Skip to content

E de si, šta ima, jesi za seks?!

jul 15, 2009

Sigurna sam da je mnogo devojaka imalo ‘nepristojnih ponuda’, ali mislim da sam ja jedina koja ih dobija od drugova . . . što me strašno boli i vređa. Srećom, nije ih bilo mnogo. Nedavno mi se desila jedna, koja me je podsetila na niz situacija od ranije . . .

Kao što sam već pisala na blogu, više imam drugova nego drugarica. I češće i lepše sam se družila sam dečacima nego sa devojčicama. Zato smo uvek imali prisan odnos i bili smo jako bliski, ali nikada nisam ni pomišljala na bilo šta više. Sa drugovima ne. Sa nekim drugim momcima možda i da. Ali sa drugovima nikako.

Prvi put sam dobila ponudu za seks bez obaveza od druga pre deset godina. E sada, fazon je što smo nas dvoje u to vreme bili na početku razgrađivanja drugarstva i nismo imali prisan odnos, pa se možda i ne računa. To smo pregurali i družili smo se dugo posle toga, zaboravili na ishitrenu glupost. Bilo je bombardovanje tada, bili smo na rođendanu kod drugarice. Ne znam šta je mislio i zbog čega je tako nastupio, još  je bilo samo naše društvo kod nje i nas dvadeset je tada spavalo tamo . . . no, prošlo je kako je prošlo. Izvinjavao mi se dug period posle toga, pogotovo što je dobio kritiku celog društva. Kasnije smo se šalili kada bismo se setili i zajedno smejali.

Drugi put kada sam se našla u toj situaciji me je ovaj postupak naljutio. Pomenula sam u postu koji sam već linkovala da sam imala prekid drugarstva.

„Naravno, dešavalo mi se da se neki „drug“ zaljubi u mene. Imala sam tako nažalost prekid jednog dugogodišnjeg drugarstva. Za mene je bio šok. Za njega verovatno i nije. Ali ne želim o tome.“

Sada hoću o tome. Da, bio je zaljubljen u mene . . . ne znam koliko dugo, duže od dve godine sigurno. Razgovarali smo i sve se završilo otprilike 2003. godine dogovorom da ostajemo drugari. Međutim, moji roditelji su prodali stan, te sam se preselila na neodređeno vreme u kuću i slabije izlazila, pa se i nismo viđali niti bili u kontaktu. Dve godine kasnije, subota noć, mi u 2am stiže sms. Tada sam bila već pet meseci u vezi sa jednim dečkom koji je neretko imao običaj da mi pošalje poruku u toku noći, jer zna da ne spavam. I sa osmehom uzmem telefon i otvorim poruku. U formi dijaloga ću prafrazirati prepisku.

  • Hoćeš li da sutra vodimo ljubav kod mene?
  • Aaaahahahahahahaha da da, može :D
  • Ajde onda, dođi u podne.
  • Ko god da si, molim te vrati mobilni telefon Miroslavu i nemoj da zezaš ;)
  • Ti misliš da se zezam, ali ja mislim ozbiljno, ali da niko ne zna.

Posle ovoga sam ga nazvala. Očekivala sam galamu i glasnu muziku, međutim, čula sam samo tiho: „Halo“.

  • Hej!
  • Hej . . .
  • Gde si ti?
  • Kod kuće.
  • Nisi izašao?
  • Nisam.
  • Jesi sam?
  • Jesam.
  • Jesi pijan?
  • Malo.
  • Ok, nećemo sada razgovarati, ajde da se čujemo sutra.
  • Važi, nazvaću te u podne.

E sada, fora je što sam mislila da se čujemo da razgovaramo i raščistimo ovaj ispad, a on je mislio da se dogovorimo kada ću doći kod njega :D samo što ni jedno ni drugo to nismo znali do sutra u podne . . .

Sticajem okolnosti mi je u gostima bila sestra iz Švedske, tako da sam u podne bila sa njom. Nekih pola sata kasnije sam videla propuštene pozive sa fixnog  i sa mobilnog, tačno u 12.00  . . .

