Skip to content

Act now

decembar 7, 2008
5 komentara leave one →
  1. decembar 7, 2008 1:59 pm

    ja ostala bez texta

  2. decembar 7, 2008 2:09 pm

    verujem Zelembać . . . i ja sam.

  3. decembar 7, 2008 3:00 pm

    Cesto razmisljam o tome.Bas juce dok sam se vracala iz super marketa,prodem pored jednog ogromnog auta (tracker).I zapitah se : Sta ce ikome ovdje auto takve vrste?“ Nit imamo planina niti neprohodnih terena….A on em trosi,em zagaduje. :(
    Pitam se kad ce covijek poceti da razmislja kako je vazno paziti na ovu nasu malenu planetu.Kad ce covijek prestati da sjece granu na kojoj sjedi?
    Priroda se pobunila,nista cudno. Kako sijemo,tako i zanjemo. Tuzno! :(

  4. decembar 7, 2008 5:18 pm

    Pa da, tu smo mi k’o neki mravi. Bespomoćni. Nažalost, ni ja ne pitam mrava… nehotice ga zgazim. Ali mislim da nas je malo, a trebalo bi da nas bude k’o što mrava ima. Medjutim, sumnjam da bi i ta i takva brojnost pomogla. Kineza ima k’o mrava, Amerika k’o tri Kine, Engleska, Japan, Francuska, Nemačka…. Nisam ih sve ni nabrojao. Medjutim kada vidim da u ovoj mojoj selendri imaš automobila… a mi kao ono siromašni, sumnjam u samoga sebe da sam kadar makar milimetar da uradim za ovu kuglu na kojoj živimo. Smatram da će naši unuci verovatno uzeti stvari u ruke, i verujem da neće biti kasno. I za kraj da ne ispadne neozbiljno, koliko je Vas koji ste videli Act now, a da ste aktivni pušači? Jer ako nisi spreman sam sebi pomoći, nećeš ni drugima, kamoli kuglici zemaljskoj.

  5. decembar 7, 2008 6:45 pm

    Najnovija naučna istraživanja su pokazala da do globalnog zagrevanja dolazi zbog prevelike koncentracije izduvnih gasova rektalnog porekla. Dakle, uvek razmislite pre nego što prdnete. Možda ćete time da izazovete cunami. Ili da Holandija (buć, buć, buć…) nestane bez traga.

    P.S. Svet neće da propadne zbog globalnog zagrevanja. Propašće iz drugih razloga.

Ostavite odgovor

