Skip to content

Ako misliš da možeš, probaj!!!

decembar 27, 2008

Verovatno će mi ceo život nedostajati matura iz srednje muzičke škole . . . Da samo znate koliko sam se borila . . . na kraju mi je dosadilo, umorila sam se, ucenjivali su me sa neopravdanim časovima, razrednim ispitima, profesorica klavira me je tukla po rukama, jer sam ceo život svirala harmoniku i za klavirom nisam imala pravilan položaj ruku . . . i ispisala sam srednju muzičku i završila srednju ekonomsku . . . završila sam prvi srednje u obe, drugi sam dogurala do februara . . . tajno sam se ispisala, jer mi drugarice iz muzičke škole nisu dozvoljvale da to učinim . . . mnogo su me bodrile . . .odvajale svoje vreme da bi mi pomogle da nadoknadim gradivo. Hvala im do neba.

U početku sam plakala mnogo . . . kada sam upisala književnost, to je bila moja druga solucija . . . prva je bila muzička akademija, ali sa tolikom rupom u znanju nisam smela da se usudim da spremam prijemni . . . bilo mi je teško i bila sam tužna. Godinama. Više nisam tužna, ali mi je i dalje teško.

Operaciju trijumf nisam pratila do pre dve – tri nedelje. Ne sećam se tačno zbog čega sam i počela. Nemam prevelika interesovanja za te vrste emisija tzv reality show-ove. Ali sam videla koliko oni rade i koliko imaju prilike i šanse da iskoriste talenat i ispune san . . . samo da je malo drugačija situacija kod mene, da me život nije naterao na to na šta jeste, prijavila bih se sigurno . . . barem da pokušam, da znam da sam si pružila priliku.

operacija-v

Ponovo su objavili konkurs za prijavu na njihovu akademiju. Možda nećete tamo dobiti znanje iz teorije, ali će vas definitivno naučiti da koristite ono što ste dobili rođenjem. Pružite sebi priliku. Kada je ja već nemam.

Sajt za prijavu   ovde

Morala sam ovo da dodam :)))  uživajte

22 komentara leave one →
  1. decembar 27, 2008 10:20 pm

    tačno znam kako se osećaš; tako se ja osećam kad vidim sportske plesače; stegne mi se grlo od čežnje!

  2. decembar 27, 2008 10:53 pm

    Ajd sto sam otiso s godinama, ali sto mi Bog nije dao ono najbitnije???…
    Ali sam siguran da ima mnogo talentovanih koji mogu naci sebe u ovakvim prilikama i zato ih ne smeju propustiti !!!

  3. IvanB. permalink
    decembar 27, 2008 11:26 pm

    Ja kada bih znao da pevam ja bih se prijavio. Medjutim, moje pevanje je vise nalik na zov divljine nego na pevanje. Sta cu nisam talentovan za to, ali jesam za nesto drugo i to sam iskoristio.

    Sto se tice Operacije Trijumf, video sam par onih njihovih koncerata sa poznatima – i mogu reci nisu losi. Samo sto ne znam sta oni rade i kako uce i sta uce na toj „operaciji trijumf“.

  4. decembar 28, 2008 4:59 am

    Mogu ja, mogu… Taman da svi popadaju…

    E, kul je emisija, samo što se B92 potpuno ujebao s gostovanjem Indire večeras, a neko mi reče da je bila i Karleuša… To ne ide u prilog imidžu koji furaju, a i nije vezano za ovu temu, doduše…

    U svakom slučaju, bolje neka idu takve emisije da talenti dobiju priliku, samo da je što manje politike!

  5. decembar 28, 2008 9:50 am

    Jbg, što misliš da je za tebe kasno i da ne možeš? Nemaš pojma koliko mi je tvja životna priča oko škola poznata…ispričaću ti jednom…

  6. decembar 28, 2008 12:44 pm

    @Tanja: žao mi je što znaš . . .

    @Deda: slažem se u potpunosti!!! treba pokušati . . . naravno, ko ima sluha i talenta . . . i voli sve to . . . to je životna šansa . . .

    @Ivan: ali si pronašao sebe u nečemu drugom :)))

    @GG: ne znam da su dovodili narodne pevače . . . to je jadno, valjda nemaju koga . . . ali se slažem da ne treba ubacivati politiku i da talentovanoj omladini treba pružiti što više obrazovanja (besplatno) i šansi da iskoriste talenat . . .

