Skip to content

Izvini, nešto ti je ispalo :D

jun 16, 2009

Ne mogu da verujem da sam reagovala kako sam reagovala (u većini slučajeva prećutim), i iskreno, veoma mi je drago zbog toga, jer mi je pun očin nekulturne stoke koja se slobodno šećka Novim Sadom, gde žive ljudi.
Ovak’ je to bilo:

Pre izvesnog vremena krenuh do grada i kako sam izašla iz zgrade, nazovem bivšeg dečka i prvu veliku ljubav, čisto onako, da se čujemo (u dobrim smo odnosima i iskreno, želim da tako i ostane). Uvek ga nazovem kada imam dosta da pešačim, da se na miru ispričamo.
Krenem prema bulevaru, polako, šetnja uz razgovor. Put me je vodio dijagonalno od mesta na kom se nađoh, tako da sam morala dva semafora da pređem. Dolazim do prvog i uključuje se crveno svetlo. Stajem i čekam, i dalje razgovarajući sa Dekijem. Ispred mene staje devojka mojih godina, koja u tom momentu iz džepa vadi čokoladicu, otvara je i počinje da je jede. Nesvesno sam to primetila (čokolada u pitanju, jače je od mene ;D ).
Uključuje se zeleno svetlo i prelazim ulicu. Devojka sa čokoladicom je ispred mene nekoliko koraka, i kao i ja, staje na drugi pešačku prelaz, da sačeka zeleno svetlo. Stajem iza nje, razgovarajući sa Dekijem. Ona jede čokoladu.
Zeleno svetlo. Prelazimo. Nekoliko koraka je ispred, tako da je celu vidim, kao i šta radi. Dolazimo do kraja pešačkog, i kako je prešla, tako je bacila papirić od čokolade na tlo. Još uvek sam iznenađena onim šta sam uradila, uglavnom prećutim svašta, ali mislim da mi je prekipelo ovaj put. Rekla sam Dekiju da sačeka sekundu, pomerila telefon i rekla:

  • Izvini?!

Devojka se okreće i gleda me.

Pokazujući na bačen papir od čokoladice, govorim joj:

  • Nešto ti je ispalo.

Gleda me u neverici. U životu me niko tako nije pogledao. Imam utisak da se osetila kao da ju je mama izgrdila ili tako nekako. Nesumnjivo joj je bilo neprijatno. Veoma neprijatno. Ne progovara.

  • Imaš kantu tamo.

Pokazala sam joj rukom i nastavila put.

Ne znam da li je podigla papirić i bacila ga u kantu. Ali se nadam da više nikada neće baciti smeće na ulicu, van kante. Ne u mom lepom gradu. Nek ide tamo gde su je naučili da se to radi.

90 komentara leave one →
  1. jun 16, 2009 3:28 am

    „…jer mi je pun očin nekulturne stoke koja se slobodno šećka Novim Sadom, gde žive ljudi.“

    Hahahaha, genijalno! Pošto znam priču, neću mnogo da filozofiram, ali – nek’ si joj i kazala. Ako joj je već bilo toliko neprijatno, sledeći put će sigurno bar još jednom razmisliti da li da baci papirić.
    Ili će, pre toga, pogledati da li si ti iza. :D

  2. jun 16, 2009 4:02 am

    aaahahahahaha da da, drveni advokat, strah i trepet Novog Sada :D

  3. jun 16, 2009 6:47 am

    Istu rečenicu, ali istu, koristim već decenijama. I, znaš šta, ja sačekam da podignu.

    Pre par nedelja su dva momčića pili piće iz konzerve i pred moje noge baci jedan svoju pikslu. I ja tu rečenicu. I on se okrene, zblanuto me pogleda i kao robot se spusti po svoje đubre. Ja zadovoljno nastavim dalje, kad, čujem ga iza sebe: Nije trebalo da je poslušam, jbt. :P

    Pre sam to redovno radila i na semaforu, ali me je poslednje iskustvo odučilo od toga: taksista koji je bacio papir od bureka je izašao iz automobila, i umesto da podigne papir, hteo je mene da izvadi iz auta :) Od tada sam prestala to da radim u saobraćaju.

