Skip to content

Lav koji grli

januar 21, 2009

Slučajno naleteh na ovaj video . . .

Iskreno, rasplakah se. Toliko volim životinje, da i dalje patim za ljubimcima koje su roditelji poklanjali uglavnom kada odem na more. Slika ovog lava i njegovih bivših vlasnika me je zaista emotivno dotakla. Koliko samo životinja može da se voli. A koliko tek životinja može da vas voli.

Hvala Čaroliji na pronađenom snimku na YT :)))

20 komentara leave one →
  1. januar 21, 2009 4:26 pm

    Kam gu slika???

  2. januar 21, 2009 4:28 pm

    AAAAAAAUUUUUU koliko sam ja smotan…
    Pogledao sam, predivno… Zamalo da se rasplacem, kao kad gledam Sve za ljubav…
    Prekrasno!!!

  3. januar 21, 2009 4:38 pm

    hehe, nisam ja dobro to obeležila, sada ću namestiti upadljivije . . .
    zaista jeste prelepo, sada sam mami pokazala i ona zasuzi (eto na koga sam).

    I ti plačeš kada gledaš SVE ZA LJUBAV? :D
    izgleda da sam stvarno u nekom rodu sa Boranima ;)))

  4. januar 21, 2009 5:24 pm

    Joj gledala sam i ja ovo pre neki dan i rasplakala se, pa zvala mamu, pa i ona, posle drugarice…pustam snimak i papirne mamramice pored :)

  5. januar 21, 2009 6:29 pm

    Živa duša :)

  6. januar 21, 2009 6:37 pm

    auuu breeee, stvarno neverovatno.

  7. januar 21, 2009 7:16 pm

    Gledala sam ovo letos i isplakala se ko kiša. Predivno. :)

  8. januar 21, 2009 7:28 pm

    Prelepo! Sva sam se raznežila :)

  9. Gil-galad permalink
    januar 21, 2009 8:34 pm

    Aaaa, srećica, presladak je!!!

  10. januar 22, 2009 2:13 am

    cujem da je nedavno tigar otkinuo jednoj zeni ruku u zoo vrtu… divlje zivotinje su IPAK opasne :)

  11. januar 22, 2009 1:27 pm

    @Zelena: kada je prelepo . . .

    @Suske: tačno tako :)

    @Walter: i prelepo, ne? :) životinja može da se voli uhhh . . . ali i ume da voli :)

    @Čarolija: predivno je. hvala za link još jednom :***

    @Marija: hehe, iako je porastao, on je i dalje ostao maza :)))

    @GG: da poželiš jednog ovakvog :) samo malog :)

    @o3one: jesu . . . ali je ovo drugačija situacija.

  12. januar 22, 2009 2:22 pm

    video sam ovo pre par meseci, ali svaki put isto deluje! ceo život sam imam pse-mešance, i _tvrdim_ da čovek me može da ti obraduje kao pas!!!

  13. Gil-galad permalink
    januar 22, 2009 4:55 pm

    Hehe, i da nikad ne poraste! :)) Pustio sam ovo i mojima, svi su se odushevili, sjajan klip! :)) Hvala!

  14. Duda permalink
    januar 22, 2009 10:02 pm

    Ovu tvoju sliku ne mogu da otvorim, ali sam je videla letos na necijem blogu ili mi je neko poslao e-mailom. Divna je i dirljiva. I ja placem kad gledam Sve za ljubav, ma i za manje dirljive scene. A tek kad se smejem, to treba da vidis! A ljubav zivotinje osecam, vidim, primam i dajem! Ziva bila pa videla i ti!

  15. ominotago permalink
    januar 22, 2009 10:09 pm

    E to se zove lav, ili je zagrljaj?! Ko zna… ;)

  16. januar 23, 2009 4:27 pm

    neverovatno…i prelepo! :)

  17. januar 25, 2009 1:56 am

    @Beogradoholik: ima istine u tome . . . životinja je uvek iskrena. za razliku od ljudi. mada nam kod ljudi i uvek ne prija iskrenost.

    @GG: drago mi je da to čujem :) nema na čemu drugar, uživajte!

    @Duda: daće Bog! :)

    @Ominotago: izgleda oboje :)))

    @Punky: zaista jeste :)

  18. snezana permalink
    februar 18, 2009 11:44 pm

    o boze…

Trackbacks

  1. Lav koji grli | Valhalla Torrent Community Blog
  2. Lav koji grli |

Ostavite odgovor

