Skip to content

Petak 13.

februar 14, 2009

Kasnim, kao i uvek . . .

Već je subota 14. ali kažu da je ona baksuuuznija od petka 13. tako da još nije gotovo!

Ne znam, meni je to dan kao i svaki drugi, uglavnom. Osim danas. Opet sam imala onu moju boljku i nisam mogla da zaspim, ceo dan sam bila nervozna zbog toga, nekako ustala u 17h i otišla da poslušam mamu šta sam morala. Usput kupila pizzu za poslednje pare koja nikada nije bila odvratnija i vratila se kući.

Naravno, sela pred računar da proverim sve sajtove koje proveravam i ugledam u inboxu dva nova maila. Ovih nekoliko dana smo jedna volonterka i ja nešto dogovarale oko programa za socijalizaciju dece, te sam pretpostavila da je mail od nje. Nisam pogrešila, zaista, bio je jedan od nje, ali samo jedan. Drugi mi je stigao kao odgovor na konkurs za prijavu za Virtuelnu školu novinarstva. Šta mislite, kakav je odgovor?! :))) POZITIVAAAN! :D

Od 102 prijave koje su im stigle, nas 15 su primili :))) Ko me poznaje, zna koliko mogu da se obradujem, bila sam zaista mnogo srećna, ovaj čudni i među sujevernim narodom baksuzni dan se promenio na bolje. Ne na bolje, na odlično! :D Volim da pišem, želim da pišem i pisaćuuu :)))

Tako da, iako je mogao da bude prava propast, petak 13. je ispao fantastičan. Ne mogu da dočekam da počne prvi modul! Što mi reče Imili, ova godina ti je lepo počela . . . baš! :D

Da rezimiram, kod mene je inače sve kontra, samo što mi kiša ne pada na gore, tako da je i najmalerozniji dan u mom slučaju dan za radost :)

18 komentara leave one →
  1. februar 14, 2009 9:21 am

    Napred! Čestitam ti još jednom.

  2. februar 14, 2009 9:47 am

    Cestitke !!!
    Petak 13 je cool dan i sama si se sad uverila !!! :P

  3. februar 14, 2009 3:14 pm

    Bravo :)
    Baš mi je drago što ćeš imati prilike da unaprediš svoja znanja :)

  4. februar 14, 2009 3:37 pm

    Bravo draga…čestitam i radujem se sa tobom. Petak 13. je meni oduvek bio jedan od neobično i čudno srećnih dana. :D

  5. februar 14, 2009 4:01 pm

    Bio je petak 13. …….na taj dan postala sam majka. Za mene i vise nego sretan dan. :)

  6. februar 14, 2009 10:36 pm

    Moje čestitke! :D

  7. dudaelixir permalink
    februar 15, 2009 12:32 am

    Poznajem te i znam KAKO SE MOZES DA BUDES RADOSNA I VESELA i kako se zarazno smejes! Super vest u subotu! Zelim ti da ti se i nadalje desavaju samo lepe stvari. Boljke ce nestati same po sebi!

  8. februar 15, 2009 1:21 am

    lepo, lepo, ocekivao sam – znajuci tvoje kvalitete, to je samo pocetak jedne SJAJNE novinarske karijere :)

  9. neprilagodjena permalink
    februar 15, 2009 8:47 pm

    Eto, za mesec dana imas jos jedan petak 13. nadam se da ce ti biti podjednako srecan dan. Ja sam paraskevidekatriafilicna, tako da i ja jedva cekam. Dok s druge strane, ovaj 14.februar bio, ne ponovio se, oduvek ga prezirem, a sad jos vise.

  10. februar 16, 2009 1:10 am

    ČESTITAM!!! :))

  11. februar 16, 2009 1:09 pm

    Cestitam, zasluzila si!

  12. februar 16, 2009 8:00 pm

    Evo i ja kasnim ali se iskreno pridružujem čestitkama!
    I od sada pa nadalje veruj da petak 13. donosi samo dobro ;)

  13. februar 17, 2009 5:00 am

    hehehe, hvala vam mnogo svima, sve želje dupliram i šaljem vam nazad!
    od sada petak 13. treba proglasiti srećnim danom!!! :D

  14. Maladict permalink
    februar 17, 2009 9:04 am

    Ma to za petak 13. je obično sujeverje. Dan kao i svaki drugi. ;) Čestitke i od mene, iako i ja kasnim (kao i uvek).

  15. IvanB. permalink
    februar 17, 2009 2:19 pm

    cestitam sa malim zakasnjenjem.

  16. mofolotopo permalink
    februar 18, 2009 1:31 am

    Srećno i od mene! Zanimljiv sajt, btw. …

    Gil

  17. februar 18, 2009 5:43 am

    hvala mnogo :)))

  18. electrasdreams permalink
    februar 19, 2009 10:38 am

    Sve cestitke. Samo napred!

Ostavite odgovor

