Skip to content

Zmajevi i kokoške

maj 5, 2009

Lepo sam ja rekla. Sada ću da patim pet dana. Nisam pet, al tu smo negde, zaokružićemo.

Pokušala sam da se setim kako je počelo. Preko blogova, naravno. Nekako sam dospela na njegov blog i videla da je svaki post duhovit. Čak i onaj o ‘teškim’ temama. Svuda je provučena doza optimizma, koliko god situacija bila teška. Bloger koji svet gleda kroz ružičaste naočare? O da.

Počela sam da pratim njegov blog i krajem prošle godine sam videla post u kom poziva ljude da mu se pridruže u igranju jedne online strategije. Tada sam mnogo učila i to mi je izgledalo kao super ventil, razonoda, razbibriga. Nikada se nisam igrala online i pomislih Što da ne?, da vidim kako to izgleda. Međutim, druženje preko te igrice je postalo svakodnevno, što kroz igru, planiranje, dogovore. Posle šest meseci smo bili svakodnevno u kontaktu. Pošalji ovo onom ili odbrani ovoga, izbaci onoga, opomeni . . . znam, zvuči glupo i apstraktno, ali se vežeš za ljude. Ne da smo se igrali . . .

Pre nekih mesec dana mi je Zmale poslao poruku da je 28. aprila u Novom Sadu. Gostovanje njegovog pozorišta sa predstavom Nikolaja Koljade – Kokoška. Hoću li doći? Pogodite! :)))

(Tek kasnije sam saznala da sam gledala još jednu predstavu Nikolaja Koljade (daaavno u SNPu), Murlin Munro, koja je bila fenomenalna . . . )

Ko me poznaje, zna koliko mogu da se radujem. Ne da sam se radovala . . . ali sam se strašno kontrolisala, uvek kada se jako radujem, nešto se izjalovi . . . nisam smela da pomenem, da planiram, da bilo šta učinim, da ne bih izmalerisala, Marfi mi dođe nešto u rodu, nisam htela da on sazna i pojavi se . . .

Taj dan sam morala da ustanem rano i odradim neke stvari . . . kada sam došla kući, legla sam da dremnem i stavila mob na krevet, pored glave . . . ako zaspim, da me probudi . . .

Stigao je sms oko 15h: „Slobodan sam do 16.30h, čekam te na ulazu u SNP“. Skočila sam. Aaaaaaa.

Na frku oblačenje i tutaaaaanj! Trčim do SNPa, trčim uz stepenice, nema ga. Ulazim unutra, zavirujem svuda, nema ga. Šaljem sms i Zmale zove . . .

„Ja te čekao kod drugog ulaza“ :D o Marfiiii, stigao si, ali kasnooooo :D

Trčim niz stepenice i stiže moj drugar sa blogova, sa igrice, sa neta, sa skajpa, sa msna, ma gde god da se ulogujem, ima ga :D čovek kog mnogo cenim, poštujem, volim je došao i konačno smo se upoznali :)))

Sada, kada pogledam unazad, mislim da se definitivno znamo od ranije. Iz nekog drugog veka, u prošlosti ili budućnosti, ne znam, ali se poznajemo sigurno.

Seli, popili neki alkohol :D i Zmale je morao na probu, te je i mene poveo. A meni doživljaaaj :D za pamćenje.

Posle probe smo otišli do Dude da se javimo, te u kafić najbliži pozorištu gde smo pričali i pričali i pričali . . . ponekad imam tremu, šta i kako reći, da li ću pronaći zajedničku temu, kako odgovarati . . . sa Zmaletom nema frke, jednostavno sam se opustila i vreme je proletelo . . .

1

2

U pola sedam smo otišli do pozorišta, dobila sam dve ulaznice za Dudu i mene (hvala!) i sačekala sam je ispred pozorišta, a Zmale je otišao da se spremi za nastup.

img_0001

Duda i ja pre predstave

3

Ušle smo, sele i onda je počelo. Iskreno, nisam mnogo očekivala . . . Delo nisam pročitala, naslov me nije previše privlačio i samo sam čekala Zmaleta na bini :D

Međutim, delo je fantastično, glumci su fenomenalni i sve je toliko profesionalno urađeno da sam bukvalno ostala bez daha! Pre predstave sam pitala Zmaleta da li smem fotografisati i on mi je dao dozvolu. Kaže Duda da je bilo komentara iza, ali me baš briga, svaki put kada sam izvukla fotoaparat pomislila sam: „Trebaće mi za blooog!“ :))) Slede scene iz predstave. Palo mi je na pamet i da snimim klipić, ali bi to bilo rušenje autorskih prava, te nisam. Dok ne budete imali priliku da predstavu pogledate, uživajte u fotkama, koje su doduše malo mutne, jer nisam htela da koristim blic, da ne smetam glumcima . . .

4

Scena koja me nije ostavila bez reči već bez daha . . .

5

6

6a

Ovde se pojavljuje Zmale u sve kupaćem iz crtaća hihihi :)))

7

8

9

10

11

12

13

I naravno, bis!

14

Morala sam da se slikam sa glumcem koji me je oduševio :)))

15

Duda i ja smo se super provele, imala sam divno popodne sa Zmaletom, nadam se da je i njemu bilo lepo sa mnom . . . Dudine utiske ste pročitali na njenom blogu . . .

I, ovako, subjektivno da vam kažem . . .  Zmajček je bio najbolji tamo! Jedva čekam ponovo da gostuju, a sudeći po kritikama koje su to veče dobili (pu pu Marfi) i biće češto i uskoro :)))

Čast mi je poznavati ga, zaista jedan divan čovek :))) ma blogeri su bre najbolji ljudi :D

A zmajevi su mi oduvek bili fascinantni. Sada ih još više volim :)))

img_0002

img_0003

8 komentara leave one →
  1. dudaelixir permalink
    maj 5, 2009 11:13 am

    Bravo Advokatice, svaka ti cast na slikama! Divno sam se podsetila pa i ostali neka uzivaju! Sve je tacno, Zmajcek je ljudina! :)

  2. maj 5, 2009 3:21 pm

    Zmaj je car !!!
    Prosto nemam reci kojim bi opisao tog predivnog coveka!
    Ali ima i ja par slika:
    http://www.dedabor.com/cu-te-linkujem/deda-kod-zmajceka-u-vrscu/

  3. maj 6, 2009 12:00 am

    eto, pomalo ti zavidim, ja nisam bila u prilici da upoznam Zmaja :(

    Fotke su ti odlične, s’obzirom na okolnosti, a po njima se vidi da ste se dobro proveli. :D Super!

  4. maj 6, 2009 10:07 am

    Slike su odlicne ! :D
    Drago mi je da vam je bilo lepo i opusteno.

    pozz

  5. maj 6, 2009 2:33 pm

    Vec sam citala kod Dude, drago mi je da ste se lepo druzili i sa tvojim fotkama upotpunili dozivljaj.

  6. maj 10, 2009 3:48 pm

    Blogosfera je stvarno jedan prelep, pozitivan svet!

    Predstava – neka komedijica, ne? Sudeći po fotkama… :D Drago mi je da si se lepo provela.

  7. maj 10, 2009 10:26 pm

    I meni je drago da si se lepo provela i upoznala nove prijatelje.

  8. maj 13, 2009 7:12 pm

    Najbolja stvar je ovaj iskren post. Nemam pojma ni ko je zmale ni ko je autor bloga. Klikno sam na nekom sajtu moze biti ovaj Deda i poceo da citam.

Ostavite odgovor

