Skip to content

Baby exit

jun 10, 2009

Uploadovala sam na YT, ali su mi skinuli ton :( kao postali su rigorozni sada, a imaju milijarde klipova sa svim i svačim, bez tona mi to nije to . . . no dobro. Htela sam da uploadujem na blog, ali ne prepoznaje format :/ na kraju ispade ovako . . .

Bili smo na baby exitu, prošlo je mnogo vremena, sad sredih i došlo na red da objavim . . .naravno, mene nema ni na jednoj slici, jer sam iza fotoaparata :)))

Nisam ih videla od tada i grlo mi se steže kada gledam fotografije koliko mi nedostaju :)))

Sunca mala, bili su jako dobri iako smo se bojali kako ćemo proći u gužvi . . .

Eto, nadam se da će vam se dopasti :)))

Baby exit from drveni advokat on Vimeo.

video ne može nikako da se postavi na blog i nemam više ni vremena ni strpljenja da se bakćem sa njim (12h se natežemo), kliknite na link pa ga pogledajte . . . hvala Đoletu na pomoći :)

10 komentara leave one →
  1. jun 10, 2009 6:34 pm

    Skidam kapu, svaka vam cast!

  2. jun 10, 2009 11:21 pm

    Pogledala sam fotografije, i oduševila se! Čak ste i mesili :)

    Svaka vam čast, zaista.

  3. jun 11, 2009 2:53 am

    @zelena: hvala :)))

    @Suske: daaa, znaš kako su nam ruke bile od brašna i testa, ali nema veze, svako ko je mesio je dobio kroasan :)))
    Hvala :)

  4. jun 11, 2009 11:49 am

    Stvarno ste se lepo družili, ako je sudeći po slikama i dečijim osmesima na njima, deci se verujem sve mnogo dopalo.

  5. jun 12, 2009 9:44 pm

    Tamo na Vimeu, uzmi onaj embed kôd i odi u wordpress.
    Otvori ovaj post, ali u HTML editoru.
    Tamo pasteaj taj kod na mjesto u postu gdje oćeš da ti se pojavi :)

    ako imaš neku stariju verziju WP-a (mislim da ispod 2.7, ili ispod 2.6), onda kad sejvaš, nikad više ne otvaraj taj post za editiranje jer će ti pojebat (da prostiš :) ) taj kod i neće biti ništa :)

  6. jun 12, 2009 9:45 pm

    maj bed, sad vidim da si hostana na wordpress.com :D
    uglavnom, isti postupak, s tim da nebi onda smjelo bit problema sa dodatnim editiranjem posta ;)

  7. jun 14, 2009 2:20 pm

    @Gaga: jesmo, super nam je bilo :))) juče sam videla decu i pominjali su baby exit :) znači da su se lepo proveli :)))

    @blackshtef: ne radi ni ta opcija, ali ipak hvala na savetu i trudu :)))

  8. jun 14, 2009 8:29 pm

    Preslatki su. Nema boljeg društva od dece!

  9. septembar 20, 2009 2:30 am

    Super slicice. Bas vam je bilo lepo. :D Kako deci treba samo malo, a uzvrate tako sirokim osmehom. :) Nista lepse.

  10. septembar 20, 2009 6:19 am

    Sta je ovo NSHC? Klub gostoprimstva?

    Super su fotke, vidi se da vam je bilo lepo.
    Pozdravce

Ostavite odgovor

