Skip to content

Pljeskavice od tikvica

avgust 8, 2009

Kad je čovek prinuđen da kuva, itekako se snađe. Ručak koji sam napravila je izuzetno jednostavan i jeftin, a veoma ukusan :) preporučujem!

Potrebni sastojni su:

  • jedna tikvica
  • dva ili tri krompira
  • brašno
  • jedno jaje (može i više)
  • peršun
  • bosiljak
  • vegeta
  • biber

Za salatu:

  • paradajz (može i krastavac)
  • jogurt
  • pavlaka

Priprema:

U dublju plastičnu posudu izrendati tikvicu i krompir, dodati jaje, vegete, bibera, bosiljka i peršuna po ukusu i dobro promešati. Zatim dodati brašna, tako da se dobije gustina otprilike kao za palačinke, malo gušće (ne znam tačnu meru, nikad ne izmerih kako treba). Na dobro zagrejano ulje supenom kašikom vaditi smesu i istanjiti je do željene debljine. Ukoliko pravite tanje, biće hrskave i na njih se može kasnije staviti neki namaz (pavlaka, sir, urnebes, kečap), ukoliko su deblje, biće mekše, ali onda vodite računa da budu dobro ispečene. Uz njih možete poslužiti prilog koji želite. Ja odabrah pire krompir koji nije najsrećnija kombinacija sa pljeskavicama koje sadrže brašno.

Paradajz za salatu isecite u posudu, prelijte jogurtom, dodajte pavlaku i promešajte. Dodati soli po ukusu.

Priprema traje desetak minuta, i manje, ali se pečenje oduži. Od jedne manje tikvice i dva krompira se dobije dovoljan broj pljeskavica, nemojte preterivati, da ih ne biste jeli dva dana, kao ja :D

IMG_0267

8 komentara leave one →
  1. avgust 8, 2009 11:29 pm

    Hahahahaha, pravila sam, ali zanimljivo je da sutra planiram da ih pravim za rucak a ti pisala o tome :D

  2. veshtichanstvena permalink
    avgust 8, 2009 11:48 pm

    Super su pljeskavice,i ja sam ih pravila,ali vidis dala si mi dobru ideju za sutra)))

  3. avgust 9, 2009 12:24 am

    Drvena, prijatno!

  4. Gil-galad permalink
    avgust 9, 2009 4:42 pm

    Sjajno. I mada sam navikao na pohovane tikvice, probacu i ovo, pa javim!

    Tikvice su jako zahvalne za spremanje.

  5. avgust 9, 2009 11:06 pm

    Hvala na ideji za sutra, mada ih moja „mala“ baš ne ljubi! Možda sa prelivom od jogurta i majoneza, prodje (a moze i malo mirodjije preliv)! :)

  6. avgust 10, 2009 9:16 pm

    Pravila, odlične su i sa onim prelivom! Sve smo smazale! :)

  7. avgust 13, 2009 1:52 am

    hehe drago mi je da pravite i da ste pravile, meni su super :)))

  8. avgust 23, 2009 1:31 pm

    Ovo obožavam! Svaka čast na izboru

Ostavite odgovor