    @Punky: onda, kada budemo pričali ću i ja tebi reći zbog čega je za mene kasno . . .

  7. decembar 28, 2008 2:45 pm

    OK! :)

  8. decembar 28, 2008 4:17 pm

    Koliko ja znam ti si mlada, a do 30 godina mozes da se prijavis, tako da, pruzi si sebi priliku.

  9. decembar 29, 2008 3:47 am

    Gledam OT tj. njihove Gale i sve mi je to OK. Napokon je pružena šansa mladim ljudima, koji znaju šta je dobra muzika. Tvoji razlozi su sigurno veliki, ali draga nikad ne reci nikad. :) Možda ne OT, ali ne odustaj od svojih snova. Tu može da se kaže, nikad. :) Što se tiče gostiju koje Maca dovodi u njegovu emisiju, ja na to gledam kao zezanje tih koje je pozvao i da je na taj način i smišljena ta emisija. Pokazati ko sve, Bože me sačuvaj, može sebe da nazove zvezdom.

  10. Gil-galad permalink
    decembar 29, 2008 4:07 am

    @E, Čarolija, ovo si super rekla za Macine goste, nisam na to rako gledao…slažem se!

  11. Gil-galad permalink
    decembar 29, 2008 4:07 am

    „tako“…ne „rako“…

  12. decembar 30, 2008 2:42 am

    @Zelena: jedan drugar me je baš nagovarao da pokušam . . . ne znači da ću proći . . . ipak, ne verujem. hvala na podršci :)))

    @Čarolija: to je to :))) ne treba odustati od snova . . . a ja sam krenula pogrešnim putem :))) kao i uvek, moram da zabrljam ;))) hvala!

    @GG: slažem se sa tvojim slaganjem ;)))

  13. decembar 30, 2008 11:30 am

    Srecna Nova godina! sve najlepse i svako dobro!

  14. decembar 30, 2008 6:23 pm

    Hocu ja bre da pevam ali mi ne daju mangupi

  15. decembar 30, 2008 11:53 pm

    e moram priznati da i ja pratim OT u poslednjih mesec i po dana…Nisam ljubitelj tih reality programa ali ovo je ipak malo drugacije…Jedina mala zamerka je po pitanju izbora stranih pesama. Kapiram da od domacih izvodjaca i nemaju neki izbor, ali ne mogu da shvatim da od stranih pevaca i bendova oni vrte samo U2, Aerosmith i Pink, nemam nista protiv tih pesama ali zar oni ne prate sta se desava u poslednjih 5 godina na svetskoj muzickoj sceni, gde je Coldplay, Radiohead, Duffy,…

    E da ne zaboravim najbolja je Anee Bebic :))

  16. drnch permalink
    decembar 31, 2008 10:34 am

    Ne, ne i ne!
    Zamisli da je neko Stulica ucio pevenju?!? Ili Milana Mladenovica ili Dzeja ili Tomu Zdravkovica..sacuvaj boze! To je sminkernica za regrutovanje tezgaroskih Grand-splav ekipa i jeftina produkcija glednih TV minuta. Jeftinije je to, nego mukotrpno praviti igrani progam a donosi vecu gledanost.
    Ako se osecas krativno i sposobno ovo teoretski moze biti possible easy way ali je i dresura gde pasivne produktivce uce da slusaju porudzbine.

  17. drnch permalink
    decembar 31, 2008 11:45 am

    produktivce – reproduktivce

  18. decembar 31, 2008 2:15 pm

    Ne znaci i da neces proci, advokatu.
    Probaj bre :))))
    Sve najbolje ti zelim u N.G.

  19. decembar 31, 2008 6:02 pm

    Srecna Nova godina!

  20. Duda permalink
    decembar 31, 2008 7:43 pm

    Srecna ti nova godina Advokatice, budi zdrava, vesela i zaljubljena! Zivela!

  21. januar 1, 2009 8:53 pm

    Advokatice, srećna ti nova godina! Sve najlepše ti želim! :D

  22. milica i dajana permalink
    januar 20, 2009 1:37 pm

    cao zvezde granda su stvarno super ali jedino je lose sto nema za decu od 11 pa na gore godina… mi naravno obozavamo sve kandidate i pevace ali stvarno od muskih su naj naj milan stankovic i milan mitrovic a od zenskih alesandra bursac,milena i rada manojlovic.. a sto se tice operacije trijumf svi so ok i doba je emisija a naj naj je milica majstorovic.
    cao …milica i dajana

Ostavite odgovor