  4. stevo permalink
    jun 16, 2009 7:10 am

    Znaš, Drvena, neki se radjaju sa papirićem na trotoaru, drugi se nauče od malih nogu :D Oni treći, a ima nas, još u maminoj znaju da se po ulicama čak ni opušak od cigarete ne baca :sad:

  5. jun 16, 2009 7:30 am

    …ponavljam komentare, ali definitivno i ja koristim istu recen icu kao prvu, a zatim krenem sa jos nekoliko ako zatreba, a ponekad budem i grublji…
    Bravo! Prava recenica u odredjenom trenutku, ali ne mozemo kao zelena inspekcija uvek da budemo tamo gde treba…Voleo bih kad bi svest kod ljudi bila na visem nivou, ne samo povodom ovog pitanjqa, nego za mnogo vise stvari…

  6. jun 16, 2009 7:35 am

    Ja cu uskoro krenuti da ih bijem jer ne vredi vise trositi reci na stoku.Ipak je to stoka.

  7. jun 16, 2009 7:39 am

    Baš htedoh reći da sam na Moošema blogu čitao sličan tekst ali vidim da je Tatjana već odgovorila :)
    Iskreno, i ja skoro uvek prećutim a obavezno mi pritisak skoči u momentu.. Najčešće se i radi o osobama koje bi sledeći put eventualno samo proverile da li ih neko vidi i svejedno bacile otpadak pored sebe.. Ono što mene zgrožava jeste to što daljina kante uopšte nije „izgovor“ (najčešće je kanta na 3 metra od osobe koja ide u njenom pravcu) i time dolazimo do onog „nekulturna stoka“.. Ja poslednjih godinu dana najčešće upotrebljavam „stoka nevezana“ :)

  8. jun 16, 2009 8:05 am

    Bravo za prvi put!

    Na žalost, ima tu jedna druga stvar. Narod, a i deca, navikli su da u blizini nema kante za smeće, te želeći da se smeća iz ruke reše odmah, isto odbace na prvom koraku. To se na dalje preslikava i ako se u blizini nalazi kanta, jer zaboga, kako napraviti izuzetak?!

    Nemalo puta kod kuće istovarim iz džepa jakne gomilu papirića, otpadaka od koječega. Ne znam sada, ali ranije u celoj ulici Gušićevoj nije bilo ni jedne kante „banderuše“ na potezu od nekih kilometar i više. Najmanje dva puta sam nosio praznu flašicu od soka kroz celu ulicu, jer kod raskrsnice postoji jedan kontejner, i banderuša na nekih kilometar dalje. Između nema.

    Ali ne vole svi da opterećuju rukama svojim smećem zato što nema kante u blizini. Pa se onda naviknu i ignorišu kante.

    • jun 20, 2009 7:56 pm

      Hvala :)

      Kod nas je to relativno dobro regulisano, kante se nalaze ‘na svakom koraku’ a i ako nema kante, imamo džepove.

      Inače je direktor Gradske čistoće izjavio da nema problema, neka ljudi bacaju svuda smeće, oni će zapošljavati više radne snage da to počiste, a to će onda da se odrazi i na račun.
      Ko ne plati na mostu, platiće na ćupriji. Valjda se tako kaže.

  9. jun 16, 2009 8:45 am

    Ako se nauci, bice dobro. Sumnjam u to, boli narod uvo, posebno klince (nose iz kuce to verovatno), ja sam umela da se sagnem uzmem i bacim u kantu koja je tu, a ta osoba nista, boli je cosak…cvokne ustima, i kao nisam normalna i ode dalje…
    Kada se bude, ako se bude udaralo po dzepu, jedino tada ce se nauciti pameti, do tada su sve samo pokusaji…
    Moje misljenje.

  10. jun 16, 2009 8:48 am

    „Nesumnjivo joj je bilo neprijatno. Veoma neprijatno. Ne progovara.“

    „Ne u mom lepom gradu. Nek ide tamo gde su je naučili da se to radi.“

    Na osnovu cega si zakljucila da nije iz NS?

  11. jun 16, 2009 8:49 am

    Respect!

  12. Arghhh permalink
    jun 16, 2009 9:34 am

    U,je, ja, kad sam procitao naslov i prvi pasus, reko isprozivala si nekog lika koji mokri nasred ulice. :S

    Ja sam za to da se vratimo na Dusanov Zakonik, i malo ga prosirimo, pa ce sva stoka da ide naokolo kao kapetan Kuka – vestacki udovi i eyepatch.