Nazvala sam ga i čim se javio je rekao kako je trenutno zauzet, da odložimo za kasnije, doći će on po mene, a potom sam održala monolog sasvim smireno, ali zgroženo . . . i tako se završilo sedmogodišnje druženje. Iskreno, više mi je nedostajala njegova mama posle ovoga nego on, divna žena . . . A bila sam ljuta. Jako ljuta. Prvo, znao je da imam momka, a drugo, za koga me je smatrao? Da sam takve stvari radila sa drugarima/momcima redom, pa da je on 153. na spisku, ne bih reč rekla. Otkud mu hrabrost da pomisli tako nešto?! Zaista me je zanimalo, kako i zašto ja? Uvek je u gradu bilo nekoliko devojaka koje su za ‘to’ služile i to se znalo . . . kako je izbor za njegove fizičke potrebe pao na mene? Posle toga smo se videli, sasvim normalno razgovarali i to je sve . . . više me od toga i ne zanima.

Ko prati moj blog ili me poznaje zna da sam izraženo emotivna i veliki altruista. Volim ljude, ali se ne vezujem za svakog. Međutim, kada se vežem za nekog, onda je to nešto veliko za mene i teško raskidivo. Pre nekih mesec dana me je dečko koji mi mnogo (mnogo, mnogo, mnogo) znači pitao da imamo seks. I to je direktno naglasio, samo, isključivo seks. Jako sam bila povređena. Toliko da sam tri dana pokušavala da se povratim iz šoka, plakala i pravila se da je sve ok. Dečko lepo izgleda (što nije bitno, ali eto, da napomenem), mislim da je jako fin, kulturan i vaspitan . . . da je napomenuo bilo koji oblik veze ili da budemo zajedno, bilo bi drugačije . . . ali ovo me je potpuno porazilo.

Kakva sam drugarica, ako služim samo za to? Kako mene ljudi vide? Kao nešto što treba da se iskoristi? Ako nisam ne znam kakva riba, ne zaslužujem pažnju, ljubav, bilo šta osim da koristim za zadovoljavanje nagona? Strašno poražavajuće za mene kao ličnost i moj odnos sa ljudima . . . Koliko li me cene ostali? I da li me uopšte cene? Da li su tu samo zbog neke koristi ili eto, što možda neko voli i mene kao što ja volim njega? Da li moje izlaženje (skoro) svima u susret ljudi tumače drugačije? Možda šaljem pogrešne signale?

Uspela sam i ovo da prevaziđem. I dalje se družimo, i dalje mi je drag i mnogo ga volim. Ali ne koliko ranije. Ni blizu. Verovatno nije bio svestan koliko sam ga volela. Mislim da nikada neće saznati.

Moji drugari i prijatelji ne znaju koliko ih volim, verovatno zbog toga što sam usamljen slučaj „voljenja ljudi“. To sam do sada primetila . . .

Ovo me je duboko poseklo. Pitao me je posle da li mislim da je seks prljav . . . uuuh . . . naravno da ne mislim, ali nisam mnogo objašnjavala . . . To pitanje mi je pokazalo da ne vidi i ne zna da me je ponizio i povredio i da me ne doživljava (niti je) kao nekoga ko može biti tu za ceo život. I to je ok. Verovatno je greška u meni, što se vezujem.

Znate li šta je najzanimljivije? Nikada se neću promeniti. Jednostavno ne mogu, takva sam. Imam viška emocija. Bem mu.

DOBRI PRIJATELJI

Tvoje oči poput uhode me prate
Kroz preduge uvode
Spotičem se nespretno o riječi
Koje sam pripremio

Stojim pokraj sebe i s gađenjem
Slušam kako te obrađujem
Pričam ti o vezama, o nama,
Bitangama i princezama

I krene kao loš refren
Koji te rastužuje
Da si ti nježni cvijet, a ja probisvijet
Što te ne zaslužuje

Pa reci zašto ne bi htjela
Imati me za prijatelja
Evo ja ću biti tvoj najbolji drug
Pa svrati na kavu ili na fuk

Tvoje oči poput uhode me prate
Kroz preduge uvode
Spotičem se nespretno o riječi
Koje sam pripremio

