Skip to content

Hazarski rečnik

novembar 13, 2008

Juče i danas sam radila Pavićev Hazarski rečnik i od srca (koga zanima) bih da vam preporučim knjigu pod naslovom Hazarska prizma koja se bavi Pavićevim romanima, ali prevashodno Hazarskim rečnikom. Autor je Jovan Delić, naš poznati književni kritičar. Ja sam oduševljena tumačenjem i objašnjenjem, taman po mom ukusu :)

 

EDIT 16.04.2013.
Mislim da je ovaj tekstić pogrešno shvaćen. Dobijam mnogo mejlova i komentara da vam pošaljem Pavićevu knjigu. Imala sam knjigu (nemam je više) “Hazarska prizma” u .pdf formatu i nju sam prosledila dalje. Ne  “Hazarski rečnik” :) Žao mi je, ali “Hazarski rečnik” imam samo u štampanom izdanju, tako da ćete se morati snaći na drugi način.

18 komentara leave one →
  1. novembar 13, 2008 6:03 pm

    Hvala na preporuci…

    Ima li je u pdf-u, ne mogu drugačije da čitam..non stop sam za kompom…lol

  2. novembar 13, 2008 8:44 pm

    imaš mail Punky ;)

  3. novembar 13, 2008 9:31 pm

    Ja sam od onih retkih kojima Pavic ne prija uopste.
    Nece me nikako, ne ide…

  4. novembar 13, 2008 9:50 pm

    Pa ajd tyao Drvena. Hazarski sam prodao pre 15 godina za dobre pare. 5 DM. Ej, tada su to bili dobri novci. Inače, kupio sam u YU festu, u Sabatkienzisu, za jednu marku. Da, interesantno. Neki današnji klinci su tada imali 15 godina. A za @zelenavrata bih rekao da uopštenijeretka što joj Pavić ne prija. No, dobar muzičar, džezista, kad udje u kafanu, ma može iz prvog da odsvira bilo koje Kolce. Hát akkó, szerbúsz Fadarabka!

  5. novembar 13, 2008 10:35 pm

    @зелена: нас нико не пита на факсу шта нам прија и шта желимо да читамо :( углавном оно што мораш ти тренутно не прија . . .

    @гранде: греота . . .

  6. novembar 13, 2008 11:26 pm

    Drvena, znaš šta je greota, imati Hazarski… u rukama, biti vlasnik i ne pročitati ga. Što se mene tiče, naravno da sam ga pročitao. Jaka stvar, i danas sam živ. I apropo, sve što se dalo naštampati o Dostojevskom… pročitao sam, i to u tri ili 4 navrata, pa sam živ. Mislim, stvarno jaka stvar… Pročitao sam i Dedijerove Dnevnike, i… živ sam. Ali, ima jedan NOVOSADJANIN koji je napisao brdo priča o Lunu, Kralju Ponoći! I onda bre, kažem: Drago mi je što sam čitao čoveka koji nikada nije bio u Londonu, a kretao se ulicama kao pravi Jenglez! I stvarno mi je drago, iako -ubime-ne mogu da se setim njegovog imena. Živeo Lun – Kralj Ponoći!

  7. novembar 13, 2008 11:35 pm

    ма свашта је греота ;))))))))

    кретао се као Енглез? левом страном? ;)

  8. novembar 14, 2008 1:57 am

    Draga Drvena, a može li i meni jedan mail ko Punkiju? :D

  9. novembar 14, 2008 8:12 am

    наравно Чаролијице :)))

  10. neprilagodjena permalink
    novembar 14, 2008 6:16 pm

    Hocu i ja mail!!!!!! :D Please..

  11. novembar 14, 2008 9:41 pm

    Aj pa da mi posle pojasnite, jer mene nece, skoro sam ga uzimala, i opet vratila….ne ide nikako…

  12. IvanB. permalink
    novembar 15, 2008 3:18 am

    Ja necu mail (vec ga imam ;) ), ali hocu i da dobijem na mail pdf fajl. :)))

  13. Maladict permalink
    novembar 15, 2008 4:28 pm

    Koji ste pirati, ovo je strašno. :p

  14. novembar 15, 2008 6:08 pm

    Stiže svima odmah :)

    Maladict, nemam pojma o čemu govoriš :p

    izvinjavam se blogeru koji je ostavio link u komentaru, a nije ostavio link do njegovog bloga . . .
    to je piraterija i nije dozvoljena ovde ;) hvala na trudu i razumevanju, ali ne može biti objavljen komentar.

    • septembar 17, 2009 9:59 pm

      Surfovah po netu i trazhio sam ovu knjigu u pdf-u poshto mi treba rodjaci za shkolu i nekako dodjoh ovde, pa ako mozhe poshalji i meni na mail knjigu.
      Nadam se da je blog koliko toliko aktivan i da cesh videti ovaj post shto pre. :) Hvala u svakom sluchaju. ;)

  15. novembar 24, 2008 2:38 pm

    Hvala na preporuci. Bas cu potraziti tu knjigu.

  16. archibald57 permalink
    decembar 10, 2008 2:45 pm

    Pavić je veliki pisac sa ovih i na ovim prostorima, ali… moram biti malo bodljikav. Stil kojim se izražava u svojim knjigama i pričama je pomalo plagijat nekoliko hispanoameričkih pisaca među kojima su Hose Donoso i Huan Karlos Oneti. Onima koji žele, preporučujem knjigu „Bestidna noćna ptica“ od Hose Donosa, ali isto tako upozoravam da se dobro pripremi i sabere poslednji atom koncentracije, jer će mu trebati za čitanje ove knjige.

Ostavite odgovor