  13. jun 16, 2009 9:51 am

    Ako si joj rekla. Na žalost bila sam u prilici da vidim takvu nekulturu mnogo puta, ali na žalost nisam nikada reagovala kao ti. Baš juče sam sa prozora gledala jednu devojku koja je šetala psa, i koji je uradio šta je uradio, i ona je ladno nastavila dalje. Došlo mi je da joj doviknem da pokupi to, pošto se tu deca igraju, ali nisam :(

    • jun 20, 2009 9:36 pm

      koliko je to njena ulica, toliko je i moja. samo reaguj, ne dozvoli da te maltretiraju. ceo život ćutim i trpim, u fazonu, neću ja da izigravam namćora, ali je ponekad neophodno tako nešto . . .

  14. jun 16, 2009 11:10 am

    Ah kako te razumem!Ja cesto nosim kilometrima papiric u ruci, pa na kraju zavrsi u mojoj torbi, a smizle bez grama kucnog vaspitanja me izlu-dju-ju!
    Nedavno sam i sama imala slicne akcije http://linga.blog.co.yu/blog/linga/svakodnevica/2009/04/28/ja-naivcina-ko-i-obicno
    http://linga.blog.co.yu/blog/linga/svakodnevica/2009/04/29/i-nastavak

    Kad sam vec ja u trudnoci (uglavnom) cutala, sad izigravam dobrog duha Kaspera :)

  15. jun 16, 2009 11:10 am

    Ne bih se ja, Gaga,brinula mnogo oko kerecih govana koja se dezintegrisu posle prve kise. Pitanje je i da li je to igraliste za decu; A kad bih postovala propis o tome gde da setam kera, morala bih dva-tri puta dnevno da palim auto da bih ga tamo odvela. Mislis da je to ok? Valjda ce i kerovi jednog dana osetiti benefite evropskih integracija, a onda ce biti kake i po samouslugama :-)) koje cemo naravno, kupiti u unapred pripremljene najlon-kesice ;-) kao Parizani npr.

    • jun 20, 2009 9:38 pm

      ja ih u samoposlugene bih ni pustila, jer nemaju šta tamo da traže ?!

      ne kapiram . . . da kake po samoposlugama???

  16. jun 16, 2009 11:22 am

    …posto smo svi jako fini i kulturni :-))

  17. jun 16, 2009 11:31 am

    Procenjujem situaciju. Ako vidim da je neki namćor, koji bi mogao da mi polomi kičmu, ja ne reagujem. Samo ga gledam sa nipodaštavanjem.

    Klincima, ma obavezno kažem da pokupe đubre i bace gde mu je mesto.
    I briga me da li me vole ili ne … pih!

    A u torbi uvek imam malu kesu u kojoj bacam đubre. I ako nema kontejnera ili kante do kuće, ja đubre bacim kući.

    Ništa strašno.
    A navikli bi se samo a jedanput izvade 3000 dinara i plate kaznu zbog takvog ponašanja na ulici.
    Treba cirka 30 dana, ulice bi bile čiste i svi vaspitani.

  18. jun 16, 2009 12:01 pm

    Tanja, nisam ja životinjomrzac, daleko od toga :)Ali bez obzira na sve, pa smetju mi i te stvari. Šta je teško da se ponese kesica i posle švrc u kontejner?

    • Tanja permalink
      jun 17, 2009 8:14 pm

      Moze, sto da ne. Kad budemo imali prava, imacemo i obaveze.

  19. Arghhh permalink
    jun 16, 2009 1:37 pm

    Onog dana kada kerovi pocnu da vrse nuzdu po samoposlugama treba svi lepo da dobijemo potvrdu da smo idioti, a zatim treba sve da nas pobije neka uzasna i teska bolestina.Vi vlasnici kojekakvih zivotinja, osobito kerova, treba vise da naucite da je covek vazniji od bilo koje zivotinje, a ne non stop neki ustupci – te nek vrsi nuzdu gde oce, te nek se seta monstrum od 500 kila sa zubima ko katane bez ogrlice, te nek laje celu noc u zgradi dok normalan svet spava, itd.Ko zivotinje voli vise nego ljude, nek zivi u sumi.Grad je ljudski prostor.

