Skip to content

BlogOpeT #09

septembar 11, 2009

Naslov ovog posta jeste BlogOpen, ali sam toliko puta umesto BlogOpen napisala BlogOpet da jednostavno moram da ubacim naslov. I da ne davim više, već da pređem na posao :)

BlogOpen#9 je umalo prošao bez mene. Kako? Lepo. Pre nekih mesec dana me je Slavko pitao da li se vidimo u Nišu na šta sam mu ja odgovorila da ne znam. Ne zbog toga što nemam vremena ili imam obaveze negde drugo, već zbog toga što nemam novaca. Otići u drugi grad na nekoliko dana iziskuje velike finansijske troškove, a kako nemam redovna mesečna primanja (jer nisam zaposlena), nisam bila sigurna da ću moći to da si priuštim. Nedugo posle toga mi smo mailovali iz nekog razloga (ne sećam se kog) i velikodušno mi je ponudio da prespavam kod njega. Jeeej :) naravno da sam prihvatila, iako sam ga pre toga videla samo jednom, reših da provedem dve noći pod njegovim krovom i nisam se pokajala . . .  (da li je on, ne znam :D ). Dogovaranja sa blogerima su bila svakodnevna, razmena brojeva mobilnih (ali i fiksnih) telefona i planiranje nalaženja u Niš se putem twittera odvijalo svaki dan :) i moram da pomenem da smo se super izdogovarali :)))

Noć pred polazak nisam spavala. Imala sam neke obaveze da dovršim i da se spakujem i to je potrajalo do 6am, kada se uputih ka autobuskoj stanici. Tamo se sretoh sa Kremašicom i Eboyee i uputismo se u ranu zoru put Niš. Drugi deo naše države, kao druga planeta. Verujte.

Put je prošao relativno mirno, malo smsovah sa SadClownom, tačnije kukasmo jedno drugom na neudobnost autobusa (i on je u to vreme bio u putu ka Niš, u autobusu istog prevoznika, sa istim tegobama kao i ja) i oko 10.30h stigosmo na stanicu. Kremašica i Eboyee odoše da pronađu smeštaj, a ja dočekah SadClowna te se upoznasmo i popričasmo dok Slavko nije došao po mene, te me odveo kući da ostavim stvari.

O gostoprimstvu i Slavkovoj porodici bi mogao esej da se napiše. Inače sam prilično stidljiva i ukočena, ma koliko vam delovala komunikativna, retko gde ću se opustiti van svoje kuće (u njoj sam napeta kada imam goste), a i to kada se desi, potreban je vremenski period od nekoliko dana. U porodici Ilić u Niš je toliko prijatna atmosfera i toliko su dobri domaćini (te bejah prilično opuštena) da mogu samo da kažem hvala vam svima mnogo, nemam reči, doći ću opet :D prijatni i nasmejani ljudi, dobrodušni i gostoprimljivi kakvi se samo mogu sresti dole, na jugu Srbije. Čast mi je što sam bila vaš gost :)

Kada se sredih i klopasmo, krenuli smo do tvrđave. Moram da napomenem da su mi u međuvremenu konstantno stizali smsovi od blogera koji su pristizali u Niš, te se uporedo dogovarah sa svima gde i kada ćemo se naći. Na ulazu u tvrđavu su nas čekali Kremašica i Eboyee. Slavko nam je pokazao gde su rovovi i otišao da pomogne šta ima, a mi se uputismo ka pešačkoj zoni i susretu sa blogerima koji su polako pristizali. Tu je nam se pridružio SadClown.

