Skip to content

Ovo svako mora da vidi

jul 21, 2009

Jednostavno moram da postujem ovo, ukoliko vam nije mrsko, preuzmite video i prosledite . . . kao što i ja učinih. Hvala Pričalici što pokušava da prodre do svesti svojih vršnjaka itekako zrelim ponašanjem i razmišljanjem.

24 komentara leave one →
  1. jul 21, 2009 9:10 am

    Без коментара! Некад се све каже ћутањем.

  2. stevo permalink
    jul 21, 2009 9:36 am

    Eh, Drvena… rasplakala si me i nemam šta da dodam…

  3. jul 21, 2009 1:22 pm

    Uh bre…

    ja ovo nisam mogao da odgledam do kraja.

  4. jul 21, 2009 2:05 pm

    Ufffffff

  5. jul 21, 2009 10:41 pm

    Stigla sam do 35. sekunde, i prestala da gledam i plakala. Posle sam zamolila muža da pogleda, njega uvek na autoputu mučim rečenicom „sve što imaš ti je u kolima“, on je imao stomak da pogleda 45 sekundi (mislim da je tih 45 sekundi bilo dovoljno da promeni navike u vožnji :) ).

    Strašno. I besmisleno. Takve smrti su uvek besmislene, prosto da se zgroziš od besmisla.

  6. boban permalink
    jul 22, 2009 7:10 am

    ovo bi tebalo da se emituje u tv pre i posle svake informativne emisije. jezivo. sebe sam našao u bar dve do tri situacije. nećeš više…

  7. jul 22, 2009 9:55 am

    ja sam toliko plakala kada sam gledala ovo . . . baš zato što Boban kaže, jer sam videla sebe ili nekog mi dragog u situaciji ili sa jedne ili sa druge strane. Ali i zbog same koncepcije videa. Nadam se Bobane da ćeš voditi više računa o sebi i drugima.

    Urke, potpuno se slažem. Video je sve rekao, mi samo da primenimo.

    Stevo, žao mi je što te je video rasplakao, ali bolje da plačemo dok gledamo ovo što je ‘fake’ nego zapravo :(((

    Danijele, ja sam jednom pogledala do kraja, i kada god dođe neko kod mene a da znam da ne čita moj blog, pustim mu . . . ali nisam nikada gledala sa njima ponovo.

    Zelembaćka, uuuufffff :(

    Moošema, žao mi je ako te je klip potresao, nadam se da će u budućnosti promeniti navike tvog supruga na bolje, da bude sigurniji i bezbedniji u kolima.

  8. boban permalink
    jul 23, 2009 12:03 am

    Mala ispravka mog jutrošnjeg posta – ne „u tv“ nego „putem tv“ :)) Mislim, nije u redu da na ovakvom blogu grešim u elementarnim stvarima… Jeste da sam završio tehniku a ne književnost, ali opet…
    by the way, odličan ti je blog. samo napred.
    pozz.

    • jul 30, 2009 5:14 pm

      hehe samo opušteno :)
      bolje sa greškom nego usiljeno :)

      hvala mnogo! ako i ti pišeš, ostavi link :)

      pozdrav!

  9. veshtichanstvena permalink
    jul 23, 2009 10:29 am

    Ovo je dobra ideja,ma koliko stravicno delovalo…Pozdravljam te

  10. jul 23, 2009 3:08 pm

    Potresno i istinito nažalost. Na Zrenjaninskom putu je sinoć ugašen još jedan mladi život. Devojka koja je imala 29 godina pregažena je. Prošli smo pored njenog prekrivenog tela i ceo dan mi je ta slika u glavi. Život nema cenu.

    • jul 30, 2009 5:17 pm

      strašno. neretko razmišljam o smrti. i koliko smo mi zaista ‘kovači svoje sudbine’?

  11. jul 23, 2009 6:46 pm

    Iz razumljivih razloga, ne odgledah do kraja (izgubih najrodjenije u dve saobracajke). Strasno, ali, moramo se stalno podsecati na VOZI OPREZNO, NE BRZE OD ZIVOTA!

    • jul 30, 2009 5:18 pm

      znam Dudo . . .
      nikad brže od života . . .
      tih 15 minuta što ćemo negde ranije stići nisu vredni nečijeg života . . .

  12. jul 26, 2009 12:18 pm

    Šteta samo što ovaj film neće pogledati oni najneodgovorniji i oni koji bi trebalo da ga gledaju. Oni su i suviše samouvereni, stopili su se sa svojim kolima i vožnju više ne vide kao moguću opasnost.
    Strašan film.

  13. Gil-galad permalink
    jul 27, 2009 7:00 pm

    Nisam mogao da izdržim duže od trećeg minuta…

    Inače, ide na RTS-u emisija Sat TV, o automobilizmu. Nedavno je osnovana Nacionalna vozačka akademija, gde se budući, ali i stari vozači, mogu dodatno edukovati na taj način što tamo prolaze kroz simulaciju nekih stvarnih opasnosti.

    Ukratko, kada sam video koliko je opasnije voziti SAMO 10 km/h više od propisane brzine, sledio sam se! Koliko to, naizgled malo prekoračenje, može vozaču da oduzme dragocenu sekundu potrebnu da reaguje… A to je samo jedan od problema…

    Najiskrenije se nadam da će novi zakon doneti veću bezbednost na putevima.

    Ako imate vremena, pogledajte ovaj sajt:
    http://www.navak.rs/

  14. jul 28, 2009 9:35 pm

    *Juce, 27. jula, poginuo motociklista,24 godine a saputnica 17 godina, teško povredjena. Prica ocevidac, koji je par minuta ranije video momka kako je prošišao pored njega strahovitom brzinom, a malo kasnije ga je video na Gazeli, mrtvog, razbijene glave, a kacigu nisi imali ni jedno. Motor je odleteo 110 metara dalje. NE MOGU DA VERUJEM DOKLE CE SE IŽIVLJAVATI KLINČADIJA PO ULICAMA I UBIJATI NAŠU DECU! Mada, ima i starijih koji se ponašaju vrlo neodgovorno! Nadam se mnogo strožijim kaznama jer samo lova po dzepu moze promeniti stanje, kao i kazneni bodovi koji ce se uvesti, pa neka se onda češu i pitaju da li ce voziti brzo ili pijani!

  15. jul 30, 2009 12:16 am

    Gile, hvala ti na ovom linku. Dobro je da tako nešto postoji kod nas, a loše što malo koga zanima. Uglavnom zanima one, već oprezne vozače i savesne roditelje.

    Drvena, tebi hvala na svemu! :)

Trackbacks

  1. Ovo svako mora da vidi |

Ostavite odgovor