    • Tanja permalink
      jun 17, 2009 8:11 pm

      Arghhh (ne znam da li ti je ovo ime ili onomatopeja) ali ja sam ta koja vise voli zivotinje nego neke ljude, ne postoji rasa pasa od 500 kg, u samousluzi nece to redovno raditi, ali ce mozda nekom stenetu da se „omakne“ jer oni bolje nego ljudi znaju gde se to radi (ne po haustorima!)Psi su stanovnici ove planete i imaju pravo da komuniciraju, a sto se zivota u sumi tice, zar ne zivimo u dzungli (na asfaltu) gde se razni majmuni busaju u grudi i rade svakojake druge gluposti, lupetaju, npr?

      • jun 20, 2009 9:42 pm

        štene u samoposluzi?
        gde se uvode životinje u samoposluge?

        zaista ne mogu da pronađem podatak koja je to zemlja.

      • Arghhh permalink
        jun 20, 2009 10:28 pm

        Tanja,ni ja bas nisam siguran da li je tebi to ime ili zaradjeni nadimak, svaka cast na poznavanju biologije – stvarno nema kerova od 500 kila, oni imaju usadjeni nepogresivi talenat za vrsenje nuzde, i jeste, nazalost, grad je pun majmuna, kako muskih, tako i zenskih.Ne samo grad, nego ljudski rod.

        Obzirom da su kerovi ocigledno superiornija rasa, predlazem da kad god i nama dodje da vrsimo nuzdu, samo podignemo nogu i ne nisanimo mnogo.Naravno, svi cemo oberucke prihvatiti i svaku drugu,trecu ili sesnaestu glupost za koju vlasnik neke zivotinje resi da mu je u interesu, jer smo svi duzni da trpimo njega i njegovu zivotinju.

        I sledeci put kad upoznas coveka koji se zove Arghhh, molim te, neguj taj trenutak – ima nas tako malo.

  20. jun 16, 2009 5:45 pm

    :) e nek si joj kazLa :)

  21. jun 16, 2009 5:47 pm

    Najavili su uvođenje komunalne policije koja bi, između ostalog, trebala da radi na kažnjavanju ovakvih primitivaca. Nadajmo se da će zaživeti…

  22. jun 16, 2009 6:18 pm

    Moram priznati da nisam toliko smela da nekome uputim takvu rečenicu. Naravno da ne odobravam to. Moj doprinos je taj da kada neko u mojoj blizini uradi slično, isto to mora i da ispravi :)

  23. jun 16, 2009 8:23 pm

    Bravo!

    Kada sam ja bila nekih 10 godina stara na putu od kuce do skole nije bilo ni jedne jedine kante za smece. A taj put je bio dug oko 2-3km. Nije izgovor, al’ eto da se zna ;) I jednom sam jela neki sladoled, i onako nehajno bacila papir na sred ulice. Sa strane je stajao neki covek, pogledao me prekorno i rekao nesto u fazonu: Zamisli na sta bi licila ova ulica da svako baca smece gde stigne!.
    Ja onako postidjena, zgrabila papir i promrmljala: Izvinite.
    Od tada je proslo nekih 20tak godina i vise mi nikada nije palo na pamet da bacam otpad po ulici i redovno opominjem ljude da to ne rade. Nadam se sve, ako je imalo uticaja na mene imace valjda i na druge :D
    Nekim ljudima samo treba skrenuti paznju. Na zalost nismo se svi kulturni rodili al’ valjda se i popravni broji ;)

    • jun 20, 2009 9:44 pm

      super :)
      naravno da se broji!
      volim da kažem da nije sramota ne znati, već je sramota ne hteti saznati :)))

  24. jun 16, 2009 9:02 pm

    Sjajno !
    Da li je pokupila papiric je sad diskutabilno,ali budi sigurna da ce drugi put razmisljati sta ce uraditi sa njim.Ako nista,a ono zbog straha da je potencijalni svijedok ,mozda drzi na oku. ;) :)

  25. Miljan permalink
    jun 18, 2009 9:36 am

    Odlicno!

