Skip to content

Šta bi bilo da nestane internet?!?

decembar 10, 2008

Duhovita, ali u isto vreme i zastrašujuća priča o momku koji je poželeo da nema interneta i želja mu se ostvarila . . .

Pomislite, da li bi vama život bio teži ili lakši kada bi nestao internet?

U svakom slučaju, pogledajte, simpatično :)

Wonderfull internet

12 komentara leave one →
  1. ominotago permalink
    decembar 10, 2008 9:27 pm

    Moj život bi bio nizmerno teeeežak da nema interneta, neću da internet nestane! :D

  2. mustrabecka permalink
    decembar 10, 2008 9:32 pm

    aaa skroz je super i lepo, hvala!

  3. decembar 10, 2008 10:27 pm

    Prelepo, skoro kao i internet :P

  4. decembar 10, 2008 11:33 pm

    tezi…laksi…? hmmm, sargarepa na stapu – nikad da je stignemo.

    a sta je sa lepsi…ruzniji?

    :)

  5. decembar 10, 2008 11:43 pm

    Ne znam, majke mi.
    Znam da mi svidjaju nove tapete kod tebe, zimske bas i ovaj snegic, super bas :)

  6. decembar 11, 2008 12:20 am

    Hvala ti za ovaj video! Super je! :)
    Možda je poruka: ne treba preterivati ni u čemu ? ;)

  7. decembar 11, 2008 1:39 am

    @ominotago: hehe, i moj u početku, mada mislim da bih se odvikla isto kako sam se i navikla :)

    @mustrabečka: nema na čemu :)

    @deda: što jes jes LOL :D

    @ozon: moje mišljenje je da bi svet bio lepši bez struje uopšte . . . tupaviji ali lepši . . . što ne znači da bih se prilagodila istom . . . možda na deset dana da, ali tvrdim da jeste lepši . . .

    @zelembać: hehe, hvala, volim zimu, pa se malo potrudih da je dočaram i ovde :)

    @marija: nema na čemu, veoma mi se dopao kada sam ga videla, pa sam odlučila da podelim sa vama :) verovatno jeste, da ne treba preterivati, a možda i da smo postali toliko zavisni od interneta da jednostavno ne bismo umeli bez istog da živimo . . .

  8. neprilagodjena permalink
    decembar 11, 2008 4:45 am

    Po meni je sve to malo jezivo, a pogotovo sto je poruka da ne postoji zivot bez interneta, sto je direktan poziv ka odaljavanju od normalnog,realnog i zdravog nacina zivota, upoznavanja ljudi, ostvarivanja fizickog kontakta, koriscenja mozga za resavanje nekog problema..
    Ma bre, sta sad- svi treba da skocimo s mosta ako nam nestane internet?! Gospode, koja glupost.
    Ja sam malo nervozna ovih dana, izvini sto ja ovako, samo mi muka od gluposti.

  9. decembar 11, 2008 11:50 am

    pa, mislim da je poruka obrnuta, pokazuje nam ustvari koliko smo zavisni, koliko smo naviknuti na internet, a to i ne primećujemo . . . i da naravno trebamo to malo da redukujemo.
    ništa, nema problema, meni nije bila glupost, čak sam se i oduševila idejom :)

  10. decembar 11, 2008 9:33 pm

    Super fora :)
    gasiiiiiiiiiiiiiiiiiii :P

  11. decembar 11, 2008 10:34 pm

    hehehe, nemam srcaaaaaaa :D

  12. prichalica permalink
    decembar 12, 2008 2:10 am

    Aaaaaaa pa ovo je genijalno!!!!!!

    Odo’ i ja da gasim dok još imam koga da udenem iz imenika!!! :)

Ostavite odgovor

