Skip to content

Radio MIŠ

februar 10, 2009

Pre neki dan me je Borsky zamolio da napišem najavu za večernju emisiju internet radio Miša, što sam sa oduševljenjem prihvatila. Podsetio me je na vremena kada sam radila na radiju i morala da smišljam najave za jutarnji program koji sam uglavnom radila . . .

Nažalost, nisam bila kod kuće u momentu kada je najava pročitana, ali mi je Borsky rekao da je odlično prošla :)

Ovu najavu možete pročitati i na blogu Radio Miša.

Glasi ovako:

Nekada davno, u gomili zvukova koji su se prostirali nepreglednim prostorima, izdvojio se jedan. Iako sličan ostalim, čuo se dalje, bio je značajniji, glasniji i razgovetniji od ostalih. Prenosio se vazduhom, a sakupljao aparatom iz dnevne sobe. Vremenom su ljudi počeli da ga slušaju, preko prijemnika. Vesti svako veče, muziku na igrankama i posebnim prilikama. Zvuk sa radija je postao svakodnevnica. Dugo je bio jedina i sasvim dovoljna zanimacija. Međutim, kao i sve ostalo, pretekli su ga prvo sinketizam zvuka i slike na dobro znanom televizoru, zatim je i to prevaziđeno pronalaskom interneta i njegovom širokom upotrebom.

Ipak, grupa ljudi se trudi da nam vrati lepotu zvuka prilagođavajući se modernoj tehnologiji. Okupili su se pod imenom jedne male, ali živahne životinje. Još uvek mali radio, koji konstantno raste i definitivno se čuje dalje nego prvobitni radio. Zahvaljujući njima koji se trude da nas sve okupe i zahvaljujući slušaocima koji pružaju podršku. Budite deo radio Miša i proširite granice sa nama.


11 komentara leave one →
  1. februar 10, 2009 10:44 pm

    Super… :D

  2. februar 10, 2009 10:47 pm

    ….i ko ce posle da ti veruje da nisi iz Bora??? :P

  3. dudaelixir permalink
    februar 10, 2009 11:30 pm

    Lepo si to srocila, diplomirana! :)

  4. februar 10, 2009 11:56 pm

    @Čarolija: hvala :D

    @Deda: zvanično jesam, usvojiste me ;)

    @Duda: hvala :)

  5. februar 11, 2009 3:31 am

    ja sam sve odavno rekao .. nasa profesorica je odavno deo ekipe. hvala ti…

  6. februar 11, 2009 4:34 am

    nema na čemu, anytime my friend :)

  7. prokka permalink
    februar 11, 2009 2:12 pm

    Sjajna najava :) I sam sam bio na radiu jedno vreme, ali kao tonac. No ovakve najave nisam imao prilike da čujem :)

  8. februar 11, 2009 3:40 pm

    Vrlo lepo. Najviše mi se dopada bajkovit početak, koji je jako dobro uklopljen sa ostatkom teskta

  9. februar 12, 2009 3:34 am

    hehehe Prokko, kao moj internet drugar, subjektivan si :))) ali ti hvala do neba na lepim rečima!

  10. februar 12, 2009 3:36 am

    hvala macko, to mi pade na pamet i dopalo mi se . . . pa zapisah :)
    nisam imala mnogo vremena, i sreća, tako sam najproduktivnija :)

  11. februar 12, 2009 9:25 am

    Lepo, lepo! ;)

Ostavite odgovor