    Evo jedna vest kada je u pitanju komunalna policija:
    http://www.blic.rs/drustvo.php?id=97743

  26. jun 18, 2009 10:33 am

    Odakle znaš da nije i NS-a? :D

  27. dollybel permalink
    jun 18, 2009 5:35 pm

    Nekulturnih i nevaspitanih na svakom koraku…
    ništa mi gore nema nego kad vozim, a za šoferšajbnu mi se lijepi kesa, sok, pikavac koju neko baca iz kola ispred mene..

    imala sam komšinku koja je stalno izbacivala smeće u crnim kesama ispred vrata. Neću pominjati rojeve muha, zunzara od kojih se kroz haustor nije moglo proći. Džabe su je upozoravali.
    Ali, kada smo jednog dana svi svoje smeće donijeli pred njena vrata, pored njene kese… NIKAD više nije izbacila smeće pred vrata.
    Tako da…:))

  28. jun 19, 2009 9:40 pm

    *E, neka si joj rekla, maloj skrnavici! Ja se borim sa djubretom svaki dan na poslu, jer nam je kanta za otpatke pored uslaznih vrata na dva metra. Ima ljudi koji uredno bacaju djubre U NJU, a mnogo vise je onih koji CILJAJU IZ DALJINE I NIKADA NE POGODE! Izigravam radnika cistoce, jer su se i oni profinili pa vise ne ciste ulice, vec samo prazne kante. Danas su bili izuzetno vredni je su samitovci prodefilovali kroz centar, pa da se ne obrukamo. :)

  29. jun 19, 2009 10:02 pm

    heh, blago vama kad su papirići problem, u Bg divlje deponije smeća gde god da se okreneš tj. kreneš iz grada prema perifireiji ili negde van grada… plastične kese, flaše,…nema šta nema LOL, sve je prljavo… a i centar je isto prljav i zamazan ma koliko se trudili da ga čiste i peru…u takvom okruženju nemam želju da nekog opominjem ili da obraćam pažnju na to…

    ex prolaznik a sad No 0. :)

    • jun 20, 2009 9:50 pm

      užas :S

      btw, jesi živ? :)))
      pre neki dan smo te se Pričalica i ja setile :)
      što li obrisa blog?

  30. jun 19, 2009 11:25 pm

    Odlicno!! :D :lol:

  31. utisci permalink
    jun 20, 2009 10:08 am

    Sjajno, da ima više ljudi koji „intervenišu“ pri ovakvim stvarima, gradovi bi nam bili čistiji.
    S druge strane, uvek će ostati grmbalji kojima se niko ne usuđuje da kaže nešto. No, to je „normalna“ stvar.

    Nažalost, ono što mi je privuklo pažnju u negativnom smislu, a po meni je toliko jako da niveliše pozitivan utisak prvog dela je: „Ne u mom lepom gradu. Nek ide tamo gde su je naučili da se to radi“. Ovo me jako podseća na nacionalizam tako svojstven ovom teritoriju. Dokle ćemo da se delimo na „njih“ i „nas“. Jel postoji neki kriterijum do koliko generacija u nazad neko spada u „mi“ :)
    U ovom konkretnom slučaju šta ćemo sa potencijalnom mogućnošću da je devojka „homemade“ :)
    Ako ćemo već da pričamo o ekološkoj čistoći, daj da malo porazmislimo i o duhovnoj…

    • jun 20, 2009 9:54 pm

      Mislim da je prenaglo donesen zaključak, pogotovo o meni :D vidi se da nisi čitao/la moj blog ranije, već se sud svodi samo na ovaj post. pošto nije postavljeno pitanje već je sud stvoren, neću se potruditi da bilo šta kažem :)

      Naravno, ko me poznaje, zna šta sam mislila, ostali neka misle šta hoće :)

  32. jun 20, 2009 6:33 pm

    још увек не разумем да ли је дотичној нешто испало или је то нешто бацила :) Разлика је то дијаметрална… Лично наравно подржавам такав ангажман али сва ова прича, чини ми се, одише непотребним шовинизмом.

  33. jun 20, 2009 10:00 pm

    Šovinizam? Biće da je upotrebljen pogrešan izraz. I to „o moj Bože koliko“ pogrešan izraz. :)

    Drvena, ako si joj „ukazala“ na „error“. :) Mislim da joj više neće pasti na pamet da to uradi. :)

  34. jun 20, 2009 11:44 pm

    „Ne u mom lepom gradu. Nek ide tamo gde su je naučili da se to radi.“ Не знам како онда да протумачим и окарактеришем издвојен део него као шовинизам. Беспотребно се као РЕЗИМЕ чак наглашава контраст између ЛЕПОГ града и иначе наводног и упитног „страног елемента“ који ПРЉА тај ЛЕПИ град. Све у свему, леп прилог али ипак…мало више такта, молим лепо.

