Skip to content

LOOOOOOOL

april 7, 2009

Pre više od deset dana su mi popucali kapilari u oku. To verovatno svi znate, jer sam se uspaničila i na sve moguće strane pitala šta mi je i šta da radim :D Hvala svima koji su me tešili i smirivali, ali i pomogli savetima! Pošto me nisu primili na Klinici za očne bolesti, ali neću o tome.

U toj mojoj panici sam web kamerom slikala crvenu površinu oka i, da bih je poslala drugu Maretu da vidi šta mi se desilo, uploadovala sam je na imageshack. Poslah link preko mesindžera sa porukom da pogleda kakvo mi je oko. On počeo da se smeje, ja se uvredila, reko’ mu da nije smešno, da me ne boli, ali da nije smešno, ali Mare ne može da prestane da se smeje, kaže, da sačekam, poslaće mi da vidim čemu se smeje.

U nepunih deset sekundi mi stiže sledeći screenshot

lol

Kaže Mare: „Prvo sam pogledao, šta si se izbečila, onda sam pomislio, pa to nisi ti, pa sam pročitao tekst ispod . . . “

Ne da mi je bilo neprijatno . . . sreća pa sam njemu poslala link, zamislite da sam poslala sliku nekom za posao ili slično . . . nije me mnogo zafrkavao, ali je krajnje neukusno ispalo.

No, to može samo meni da se desi . . . šta reći ;)))

20 komentara leave one →
  1. april 7, 2009 5:53 am

    Sta li si ti videla takvim okom kad si mogla da posaljes ovakvu sliku sa porukom?? LOL
    E jesi me nasmejala… :P

  2. april 7, 2009 6:01 am

    A što imaš lepe plave očiiiii… ček, ti si ovo levo ili ovo desno? ;) Malo šale nije na odmet, posebno kad je bezazlena.

    Meni holodoc i Walker pre koji dan na jednom forumu rekoše da ne stavljam slike na IS.US zbog gomile reklama, i tako to, ali je najveći problem to što meni pored adblocka apsolutno ništa osim slike koju treba da vidim Firefox i ne prikazuje na IS.US stranama. Izgleda da ću ipak morati da promenim povremenog hostera (pošto mi photobucket dobro dođe za na brzaka kačenje), jer mi se ne bi svidelo da umesto ove plavooke sa istim tekstom ispadne neki plavooki :D

    Hihihi, ulepšala si mi jutro! Dobro jutro!

  3. april 7, 2009 7:14 am

    Lolcina :)

  4. april 7, 2009 7:56 am

    Odmah da te utjesim i kazem da se to i meni,komotno moglo dogoditi. ;)
    Nego,kako sad sa okom?

  5. april 7, 2009 9:09 am

    @Deda: hehehe, i ja sam se smejala kada mi je poslao, bilo mi je neprijatno, ali sam se smejala . . . sreća pa zna da to nisam ja ubacila :D zamisli da nije upoznat sa količinom reklama i da je pomislio da sam to namerno poslala u želji da me iznenadi??? u zemlju bih propala. iovako sam :D

    @Aleksandar: hehehe, ovakva slučajnost može samo meni da se desi, ali ipak, budi oprezan, ko zna kakve pogodnosti plavookan nudi ;)))
    drago mi je da sam ti ulepšala jutro, dobro jutro želim! :D

    @Zmajček: što je najsmešnije, i ti znaš Mareta :D LOL

    @afroditta: hehehe, i tebe voli Marfi? ;)
    Oko je ok, postoji još samo crvena štrafta duž zenice koja polako bledi. hvala na pitanju!

  6. shaputalica permalink
    april 7, 2009 9:33 am

    :lol: Ma pazi kad bi mi se desilo samo tako! :D

  7. april 7, 2009 10:05 am

    E stvarno će tebe svašta da snađe… Prosto ne mogu da verujem. :D :D :D

  8. april 7, 2009 11:12 am

    Hahahahahahahahahahahahahahaha

  9. april 7, 2009 4:52 pm

    Hehehehehe, kako jako! :)

  10. april 7, 2009 7:59 pm

    @shaputalica: hehehe, blago nama dvema onda . . . :D

    @Charolija: hehehehe, vidiš? bukvalno, sve šta može da se desi, meni će se desiti . . . užas . . . :D blama :D

    @Zelembać: loooooooooool :D

    @Džejn: hehehe dobra je fora :D ali što baš meni? :D

  11. Dudaelixir permalink
    april 7, 2009 9:30 pm

    Smesno je stvarno, to sto si uradila, a oko, meni nije strasno, jer mi se desilo vec X puta. Dobro je da si se smirila i da je proslo!

  12. april 7, 2009 10:12 pm

    :D :D :D

  13. april 7, 2009 11:12 pm

    Slatko se ismejah u ove sitne sate. :D

  14. april 8, 2009 5:55 am

    Pa kad sam se ja ovako slatko (nezlonamerno) ismejao…mogu da mislim kako je njemu bilo…dešava se… :)

  15. drnch permalink
    april 8, 2009 8:46 am

    ‘Oce od iznanadjenja da pukne kapilar…

  16. april 8, 2009 11:40 am

    Hahahahahahhahhahahah!!!!

  17. april 10, 2009 9:11 pm

    E stvarno nije smesno. Meni nije, mislim, ipak je ImageShack javni sajt… ali ja sam uvek govorila da je photobucket mnogo bolji :)

  18. april 11, 2009 1:59 am

    @Duda: sada je skroz prošlo, više ništa ne vidi :)))

    @grande: :D

    @Suske: drago mi je :)

    @Punky: ja kada god vidim nasmejem se . . .

    @drnch: looool :P :P :P

    @pričalica: ehehehehehe jel da da sam maler? :D kao marfi da mi je tata :D

    @magrit: da, ako gledamo sa te strane, zaista nije smešno . . . ako gledaš kao foru, ja sam pala od smeha :D

  19. Mare permalink
    april 13, 2009 1:38 am

    Hi hi hi,
    nema te pojma koliko se i ja danas dan smejem tom dogadjaju, da je neko hteo da gadja tu reklamu ne bi je pogodio.

    Ali da vas neko pita i da vam posalje sliku da vidite sta joj se dogodilo sa okom…..

    hi hi hi hi iznenadila me pogotovo sto se izbecila :)

  20. april 13, 2009 1:45 am

    @Mare: hehehe, zaista smešno hehehe to samo meni može da se desi . . . malo mi je i dalje neprijatno, ali da je smešno, smešno je hehehehe :D

Ostavite odgovor

