Skip to content

Lepo iskustvo

april 12, 2009

Nasuprot postu koji sam nedavno napisala, sada imam jedan će pokazati da se na internetu mogu steći i lepa iskustva, upoznati divni ljudi i podeliti vreme sa njima.

Mareta sam upoznala preko igrice Ikariam koju igram sada već mogu reći mesecima. Se sećate kada je Zmajček negde pred kraj 2008. godine pozvao sve da se igraju sa njim? E pa, ja sam prihvatila :D i postaviše me za diplomatu tamo, te se još uvek igramooo . . . Uglavnom, neko je Mareta pozvao u savez i on je došao. Pošto je pričalica po opredeljenju, nije nam trebalo mnogo da se sprijateljimo. Pričali smo po ceo dan, igrali se zajedno, zaista smo se sprijateljili. Tada me je povezao sa jednom grupom ljudi, gde sam se ‘upoznala’ sa Praletom. Prale i ja smo se mnogo manje i ređe dopisivali nego Mare i ja, ali šala i druženje nisu izostali. Nešto smo pričali oko viđanja i ispostavilo se da se nikako ne možemo uskladiti da odemo na kafu. Šta sad, ima dana, videćemo se . . .

Pretprošli utorak mi je Prale poslao poruku.

  • Slobodan sam u subotu.
  • Ne radiš?
  • Najverovatnije ne, ako me ne zeznu na poslu.
  • Jel to znači da si slobodan da skitamo zajedno?
  • Da.

Mnogo sam se obradovala. Desile su se usput još neke stvari zbog kojih sam morala da idem u Beograd, tako da sam taman sve uklopila, obaveze i zadovoljstvo. Pričaću samo o zabavnom delu.

U Beograd nisam mogla da odem a da se ne javim Ranku, koji je odvojio vreme da se vidi sa mnom, vodio me na jedno prelepo mesto odakle se vidi ceo Beograd i uživali smo zajedno u ranom popodnevu i kafi. Pričali smo o mnogim stvarima i nažalost, uvek mora da se prekine kada je najlepše. Žao mi je što sam zaboravila da sam fotknem barem jednom :( nismo se videli godinu dana i poslednja fotka je takođe iz Bg . . . baš mi je krivo, ali videćemo se uskoro, Ranko je obećao da će doći u NS, a tada će biti fotki i fotki :)))

Sa Praletom sam imala dogovor u 14h kod konja. Stigla sma nekih dvadesetak minuta ranije. Šta mislite, da li je kasnio? Naaaravno da jeste! Ovo je pogled koji sam imala dok sam ga čekala :)

img_3667

Kada je stigao, zaputili smo se gde drugo nego na Kalemegdan. Knez Mihajlova je bila toliko puna da smo bukvalno morali čekati red da bismo prošli. Dan prelep, kao iz priče. Na Kališu smo našli klupu i izvalili se, pričajući i uživajući u lepom vremenu. Prale je jaaako želeo da sedimo na suncu, da bi ‘hvatao boju’, a ja sam se kuvala :D Kada nam je dosadilo, premestili smo se, šetali, pričali i čekali Mareta.

Ovo je Prale.

img_3672

A ovo je njegovih ruku delo . . . svideli su mu se ovo dvoje što sede, pa ih je uslikao :)))

img_3674

A zatim i mene

img_3675

Već mi se tu na licu vide posledice sunca, tj izgorela saaam! Tako je to kada se šetate sa nekim ko hoće da nabaci boju :D hehehe, šalim se, nije mi smetalo.

Prale je pričalica kakve nema. Preko neta slabije, valjda mu ne odgovara taj način komunikacije ili šta već, ali uživo čovek ne može da dođe do reči od njega :) naravno, u pozitivnom smislu :))) Dok je sa Maretom obrnuto. Hehehe, ko bi rekao :D Njih dvojica se znaju izvesno vreme, tako da mi je zaista bila uživancija provoditi vreme u društvu ova dva momka :)

img_3680

img_3683

Sa Kalemegdana smo otišli oko 17h i sreli se sa jednim bračnim parom sa kojima smo proveli vreme do 19h kada sam već morala na stanicu.