    Позз

    • jun 21, 2009 3:08 pm

      http://www.vokabular.org/?lang=sr&search=%C5%A1ovinizam&Submit=%D0%A2%D1%80%D0%B0%D0%B6%D0%B8

      https://drveniadvokat.wordpress.com/category/volontiranje/

      sledeći put se bolje informiši pre nego što si dozvoliš ovakve propuste.
      uvredu ću pripisati tvom neznanju i neupućenosti.

      ovim završavam lupetanje na ovom postu i blogu.

      • jun 23, 2009 5:22 pm

        „sledeći put se bolje informiši pre nego što si dozvoliš ovakve propuste.
        uvredu ću pripisati tvom neznanju i neupućenosti.

        ovim završavam lupetanje na ovom postu i blogu.“

        Типичам пример политикантског замагљивања суштине и избегавање конкретног одговора уз нажалост провидан покушај дискредитовања уз коришћење уобичајног арсенала флоскула типа незнање, информиши се, лупетање, неупућеност,…

        Жао ми је.

  35. Тајни Свет permalink
    jun 21, 2009 3:26 pm

    Ма љуи кулирајте. Нови Сад је одувек био град пун гостопримства. ПОбогу на Егзиту буде као депонија, па нико не напада те „странце“. Ево увела држава и комуналну. Опуштено, кулирајте. Могу да схватим зашто је Соларић рекао да је то шовинизам, и мене је реченица подсетила на Србомрсце и њихове ставове „Нека се терају сви Босанчероси и ти њихови планински манири“. Говора мржње је све више, а потиче управо највише од таквих. Али чини ми се да Дрвени адвокат уопште није имао намеру да увреди никога посебно, по расној или националној, или било каквој другој основи, већ да осуди некултуру, и да некултурнима да до знања, да је Нови Сад био и увек ће бити најчистији град у Србији. Тако да је овим путем поздрављам и подржавам. Али кажем опет, опуштено.

    Искрено, када сам прочитао наслов, одмах сам помислио на нешто сасвим друго, нешто безобразно. Ех, мање интернета, а више љубави и девојака. Где би нам онда био крај.

  36. jun 21, 2009 10:35 pm

    Ne zelim da lupetam vec da te podrzim u mom i tvom lepom gradu! Suvise je prostaka i domacih i dodjoša. Jel sam i ja šovinista? ;) S takvima „nema takta“, već samo po prstima, kao u nekim istocnim zemljama. Secni prstic, za primer, pa da vidimo da li ce se razbacivati papiricima koji joj ne trebaju. Mene su roditelji ucili, da, ako ne vidim korpu za otpatke, drzim u ruci ili dzepu ili tasni to sto treba da bacim i onda to uradim kada se ukaze prilika. I to je zakon!

    • jun 23, 2009 6:33 pm

      Дуњо, да не буде забуне, потписујем све што си изнела јер сматрам да си прецизније, јасније формулисала проблем. Мада се све плашим да се сав тај ентузијазам и волунтерство у вези корисног друштвеног ангажмана не злоупотребе и претворе у идеологију и параван за спровеђење нечег сасвим трећег. Не би било први пут.

  37. jun 23, 2009 1:45 am

    Ja ću ponovo da uskočim i složim se sa Dudom.
    Mislim, malo mi je dosta onih koji „padnu s Marsa“, pa se prave pametni, kao, sad će oni da kažu kako ova država ima i važnije probleme od opominjanja onih koji ne bacaju papiriće u kantu… Pa, kada bi svako od nas BAR od toga krenula, verujem da bi nestali i ti „mnogo važniji“ problemi. Hoću da kažem – kada bi svako od nas od SEBE krenuo.

    Najbitnije je staviti ćirilično pismo pre kucanja posta, a onda oplesti po „World Peace“ sistemu i glumiti nekog patriotu.

    Ja mnogo volim svoju zemlju, ali daleko od toga da mislim da je u njoj dobro, tako da, onakve izjave (Solarić & Co.), ostavite za neku modnu pistu i „Izbor za Mis Srbije“.

    • jun 23, 2009 9:10 am

      Najbitnije je staviti ćirilično pismo pre kucanja posta, a onda oplesti po “World Peace” sistemu i glumiti nekog patriotu.

