Skip to content

Shaun the Sheep

januar 8, 2009

Drugarica mi je pričala o crtaću Shaun the Sheep dosta davno. Pogledala sam jednu epizodu i dopala mi se, ali sam posle toga potpuno zaboravila na njega! Do večeras :))) toliko simpatičan crtać da sam jednostavno morala da vam ga predstavim :)))

Wikipedia

ovo je muzička numera iz crtaća koju slušam po stoti put :)))

10 komentara leave one →
  1. januar 8, 2009 1:26 am

    Jeste šašav. Viđala sam ga Foxu. Najžešće su mi ovčice kada se keze na jednu stranu :D

  2. januar 8, 2009 1:34 am

    eeej, dobro je, nisam gledala, najbolja mi je špaga u jednom momentu :lol:

  3. januar 8, 2009 1:13 pm

    Obožavam ove ovčice, preslatki su svi zajedno. :D

  4. Gil-galad permalink
    januar 8, 2009 2:15 pm

    Xexexe, kako su šašavi! :D

  5. januar 8, 2009 2:59 pm

    Jooooj obožavam ove ovčiceeeee!!!
    Pre dve godine mama ušla u kuću i kao „Evo, super crtani!“, mi kao „wtf?“
    Ali, kad smo pogledali, bili smo oduševljeni!
    Sjajno! :D

  6. januar 8, 2009 2:59 pm

    P.S. – Što bre ne uključiš smajlije, m?

  7. januar 9, 2009 12:15 pm

    @Škrabalica: e daaa, zaboravih da spomenem da ide na foxu, samo ne znam u koje vreme :)

    @Makarone: skroz je otkačen, ovo je samo pesmica, pogledaj neki crtać, ima na YT :D

    @Čarolija: i ja :D i tebi preporučujem da pogledaš još neku epizodu

    @GG: aha :D

    @Pričalica: ti znaš za njega? :D fantastični su :D
    (ovi smajliji su mi ružni u postovima, a često ih koristim . . . zbog toga isključih)

  8. januar 16, 2009 7:34 am

    Obavezno da gledaš ovčicu na Happy TV! Ima da te preslišavam (-: Shaun je glavna faca, bwe!

  9. januar 17, 2009 11:30 pm

    http://www.shockwave.com/gamelanding/shaunthesheep.jsp
    E ja sad odo stvarno da spavam :)))))))))))))
    Laku noc a ovo ti je link za igricu shaunthesheep
    :)

  10. januar 18, 2009 12:13 am

    @Beogradoholik: nisam znala da ide na happy tv! :D gledala sam ga na YT i blesav je skroz :D

    @majstorjoe: dobro mi došao na blog, lepo spavaj i hvala za link :)

Ostavite odgovor

