Skip to content

Kako do recepta?

decembar 11, 2008

Veoma lako :)

Ukoliko imate određene namirnice u kući i ne znate kako da ih uklopite, ovaj sajt će biti savršen za to. Uz minimalno poznavanje engleskog jezika koje vam je potrebno da biste razumeli šta piše, otkačite namirnice koje imate u kući i prepustite sajtu da ih ‘smiksa’ za vas :)

Takođe, na sajtu možete pronaći različite savete u vezi sa svakodnevnim poslovima u kuhinji.

Nisam probala, ali ko proba neka javi kako mu se dopada :)))

clip_image002

Dodala bih sajt koji je skupio recepte iz mnogo zemalja sveta . . .

11 komentara leave one →
  1. decembar 11, 2008 2:29 pm

    Članak je za svaku pohvalu. Sve je manje žena koje zanima kuvanje. Sve bi u fotelju ili na estradu, a mi muški da skapavamo gladni. :evil:

  2. decembar 11, 2008 2:46 pm

    hehehehe :D ovako možete i sami nešto da skuvate, nema više izgovora ;D

  3. Gil-galad permalink
    decembar 11, 2008 5:33 pm

    Lepo, ali ipak…ja najvishe volim iz glave, onako sve po osecaju…i tako je najbolje. Samo pratish impuls. :))

    ->Furious, kada mi je pre par godina dojadilo da molim zenski svet da mi sprema sve shto volim, toliko sam se zaludeo s coolinarenjem da mi je to postalo glavni hobi! :)) Probaj, super je. A da ne pricham da se cice loze na to. :)) Put do zenskog srca takodje moze da vodi preko njenog stomaka! :)))))))))))

  4. decembar 11, 2008 6:12 pm

    odlicno za zbuckanje :)

  5. decembar 11, 2008 6:33 pm

    @ Gil-galad: ‘Ajd da probam i to… :)

  6. elektrokuhinja permalink
    decembar 11, 2008 7:26 pm

    Ja to radim svaki dan, i bez recepata :D

  7. decembar 11, 2008 8:59 pm

    A tyuj, Drvena!!! Veze nemam! A o članku: FUCK…

  8. decembar 11, 2008 10:39 pm

    @GG: ahahaha, opasan si :D još si nagovorio Furiousa . . . ako se ikad udam šaljem ti muža na razgovor :D i debelo ću da platim ;D

    @Zmajček: po principu „stavili smo sve što smo imali u kuhinji“

    @Furious: svaka čast :)))

    @elektrokuhinja: talenat je talenat :) moja mama ne može da veruje kako ja ni od čega u frižideru napravim pristojan obrok :D

    @Grande: psovanje ne odobravam. sledeći put nemoj ostavljati komentar ako nemaš šta da kažeš.

  9. decembar 11, 2008 11:05 pm

    Rekla sma suprugu za sajt, sad mi je ostalo da čekam :mrgreen:
    Možda će jednom nešto i da spremi :D

  10. decembar 11, 2008 11:12 pm

    hehehe, držim fige :D

  11. decembar 12, 2008 12:38 pm

    More, di je na nasem jeziku, nasa jela? :P
    Nece meni na stransjom jeziku, stranjska jela, neka oni dodju kod mene, da im pricam za sarmu, suljpa… :)
    Ima super sajt kod mene na blogu za klopicu, pa pogledaj.

Ostavite odgovor