      Извињавам се Марији што скрећем са теме, али Причалице, какве забога везе има писмо којим пишеш са оним што пишеш (говориш, мислиш, допиши по жељи)?

      • jun 23, 2009 11:30 am

        Naravno da nema veze, ali znam šta sam htela da kažem svojom porukom. Pošto, očigledno, niste shvatili, nemam nameru da se pravdam i dalje objašnjavam. ;)

    • jun 23, 2009 7:41 pm

      „Najbitnije je staviti ćirilično pismo pre kucanja posta, a onda oplesti po “World Peace” sistemu i glumiti nekog patriotu.“

      „…tako da, onakve izjave (Solarić & Co.), ostavite za neku modnu pistu i “Izbor za Mis Srbije”.“

      Свашта може овде да се прочита. Да не бих поверујеш својим очима… Гомила безвезних, увредљивих, шовинистичких фраза и флоскула које са ТЕМОМ везе немају.

      Иначе пишем писмом које су користили ВЕЛИКАНИ српске књижевности и културе од Стерије, Нушића, Доситеја, Његоша, Соларића…док Izbor za MISS НВО препуштам теби и осталим кловновима.

  38. jun 23, 2009 1:46 am

    * …kada bi svako od nas bar od toga krenuo

    (ispravka)

  39. jun 23, 2009 4:01 pm

    Kad sam počela da čitam prvo što sam pomislila je „šta li joj se sada desilo?“ :lol: „Stoka ume da nervira…“ Bora Čorba. Ovo je drugo što mi je palo na pamet. :)

    Čuvaj se da te neko ne napadne, raznog sveta danas ima.

  40. Тајни Свет permalink
    jun 23, 2009 7:24 pm

    Користим прилику да латиничарку Причалицу поздравим. Зна она шта сам тиме хтео да кажем…

  41. jun 23, 2009 10:25 pm

    :DDD

  42. IvanB. permalink
    jun 23, 2009 11:02 pm

    Advokatice, uvek ce biti takvih ljudi koji se prema zivotnoj sredini ophode bahato. Ali podrzavam sto si je opomenula, da je vise takvih savesnih i svesnih ljudi bilo bi dobro.

  43. jun 27, 2009 7:30 pm

    Abogado, slzem se s Ivanom… Eh, da je vishe ljudi kao ti. :)

    Nemam vremena sad da chitam sve komentare… Najvishe me nervira kada neko baci opushak ili pljune u svom rodjenom gradu… :<

    Odushevio sam se nedavno kada sam na jednom mestu u gradu video kontejnere za metal, plastiku i staklo odvojeno. Nikad to ne bi bilo postavljeno da nije bilo onog teniskog turnira… Verovatno je to u pilot fazi, a moguce je da ih ima i na NBG-u sad kad je Univerzijada…

    Ono shto sam hteo da kazem je da je lepo kada i ljudi kao shto si ti daju barem mali doprinos toj prichi, a ne samo da se setimo da sve treba da bude chisto samo onda kada dolaze stranci.

    Kakva je situacija kod vas u gradu za vreme Exita? Nisam bio, ali sam video shta ostane iza festivala…

  44. jun 29, 2009 11:55 pm

    Posto sam i ja iz NS, a i mnogo sam starija od Advokatice, reci cu ti na sta lici kamp i Tvrdjava. UZAS, UZAS, UZAS! Radnici cistoce skupe na tone djubreta, uglavnom plastike, sto boca sto spriceva, kesa, a potom i limenki, naravno. Sve je to divno i krasno sto se odrzava kod nas u gradu, ali, mnogi misle da će Tvrdjava totalno propasti, ako se nastavi sa Exitom na njoj. Hodnici su poceli da se obrusavaju, poduprti su raznim gredama! Jel to sigurno da prihi na hiljade mladih ljudi? Koliko treba da bude žrtava na jednom muzickom festivalu, da bi se promenila lokacija. Za sada samo jedna, i to kamp, a ako se desi na Tvrdjavi (ne daj boze da ostanu zatrpani u hodniku), onda i ta. Ovo je za neku drugu temu, a sto se tice djubrena po gradu, ona je uobicajena, sve zavisi kuda se setas. Gledam neki dan dedekanju, zinuo na devojku u mini suknji sa cudnom frizurom na glavi i gundja u sebi, da bi potom, odvalio takvu „pljuvku“ na asfalt, da mi se podigao stomak! Jedanput sam intervenisala u tom slucaju, ali sam samo dobila po nosu! Izvini Advokatice, bila sam brza od tebe u odgovoru Gil-Galadu, a naravno, ti reci svoje misljenje! :)

  45. jun 29, 2009 11:57 pm

    Sorry, u sedmom redu napravljena greska u slovima, pise prihi a treba „primi“!

