Skip to content

Zabavite se, ako umete

novembar 19, 2008

Ko ima vremena neka se zabavi, ja ga pronašla Stumble-jući još daaavno, ali šta mi vredi kada ne umem to da uradim :D ko ume i želi da vežba, neka izvoli :) enjoy!

Kliknuti ovde

13 komentara leave one →
  1. novembar 20, 2008 2:24 pm

    Treba malo i vremena za sve to…. ;)

  2. novembar 23, 2008 12:09 pm

    a vremena se nema vise:P

  3. novembar 23, 2008 1:15 pm

    ništa ti ja ovo ne razumem al nema veze :) Znas neki dobar sajt sa video igricama?

  4. novembar 23, 2008 5:10 pm

    prolaznik osh online?

  5. novembar 23, 2008 5:28 pm

    ma da, one male igrice, tipa pakmen i sl :)) hvala unapred

  6. novembar 23, 2008 9:53 pm

    @svi: pa, ako imate vremena i ako umete . . . možete legalno i da vežbate :D

    @Prolaznik: ja igram castle wars :D pa, ako naletiš na mene, slobodno mi pošalji challenge :D

    http://www.kongregate.com/games/m0rkeulv/castlewars

    ima tu još igrica, pa pogledaj.

    a te male ti mogu uploadovati na rapid, pa skini. javi ako te zanima.

  7. novembar 24, 2008 1:43 am

    na ovom blogu pronađoh neke igrice :)

    http://www.exdizajn.com/blog/category/igre/

  8. novembar 24, 2008 4:00 pm

    tnx, sta se radi u ovim zamkovima (mrzi me da citam uputsvo :) mislim trebam napraviti zamak pre ovog drugog, ali sta znace ona polja ispod…

  9. novembar 24, 2008 5:48 pm

    E, bacite pogled i na ovo, kratko je, treba vam dve sekunde! :))

    http://www.blogthings.com/japanesenamegenerator/

    Ja sam Kaemon Yamashina! :)) A na ovom drugom, kvizić je u pitanju:

    http://www.quizilla.com/quizzes/978379/what-is-your-anime-name

    Tu sam Morgan! „You foxy devil, you! You’re probably majorly hot or just like sex a lot… ^^; You like being the center of attention, most likely. Though you do tend to scare some of the modest kids away. But hey, at least you’re happy, right? ;)“

  10. novembar 24, 2008 6:23 pm

    Milica kaže: „…u samom centru, kod rimokatoličke crkve, prekoputa onih fensi kafića.“ O Foodyju je reč. Brzo ti i Prićalica na tufahije s višnjama, pa da podelite utiske s nama! :))))

  11. novembar 24, 2008 6:34 pm

    @Prolaznik: to su karte . . . dobijaš karte koje imaju određena značenja i možeš da ih koristiš ako imaš odeđen broj 1. cigle 2. ratnika/oružja 3. magičnih kristala :)

    @GG: zaboravila sam danas . . . da, to je Foody, kod Katedrale . . . Pričalica i ja imamo neki dogovor za petak, pa možda ukombinujemo i tufahije, a možda odem i ja sama . . . potpuno sam zaboravila danas, učila sam od 9 do 17h . . .

  12. novembar 24, 2008 7:11 pm

    http://s1.ikariam.rs/

    Eto pa se zabavite,izaberite svet alfa a posle trazite Zmajceka :P

  13. novembar 25, 2008 3:36 am

    Ako, to je najvažnije – da si vredna! :)) U petak daj sebi oduška uz tufahije! :))

Ostavite odgovor