Nekoliko minuta kasnije (dobro de, sada radnja ide sporo, jer je sve bitno, ubrzaću, neće biti post duži od metra, obećavam :D ) se slučajno okrenuh i susretoh se oči u oči ni sa kim drugim do sa Walterom :D eeeee, srećeeee . . . i sad mi je srce puno kad se setim kako smo se izgrlili i izljubili . . . kako čovek može samo da se veže i zavoli te blogere, čudo jedno :) I Lightman beše sa njim, te se upoznasmo i krenusmo da pronađemo (citiram) „Kafić koji poseduje internet i utičnicu“ :D pola Niš smo prešli dok ga nismo ‘ulovili’. Usput sreli i Miloša, te čoporativno nastavili ka Kazandžijskom sokačetu koji izuzetno podseća na Skadarliju. Mislim da je negde u to vreme, na +40 počelo topljenje smilies čokoladica u mojoj torbi . . . Seli u neki kafić, odmorili se, okrepili, međusobno upoznali i raspričali i oko 15.30h zaputili ka rovovima. Tada sam primetila da su se čokoladice istopile u torbi, i moram priznati da mi i dalje nije jasno kako ih nismo pojeli dotad . . . ali moj očaj i ljutnju možete videti na snimku koji je napravio eboyee i koji ste mogli videti nekoliko minuta posle na twitteru.

Milanovo predavanje sam slušala samo prve dve trećine. U šatoru je bilo izuzetno toplo i nisam mogla da izdržim, tako da sam stolicu izvukla napolje i sela iza poslednjeg reda. Posle njega sam prisustvovala predavanju Baneta Kišobrana i zaista zanimljiva diskusija se povela oko pismenosti na blogovima. Ali sam sigurna da ste sve to pratili preko streaminga. Ako niste, pogledajte ovde mali review.

Posle predavanja se zaputismo do najbližeg restorana na večeru. Tada sam shvatila koliko smo kompaktni i kako smo se lepo uklopili. Nas nekoliko, Walter, SadClown, Janavi, Marija zanimljiva muzika, Lightman, Dijica i ja (kasnije su nam se pridružili ITkutak, Kremašica i Eboye) smo se toliko lepo družili u restoranu da mogu da kažem da nikada nisam doživela toliku prisnost i opuštenost sa ljudima koje prvi put vidim. Nakon večere sam se našla sa drugarom iz BGa koji se slučajno zatekao u Niš, i oko 23h se pridružih blogerima, te smo otišli na tvrđavu. Nažalost, propustili smo grupu Atheist rap, ali smo stigli na Sunshine. Oko ponoći otidosmo na počinak . . .

Subota je počela simpatično. Dogovor je bio da se nađemo u 11h u centru grada. E pa, ja se probudih u 11h :D kada sam uključila telefon, stiglo mi je pregršt poruka u kom mi je Džejni rekla da su blogeri izvlačili slamku na twitteru ko će me probuditi :D šta da vam kažem . . . izgleda da sam opasna :D posle doručka, Slave i ja se uputismo ka centru (momenat poznatiji kao palačinka), zatim smo posle sastanka i kafe sa blogerima prošetali po Niš, i u 15.30h se uputili ka centru, gde smo sačekali ekipu, da zajedno odemo do NKCa gde su se, zbog lošeg vremena održala predavanja. Prvo je održala Jelena Jovanović, na twitteru poznatija kao Miss Cybernaut i posle njenog predavanja sam se osetila ponosnom što sam bloger. Uglavnom, kada nekome pomenete blog, ne zna šta je to, a i ako je upućen, posmatra vas kao skribomana ili budaletinu koja ‘gubi vreme’ trabunjajući o koječemu. Lepo je biti okružen ljudima koji takođe „trabunjaju“ i kada im kažete da lepinje idu po defaultu uz večeru, ne gledaju vas belo već vas potpuno razumeju :D Sigurna sam da je većna pratila ovo njeno izlaganje, ali i naredno koje su kao tandem vodili Miloš i Miloje. Duhovito i spontano su preneli svoja iskustva, tako da sam, i pored većine činjenica koje sam znala, naučila i nešto novo.

