Skip to content

Osmeh :)

maj 24, 2009

Smešljiva sam osoba. Neko bi rekao detinjasta. Verovatno i to. Često se smejem i mnogo se smejem. Događaji, situacije, igre rečima, i slične stvari su mi izgleda smešnije nego drugima. Šta ću, ne mogu protiv sebe. Desi mi se da se danima, mesecima pa i godinama smejem nečemu, kada god me nešto podseti na to. Možda nekom čudno, meni tako uobičajeno.

Nisam vam pričala o Žarku. Žarko je veoma duhovit, večito nasmejan. Stariji je neku godinu od mene. Upoznali smo se na fakultetu, čudnim spletom okolnosti. Sad je već diplomirao i kako sam čula radi u školi. Vratio se u grad odakle je. Retko se čujemo. Ali ga se neretko setim.

Mislim da se nikada nisam smejala kao onda Žarku. Čak događaj koji sam čula da se desio nisam čula od njega. Ispričali su mi ga na fakultetu, smejala sam se ceo put do kuće i narednih 48h! Smejala sam se i u snu, znate onaj momenat kada se probudite da se okrenete? Ja sam se i tada smejala. I sada se smejem. Kada god se setim toga, ne mogu da se kontrolišem.

Žarko je pravoslavac. Naravno da to nikome nije bitno, ali je veoma važno za priču. Krstio se kada je već ‘bio veliki’ tj na faxu, dakle nije previše religiozan i nije previše upućen u običaje. Njegova najbolja drugarica, inače katolkinja, ga je pozvala da idu zajedno preko crkve u inostranstvo. Da ne idem u detalje šta i kako, Žarko je pristao, super su se organizovali, spakovali i to jutro se našli na dogovorenom mestu. Smestili se u autobus i krenuli. Tada se Žarkova najbolja drugarica, koja se zove Marija (veoma bitno za dalji tok priče) setila da mu kaže da moraju da odu u crkvu po blagoslov, te da će ceo autobus otići tamo. Žarka je malo uhvatila panika, ali ga je Marija smirila. Otišli su do crkve i stali u red po blagoslov. Pošto nikada ranije nije bio u katedrali, Žarko je u panici pitao Mariju šta treba da radi i ona mu je odgovorila da ne brine, već da radi isto što i ona. Kada je došao njihov red, ona je stala ispred popa i rekla:

  • Hvaljen Isus i Marija.

Pop ju je blagoslovio i prošla je. Došao je red na Žarka. Uspaničen, pun treme i onako simpatično i pozitivno smotan stao je pred popa i glasno i jasno (kao đak prvak) rekao:

  • Hvaljen Isus i Žarko.

Hehehehehe, mislio je da treba svoje ime da kaže jer je njegova drugarica Marija rekla ‘svoje’ . . .

Ne znam da li su se i koliko smejali, ja sam se smejala mnogo . . .  i sada se smejem . . .

12 komentara leave one →
  1. maj 24, 2009 2:03 am

    Kakva priča! :D
    Siroma’ Žarko :mrgreen:

  2. maj 24, 2009 7:39 am

    E nasmejah se i ja. Pita me Jovana „šta ti bi, što se smeješ.“ Da sam bila na Marijinom mestu, pala bih od smeha. :D :D :D Objasnila sam joj, evo zajedno se smejemo. „Koji blento čoveče“ to je njen komentar. :D

  3. maj 24, 2009 10:09 am

    Crni Zarko :))))))))))))))

  4. maj 24, 2009 11:45 am

    E jeste smesno a podsetilo me na moj engleski kad mi je nastavnica rekla: Ajd sad ti kazi: I am Anka ! A ja kazem: I am ANka i svi crknu od smeha, a sto , nemam pojma?
    Jesam se slatko nasmejao, pozdrav za Zarka i Mariju :P

  5. maj 24, 2009 11:52 am

    Hahahahahahhahahah, uh, što nisam bila na Marijinom mestu d’ umrem od smeha tamo! :D Ja sam pod stolom! :DDD

    A i ti Deda tj. Anka! Hahaah! :D

  6. maj 24, 2009 6:02 pm

    Sjajan lapsus! :D

  7. dudaelixir permalink
    maj 24, 2009 6:05 pm

    :) naravno da je smesno! Moj sestric je nedavno usao u krstionicu da vidi kako izgleda kada se beba krsti. Odnosno, nadao se da ce bebu kupati u onoj, specijalnoj kadi. I tako, stao on u prvi red, ulazi rodbina, svi ga nesto glade po glavi, a on samo cuti i gleda. Udjose tri fotografa i navalili da slikaju sve od reda, pa i njega. Dosadilo to njemu, okrenuo se i pokazao mi onako, izbecivsi se ocima na njih i namrgodjen. A ja ga glavom pitam: Sta je bilo? A on mi pokazuje kako ga nervira fotograf i pita se sto BAS njega slika. A ja mu odsaputala, da oni misle da je i on familija ili prijatelj! Uglavnom, bebu nisu kupali, nego je samo politi po glavi vodom iz kade! Meni bilo jako smesno!

  8. maj 25, 2009 12:39 am

    :lol: Zarko care! :lol:

  9. maj 25, 2009 12:53 pm

    Nasmejala sam se od srca. Da sam bila na Marijinom mestu ja sigurno ne bih izdržala da ne puknem od smeha :D

  10. maj 25, 2009 8:39 pm

    Sad sam naišla na tvoj sajt i pukla sam od smeha! Idem dalje da čitam…

  11. maj 26, 2009 1:55 am

    hehehe, verujem da je meni mnogo smešnije, jer ga poznajem i mogu tačno da ga zamislim . . .

    bensedin art, ja sam neretko bila na tvom blogu :)
    dobro mi došla!

  12. Just a perfect day !!! permalink
    januar 3, 2010 7:54 am

    Zarko care!!! Nasmijah se od srca :D

Ostavite odgovor