  46. jun 30, 2009 8:25 pm

    @Dudo, hvala na iscrpnom odgovoru, ali me je konkretno zanimalo (možda sam bio nejasan) stanje u samom gradu (centar posebno) za vreme festivala. Da li nadležni dobiju nagle „napade“ čistoće, kao što je slučaj u BG-u u vreme pomenutih sportskih manifestacija?

    A baš je jedan prijatelj skoro bio iz Hrvatske na koncertu AC/DC-a i prvi utisak mu je bio da je BG užasno prljav… :( Jbm mu miša ako je to ono što ljudi prvo vide kada dođu bilo u NS, bilo u BG… :(

  47. jun 30, 2009 11:40 pm

    Gil-galad, nesto se ne secam takvih „napada“ cistoce za vreme Exita! Najnovijeg takvog napada se secam jer je bio skoro, kada su nam bili gosti „14 velicanstvenih“ iz susednih nam evropskih“! Tako su radili, da se sve pusilo.
    Nije u gradu panika a nije ni nesto specijalno prljavo. Najgore je u Petrovaradinu, cim predjes most iz NS pa pocinju razne tezge, kao na vasaru, i naravno djubre. Tu je frka, a u kampu sam videla, posle Exita, ratno stanje! Majko mila, onog cuda, neverovatno! Ja nisam zadovoljna cistocom Novog Sada, mada Beogradjani kazu da je cist, a ja kazem, posto mi cerka zivi tamo, odnosno ona kaze, da jeste, jako prljav! Zao mi je, ali, nemamo mi jos svest o „nasem gradu“ i „cistoci naseg grada“. A svest se stice „lupanjem po novcaniku“, cini mi se! :)

  48. jul 2, 2009 2:48 am

    drveniadvokat, malo sam okasnila, ali odličan ti post!
    kvalifikovala si se za pravog džaina, znaš li kako se oni trude da čuvaju prirodu, još nose i metlicu, počiste pre nego što sednu, da nebi kakvog mrava ili bubicu zgnječili, toliko vole sve živuće na svetu.
    mislim da nam je svest o očuvanju okoline na jako niskom nivou, ali globalno… nismo mi ništa posebno lošiji što pravimo deponije,( što naravno nije dobro, to je odvratno)od ovih velikih uništavača cele planete, naše jadne samohrane majke :lol: Dakle problem je globalan, ali uvek od nečega treba krenuti. Neka si postidela ovu devojku, mislim da će se uvek štrecnuti, ako pomisli drugi put da baci nešto na ulici. Malo sam čitala komentare na tvom postu i jako sam razočarana zbog ove vrste razgovora i nesporazuma. Mislila sam da se u ovoj blogozajednici tako nešto nikad neće povesti kao tema. Izvini na dugom komentaru

  49. jul 9, 2009 9:21 pm

    Ех, а ја сам мислио да сам једини који ‘вата људе за раме кад баце нешто на улицу :) Јесте да смо до ушију у разним г****ма, али барем не морамо бити у ђубрету.

  50. Eny84 permalink
    jul 14, 2009 3:52 pm

    hahahaahha … svaka čast .. to i ja radim … šta ćeš kad su ljudi bahati … užas !

  51. electrasdreams permalink
    jul 16, 2009 12:09 pm

    Nisu je naucili oni koji su trebali to da urade. Sada mora da uci na neprijatan nacin. Ako.

  52. goran permalink
    jul 28, 2009 2:26 pm

    Da li neko zna,ima i moze i hoce da mi poshalje kodove za uclanjenje ?

    hvala

  53. septembar 20, 2009 6:14 am

    Dobro joj nisi izvukla usi ;)
    Sve dok nisu jaci od tebe slobodno im kazi, hehe.

    Svaka cast!

Ostavite odgovor