I nikoga ne muči pitanje smiješno
Dok se rastajemo u idili
Kako ćemo samo ostati nešto
Što nikada nismo bili

I krene kao loš refren
Koji te rastužuje
Da si ti nježni cvijet, a ja probisvijet
Što te ne zaslužuje

Pa reci zašto ne bi htjela
Imati me za prijatelja
Evo ja ću biti tvoj najbolji drug
Pa svrati na kavu ili na fuk

p.s. moram da dodam . . . svako ima šansu da se popravi :)))

35 komentara leave one →
  1. jul 15, 2009 8:58 am

    Da, ali taj tvoj drugar se baš i nije popravio, cim je mogao da te pita nesto kao „jel smatraš sex prljavim“. Mislim da si trebala „nepristojnu ponudu“ da raspravis sa njim još onda, jer, možda misli, da je tada bio pogrešan momenat i čekaće novu priliku, pa ćes se ti opet razočarati u njega! Daj boze da se varam! Ti si divna devojka, plemenita, drugarčina i nisi zasluzila takav tretman! :)

    • jul 15, 2009 9:23 am

      Mislim da ga je jednostavno „baš briga“ za sve to. Ne razmišlja o tome tako. Neće se ponoviti sigurno, ali sam takođe sigurna da neće biti tu ni dubokog i trajnog prijateljstva. Nema ulaganja sa obe strane. No, svako ima pravo na svoj izbor . . . hvala na komplimentima :)

  2. boardman permalink
    jul 15, 2009 9:34 am

    Gledajuci iz cisto muske perspektive, mislim da je jasno sta su zapravo ti momci. Jednom se i meni desilo da se zaljubim u drugaricu(davno bilo), i znam koliko je tesko postaviti se jer se sve vreme plasis da ces biti odbacen a onda i da ces izgubiti i prijateljstvo. A opet ne mozes protiv osecanja. Iz tvoje price je jasno da oni nisu zaljubljeni i kako zapravo gledaju na tebe. Licno mislim da takva osoba nije za prijatelja. A ponajmanje tvog jer te ne poznaju. Biti otvoren i prisan je nesto sto mami osmeh svima i definitivno se ne sme protumaciti kao poziv na sex, tako da ne sumnjas u sebe.
    sve najbolje….

  3. iz0t0p permalink
    jul 15, 2009 10:31 am

    ponekad mi muskarci primimo pogresne signale, tj primljene poruke prijateljstva pogresno protumacimo… veruj mi nikome nije lako u takvoj ili slicnoj situaciji…
    jos gore je kada prijatelj da drugarici izjavu ljubavi, a zavrsi kao da je pitao za sex… tu je prijateljstvo gotovo, a srce slomljeno…

    • jul 21, 2009 2:59 am

      jeste, ali je izjava ljubavi nešto prelepo, a pitati nekoga koga smatraš drugarom da ti pomogne da zadovoljiš svoju potrebu drugo . . .
      jako me je povredilo ovo poslednje, da je tu bila i trunčica emocije ne bi toliko, razumela bih . . .

  4. pedja permalink
    jul 15, 2009 10:36 am

    Ti samo mislis da poznajes svoje drugove. Taj te je iznenadio, a on je samo sakupio hrabrost da te pita, i posle te slagao da je pijan…

    100% da bi i svi drugi bi hteli sex, ali nisu pitali, jednostavno takvi su muskarci. Kad su dokoni oni sebe zamisljaju sa svakom koja je u blizini, a ti si im dobra drugarica. Zakljucak izvedi sama.

    A da, na sex ili ljubav nisu pomislili samo oni koji su vec zaljubljeni i imaju nekoga.

    • jul 21, 2009 3:00 am

      nažalost, verujem ti potpuno, ali Debeli i Guza su mi zaista samo drugari i uvek će to biti. A to mi je nešto mnogo lepše i vrednije od jedne (ili deset, nebitno) noći seksa.

