova verzija wp-a.

    Aaaa, vidim novi layout… oooo pa valjaju ponekad promene u zivotu, tj. blog-u, samo nemoj molim te da se ugledas na mene ;)))) hehehehe

  11. novembar 8, 2008 2:06 am

    ne umem ja to da instaliram . . .

    hehehe, ma ti si nenadmašan ;)))

  12. Gil-galad permalink
    novembar 8, 2008 7:27 am

    O, ovaj svet je kul mesto! Sve dok ima dobre volje! :))

  13. IvanB. permalink
    novembar 8, 2008 4:49 pm

    Sta da instaliras???
    Rekoh, verovatno oni vrse upgrade blogova na wordpress-u, sekvencijalno.
    A bas sam i ovo jednom hteo da te pitam: Imas registrovan internacionalni domen na dot com, a mrsko ti da odes do provajdera i kupis hosting.
    No ja bi tebe jelte kritikovao, a prvi ja polazim od toga sto je za zezanje i ubijanje dosade koji moj ima da ga registrujem, ali za poslovanje je obavezno i veoma mi je ono cudno kad na sistemu dodju ljudi i naprave blog sa reklamom za pruzanje nekih usluga… mislim prvi ja to ne smatram relevantnim i pouzdanim, ali ajde dosta o tom e-poslovanju.

    Nego, napravih novi blog, ali ne znam ni sta ce mi :)))

  14. novembar 8, 2008 6:19 pm

    @GG: slažem se :)))

    @Ivan: pa svi nešto instaliraju WP :///
    samo ja gledam masu kao Džoi iz Prijatelja :D

    moguće da vrše to što vrše, ali zašto mi onda piše (kada blokiraju)
    „Warning: We have a concern about some of the content on your blog. Please click here to contact us as soon as possible to resolve the issue and re-enable posting.“ :(((

    daj adresu :))) mada, priznajem samo onaj jedan i on mi je u blogrollu i njega posećujem redovno :p

  15. prichalica permalink
    novembar 9, 2008 1:41 am

    Hey, mene dugo nije bilo ni na svom, a ni na ostalim blogovima.
    Sad tek vidim ovu tvoju volontersku akciju koju, naravno, podržavam.
    Svaka čast!

  16. novembar 9, 2008 9:10 pm

    „Dzoi iz prijatelja“, pa nije valjda da to gledas :)) mislim nije losa serija kad imas 16 godina npr. :)

  17. novembar 10, 2008 12:47 am

    Hvala Pričalice :)))

    Pa, po tvom rangu Prolazniče, ja sam na nivou 16 godina :)
    de mi reci koje serije gledaš ti u tvojim godinama, koje su primerene/namenjene tvom uzrastu :p

  18. novembar 10, 2008 12:01 pm

    „Heroes“ (žanr: Triler,Drama,Science Fiction)- definitivno najbolja serija. Nije loša ni „Rome“, mada je to vise ljubavna serija (intrige,preljube,spletke…) nego li ozbiljna istorijska priča.

    Možda je moj predhodni komentar malo nekorektan, ali to se odnosi na seriju a ne na gledaoca. Volim i ja komedije ali sta cu kad su sve glupe do bola. Ako se nekad pojavi komedija u rangu „Mucki“ gledacu je 3 puta :))

  19. Duda permalink
    novembar 10, 2008 10:53 pm

    Podrzavam mucke i sve engleske serije. Mislim da oni imaju najbolji humor. Bar po meni. I oni opaljeni, mislim da se serija zvala Pokvareni ljudi. Jesu otkaceni! Bas sam se ismejala, gledajuci ih, mada ne vole bas svi taj humor.
    Kako ti ucenje i volontiranje?

Ostavite odgovor

