Skip to content

Zanimljivosti

decembar 16, 2008

Sajt o različitim naučnim pojmovima koji pruža niz informacija o nauci kroz video klip ili tekst . . . više za decu . . .  a šta smo mi? :D

Meni je zanimljivo :)

sajt

Kliknite ovde

4 komentara leave one →
  1. decembar 17, 2008 1:47 am

    Kako si samo pronašla ovaj sjajan sajt. Mnogo mi se sviđa. :)

  2. decembar 17, 2008 2:00 am

    stumble-jući :) drago mi je da se i tebi dopada, meni je sjajan. šteta što je na engleskom . . .

  3. decembar 17, 2008 6:40 pm

    Ja definitivno jesan dete, ali nauka mi nikad nije išla…Možda se smorim kad kliknem na „klikni ovde“, a možda napokon nešto i naučim…

  4. decembar 18, 2008 2:06 am

    ehehehehe Punky :D

Ostavite odgovor