  5. Arghhh permalink
    jul 15, 2009 10:40 am

    Sta se ti uvek okreces na sebe, ko da budali treba katalizator ili pomoc.Njima to dolazi prirodno. :P

  6. jul 15, 2009 11:58 am

    Ludaci na sve strane…očekuj uvek gluposti i ako se ne des, onda je OK…to mu dođe kao moj moto neki…

    • jul 21, 2009 3:02 am

      ja ‘nerealni optimista’ . . .
      di ćeš gore od toga, meni su uvek svi fini i dobri iako znam da nisu, al jbg . . . takva sam i ne mogu protiv toga :/

  7. jul 15, 2009 7:28 pm

    Mislim da ne treba da sebe preispitujes. Ti si ok. A muskarci, oni ce uvek biti takvi, ali prijatelji vise ne. Bar je kod mene tako. Ne moze mi biti prijatelj onaj ko sa mnom hoce sex, za mene je prijatelj bespono bice. Mozda sam rigidna, ali godine i iskustvo su me napravile ovakvom.
    Bitno je da nije nista do tebe, veruj mi!

  8. Тајни Свет permalink
    jul 16, 2009 2:20 am

    Нико није превише емотиван. Има само много људи који су премало емотивни.

    Ако се све одиграло како си написала, мени ово личи на тотално промашену изјаву љубави… Нисам сигуран, али чини ми се тако… Мушкарцима треба да скупе петљу и да питају девојку, а још је теже ако су постали пријатељи. Свакакве се глупости кажу при таквом страху.

    Иначе, не верујем у мушко-женска пријатељства. Било је тренутака када сам веровао, али онда ме друга страна потпуно разувери у то. Премда, ја нисам репер за такве ствари, превише сам асоцијалан у погледу јаког пријатељства, а и имам веома јаку, дугогодишњу везу која тај мој проблем сувише продубљује.

    Опет, нико није незамењив. Ране које нанесу пријатељи, видају други пријатељи. Врло успешно. И то је то. 30 секунди прошло.

    ПС. Једна од мојих омиљених песама… Свака част!

    • jul 21, 2009 3:05 am

      navikla sam na potpuno drugačije izjave ljubavi, ovo po meni nikako nije izjava ljubavi, naprotiv . . .
      ovo je nešto što gazi ljubav :///

      slažem se da vreme izbledi emociju, bila ona pozitivna ili negativna. uglavnom. možda ne za 30 sec ali izbledi sigurno.

      • jul 21, 2009 3:08 am

        zaboravih reći, uvek se trudim da uklopim tekst pesme uz tekst, i to i činim, ako je ikako moguće . . . ova pesma mi se uklopila. uglavnom HP ili KUD IDIJOTI imaju tekstove ‘životne’ tematike, te njih najlakše i stapam ovde. a ova pesma je sve rekla :)

  9. jul 16, 2009 3:42 pm

    Taj ti nije nikad bio prijatelj to je sigurno.

  10. iz0t0p permalink
    jul 16, 2009 8:06 pm

    ne mora da znaci da nikada nije bio prijatelj… mozda su emocije proradile samo…

  11. veshtichanstvena permalink
    jul 16, 2009 8:48 pm

    Mislim da je zeleo da te povredi….nista vise,nista manje…eto.Dalje sve znas i sama.

    • jul 21, 2009 3:05 am

      o da, slažem se u potpunosti. da ‘se ogrebe’ za seks, misleći samo na to, a ne na mene :///

      • veshtichanstvena permalink
        jul 24, 2009 6:25 pm

        Ne mislim da je tako.Da se od prijateljice“ogrebe“ za sex ,znacilo bi da je covek uzasno glup,a nekako ne mogu da zamislim da ti odaberes takvu osobu za prijatelja…Nesto je tu drugo,razmisli…

    • jul 25, 2009 12:22 pm

      Stavila si me na muku . . .
      Naglasio je da ne želi vezu, samo seks . . . bukvalno tako, rekao je samo seks, ne veza.

      Nije ostavio prostora za razmišljanje, sve je rekao direktno . . . i što me i jeste najviše šokiralo, uopšte nijedan od njih trojice ne deluju kao takvi . . .