Njih dvojica su me ispratili :)

Zaista, jedno divno poznanstvo i mogu samo da se zahvalim Maretu i Praletu što su toliko dragi i druželjubivi i što su dokazali da je internet, iako pun različitih profila ljudi ustvari i mesto gde se mogu upoznati i fini ljudi.

EDIT: Od ovog posta, pa nadalje, će uz svaki zvučni materijal biti dodat prateći tekst, zbog dečka koji može da vidi šta pišem, ali ne može da čuje ono šta postavim sa YT :) nadam se da ćeš i dalje čitati moj blog :) veliki pozdrav!!!

10 komentara leave one →
  1. stevo permalink
    april 12, 2009 8:00 pm

    Eto, vidiš da je život lep, još je lepši ako nešto konkretno uradimo. Pozzz

  2. april 12, 2009 8:42 pm

    E Drvena kad bi ti znala koliko sam se radovao susretu sa Zmajcekom sa kojim sam bio u prici par godina iza toga??? NEmas pojma , sreca, sreca, radost bre…
    A radujem se susretima sa svim blogerima uvek i UVEK…
    Ko kaze da net ne spaja ljude???
    Ljudi dobre volje se uvek nadju i uzivaju u zivotima !!!

  3. april 12, 2009 8:49 pm

    @stevo: jeste :))) pozdrav!

    @Deda: hehehe znam , i ja se radujem, dolazi Zmale u NS, jedva čekaaam :))) slažem se, bitna je volja i želja, ostalo je marginalno :)

  4. april 13, 2009 11:25 am

    Šta da ti kažem… Internet bi bio opasno veliko sranje kad na njemu ne bi postojali i okej ljudi. :)

    Mnoga sadašnja IRL prijateljstva i drugarstva su nastala prvo preko neta. Naka čak traju i 6, 7 godina :)

  5. april 13, 2009 12:06 pm

    Lepo :)
    Imala sam slicna iskustva.
    A sto volim da gledam Beograd kada ga drugi slikaju, nemas pojma, uzivam bas! :)

  6. april 13, 2009 9:52 pm

    Drvena baš mi je drago da si se ovako lepo provela, a nadam se uskoro da i ja jedan ovakav post napišem o tebi. Razumemo se. :D

  7. dudaelixir permalink
    april 15, 2009 2:05 pm

    Advokatice, divno. Nadam se da ce nam tako lepo biti i kada nam dodje Zmajcek u posetu, za desetak dana! Sada sigurno vec nisi crvena, vec lepo potamnila, kao s mora da si dosla! :)

  8. april 16, 2009 11:31 pm

    Drago mi je da si se lepo provela ovde. Ja bio u NS-u pre dve nedelje i, ovo ću reći x-ti put…: Vi ste druga država, bre! :D

    Ove tvoje fotkice me podsetiše kako smo u srednjoj jedva čekali proleće…da bežimo s časova na Kališ… :D

  9. april 17, 2009 3:20 pm

    Ala ce bide ludo 28 Aprila :) Ono koji imaju strah od poznanstva preko interneta nikad nece znati sta propustaju.Ja sam o ovim poznanstvima pisao jos na pocetku mog blogovanja,a to je bilo davno davno :P

  10. april 18, 2009 12:35 am

    @SadClown: hehehe, divno . . . zaista sam mnogo drugara stekla na netu, neke upoznala, neke ne, ali su to super ljudi . . . da čovek ne poveruje da uopšte postoji druga strana :)))

    @zelembać: hehe lepo mi je bilo u Bg taj dan :) ovaj put manje fotki, ali u kolekciji imam mnoooogoooo, pogotovo prvih puta kada sam ga posećivala sa fotoaparatom :)

    @Čarolija: i ja se nadam! :))) :***

    @duda: hehe, kada zmajček dođe . . .

    @GG: hehehe jel da? ja to govorim Beograđanima, oni ne veruju :D kada odem u Bg, sve je drugačije :D svi žure i guraju se, čak i brzo pričaju . . . ne brže od mene hehehe
    A Kališ je divan :) zaista prelep u proleće, tu su ljudi malo opušteniji, ali ih previše ima :D

    @Zmale: ja se toliko radujem da mi sve stomak igra :)))))

Ostavite odgovor