  12. jul 17, 2009 1:47 am

    Dešavalo mi se da se prijatelj zaljubi u mene, ali nekako sam to umela da primetim pre nego da se ponizi i da me pita bilo šta i da ga presečem u startu.

    Ovo što se tebi desilo… pa on tebe poznaje, zna kakva si ličnost,… mislim da je namerno iz ko zna kojeg razloga, želeo da te povredi.

    Nemaš šta da preispituješ sebe, on je jednostavno kreten.

    • jul 21, 2009 3:07 am

      što je najgore, mislim da je skroz dobar dečko i lepo je vaspitan i kulturan . . .
      nekako mi to dvoje ne ide jedno sa drugim . . .

  13. jul 18, 2009 12:13 am

    Drvena, ništa strašno: Dekada ljubavnih izliva. Ne brini, prolazi ali ne znam za kol’ko vremena ;)

    • drveniadvokat permalink
      jul 21, 2009 3:08 am

      nije to ljubav stevo, da jeste, bila bih srećna a ne sjjjj . . .

  14. ex-divljamachka permalink
    jul 19, 2009 10:34 pm

    Eh, imam isti problem – više drugova nego drugarica i činjenicu da me je u poslednje 2 godine saletelo nekih 70% drugova.. samo sa jednim sam se upustila u avanturu. Jedino sam u njega bila zaljubljena, al eto, to je bio samo seks, pa sam valjda prebolela, pa smo valjda prijatelji sad. Poslednji šok bio je drug za koga sam verovala da je gej… Iskazao mi je svoje.. žudnje i emocije, iako zna da sam u vezi. Iako više ne verujem u muško-ženska prijateljstva, ipak su mi ona bolja od žensko-ženskih.. U društvu pravih „drugova“ imaš privilegije. :)
    Mislim da ih privlači to što ih slušaš, izlaziš im u susret, obraćaš pažnju na njih i posvećuješ im neko vreme i što si, pa… žensko! :)
    Najgore u šta možeš da poveruješ jeste da su drugovi posebna sorta muškaraca koja se makar malo ne loži na tebe… neki su kreteni pa upropaste sve, a neki ćute. A to ne mora da znači da te ne cene i ne poštuju tvoju ličnost. :)

    • jul 21, 2009 3:10 am

      ma ne verujem da se drugari zaljubljuju u mene, to je jednostavno nemoguće. a sa ostalim se slažem u potpunosti :)

  15. drveniadvokat permalink
    jul 21, 2009 3:12 am

    hvala svima na komentarima i želji da ublažite i podelite moje razočarenje :)

    veeeliko hvala Urketu, Džejni i Slavku koji su mi smanjili šok to veče kada se to desilo. Tnx :) :*

    Ne umem ovde da linkujem, njihove blogove možete naći u mom blogrollu.

  16. jul 26, 2009 12:31 pm

    Meni je potpuno normalno što se preispituješ i razmišljaš o celoj situaciji, jer takav odnos boli, posebno što znaš kako se ti odnosiš prema nekome, a onda nekako prirodno i očekuješ da te taj gleda u skladu sa tim. Međutim, ljudi nisu takvi. Ljudi najviše ne razmišljaju. Ne osluškuju. Ne udubljuju se. Oni ni ne vide ko si ti i kakav si. Ti si bila iskrena, fina i prijateljski nastrojena i oni su pomislili da mogu bilo šta da te pitaju. Ako mene pitaš, sa takvim ljudima ne možeš imati dublji odnos kakav zahteva prijateljstvo, samim tim bolje je uložiti trud u ljude koji će to umeti da cene.
    Altruizam je lep, ali zbog njega ti treba da se osećaš lepo, jer lepo i činiš. E sad, ko to ume da prepozna, taj je srećnik. :)

  17. O'psilos permalink
    jul 26, 2009 2:06 pm

    Мало из другог угла… Мушко сам. И био сам у ситуацији да другарици предложим секс. И предлагао сам.Једном или два пута. И плус пар пута успео да натерам себе да не предложим. Пошто је-барем код мене-унутрашња борба у тим моментима невероватна. Јер све сам ја-и прилично коректно васпитан, и-ако не најбољи-ТРУДИМ се да будем најбољи друг на свету, и разумем какво изненађење и шок изазивам… Уосталом-цела ствар је не мали шок за мене самог, а камоли за њу(њих)… Ја сам изгледа имао много среће. У оба случаја није се догодила љутња, а ни секс. Чак је у једном случају цела ствар прерасла у једну дугу и садржајну расправу о проблему сексуалности која се изнебуха умеша у идилични однос друг-другарица. Без неког значајнијег закључка ипак. Осим слагања да се у одређеним годинама тешко може бути другарица другу и обрнуто, уколико сексуалне ствари (био то разговор на тему или одговарајући број вођења љубави сразмеран времену које сте провели као пар-пре него што сте постали другови) не буду обављене на време и остављене на свом месту-односно по страни. А стигао сам и да доживим да се мени предложи нешто тако. И да одбијем-наравно. „Другарски“ секс? Пре двадесет година сам га предлагао. Сада схватам колико сам имао среће што сам одбијен… А још се нико није ни наљутио на мене….

  18. Alek permalink
    avgust 5, 2009 5:11 am

    a kako je izgledala ponuda tog decka, slicno naslovu il bar malo suptilnije? ja sam cesto imao seks sa drugaricama i generalno su mi kul iskustva. ne mogu da zamislim ‘ponudu’ za seks bez da ga je vec bilo, malo je hevi ako ne krene spontano…

    inace cenim da ti taj momak ne bi legao, deluje da ti se bas svidja a devojcice koje udju u kres shemu sa emocijama se neretko sjebu bas… a lik koji krene sa prljav ti je seks jeli frigidna lezbo gde ti je manastir aj sad dokazi da nisi fazonima je malo previse ocajan, i to se ne prica drugaricama, nije u redu, cist predatorski fazon.

  19. ona_sto_kasni permalink
    avgust 28, 2009 5:00 am

    Slusaj, moras da se suocis sa nekim stvarima. Muskarci na prvo mesto stavljaju telesno uzivanje. Tebe vide kao nekoga ko im je blizak. Ako su takve osobe da dozvoljavaju da njihovi nagoni isplivavaju na povrsinu iako znaju da ce neko biti uvredjen ili zgranut takvim ponasanjem, sto su oni morali znati sto se tebe tice, onda se njihova vrednost itekako umanjuje. Ne panici, budi smirena i jaka, ne dozvoli da te dotice tudj nedostatak kontrole i takta. Brini se za sebe, jer si jedino za sebe i odgovorna. Vodi se instinktima jer se vidi da pravilo postupas i da su ti razmisljanja u redu. Veruj sebi i polako prihvataj druge. I kad god se osetis neprijatno u necijem drustvu, jednostavno ga promeni, misli samo na sebe.
    Puno srece…i sve najbolje ti zelim ;)

  20. Just a perfect day !!! permalink
    januar 3, 2010 7:41 am

    Ovo je pitanje za musku populaciju (odnosno i zensku ako znaju odgovor :)

    Ako muskarac kaze zeni „Hocu sex sa tobom, i ukljucicu se u taj odnos maximalno, i pruzicu ti sve sto ti treba, iskazacu max poštovanje prema tebi kao biću … ali znaj nisam s tobom u vezi poslije toga. Cijenim te kao osobu, imaš dosta kvaliteta, ali u meni se jednostavno nije desio taj klik za nesto više“ sta to ustvari znaci? Kakve su to vrste emocija, ako se to uopste moze nazvati emocija :D

    Nisam sigurna da razumijem kako seksualna potreba funkcioniše kod muškaraca, jer kod mene je sex povezan iskljucivo sa emocijama, sa srcem, a kod njih izgleda ne mora biti tako. Ja ako osjećam nešto više prema nekom onda mogu da imam sex sa njim. A ako toga nema … ne kontam kako neko to moze da radi!! To mi je tako animalno i degradira odnose.

    Prije neki dan sam čula da jedan drugar „bode“ sve živo samo nek je žensko! Kako?

Ostavite odgovor