#BlogOpen09 (146)

foto by Walters camera and unknown photographer

Predavanje završeno, mi u Kazandžijskom sokaku posetismo lokal u kom smo imali kratki video poziv sa Aurorom kojoj sam obećala isti i jedva ga izvela. Verujte mi da u ta tri dana koja sam provela u Niš nisam stigla maltene da bilo šta uradim. Em kratak vremenski period, em sve novo i sve me zanima, tako da mi je izuzetno žao što neke stvari nisam uspela da realizujem. Ali, biće prilike.

Iz kafića otpratismo Janavi i nas petoro, Kremašica, Eboyee, ITkutak, SadClown i ja se uputismo ka rovovima niške tvrđave. Na dve bine je išao program, live rock/metal/hc a na drugoj elektronska muzika. Sve u svemu, proveli smo se fantastično, stigli kući oko 6.30h i zakucali se od umora . . .

Nedelja, 10h, budim se. Zovem SadClowna i pokušavam da ga probudim, nema šanse . . . Slavko i ja odlazimo po Kremašicu i Eboye-a, zatim po SadClowna i nastavljamo druženje kod Slavka, do nekih 17h, kada nas on prati na stanicu i tu se naš boravak u Niš završava. Put za NS i praznina koja je ostala u srcu posle ovoga . . . još uvek mi nedostajete :)

Sve u svemu, prelepo iskustvo, fantastični ljudi koji su u svakom momentu dobrodošli kod mene i kako je Walter na twitteru rekao: „Ko nije bio, debelo se za*ebao“.

Najlepše hvala porodici Ilić na gostoprimstvu i teta Snežani na specijalitetima koje je spremala za doručak.

Ljubim vas i volim sve mnogo. Hvala na drugarstvu :)

Ovde imate objavljen streaming koji ste mogli pratiti preko neta.

A na sledeća dva klipa su zabeleženi momenti provedeni kod Slavka.

11 komentara leave one →
  1. septembar 11, 2009 7:31 am

    hehehe, ja ću dugo pamtiti tvoj pogled koji je govorio „ko je bre sad ovaj i šta se nacrtao tu ispred mene dok nisi ukapirala ko sam“ :mrgreen:

    Šta da kažem, fenomenalna dva dana sa svima vama… hvala vam na tome. Žao mi je što sam propustio treći dan al nadoknadićemo mi to nekako ;)

  2. septembar 11, 2009 9:45 am

    Svi koji smo bili ne moramo uopšte o tome ni reč više da progovorimo – razumemo se, tako da ću i ja da RT Walterov komentar: „Ko nije bio, debelo se za*ebao“.:D
    P. S. To što sam „kratka“ u komentaru je posledica činjenice da ga pišem u 9h43, a vi znate da ja ondak nisam ni budna, a kamoli da još i komentarišem :)))
    „Saću“ možda i da se povrnem u krevet.
    Drvce, pohvaljujem te što nijednom u tekstu nisi pogrešila padež neg’ si svaki put ispravno rekla Niš. :D

  3. septembar 11, 2009 9:51 am

    Baš falite ljudi. Kako je bilo vrh druženje! Mene čudi činjenica koliko smo slični i kako smo se odlično uklopili ! Ajde da napravimo neki blogerski grad gde ćemo svi da živimo i da se družimo svaki dan :)

  4. septembar 11, 2009 2:02 pm

    eeee Walter, ja ću celokupnog druženja još dugo da se sećam :) a da ćeš da nadoknadiš, hoćeš :) i to uskoro :D

    hehehe dijice, vežbala sam tri dana da pravilno kažem Niš u rečeničnim konstrukcijama :D

    Miloše, potpuno se slažem sa tobom, savršeno smo se svi uklopili. I podržavam ideju BlogGrada :) i mislim da bi bila izuzetno produktivna!

  5. septembar 11, 2009 2:34 pm

    BlogGrad. :) Svidja mi se. Trebalo bi za pocetak organizovati letnje radionice za internet geek-ove. Posle prosiriti na jesenje, zimske i prolecne… I sve to da finansira drzava. :P

    Lepo je bilo, eto, nemam blog da bih pisala na njemu o mojim utiscima. Mozda ga zbudzim za dva sata ako mi bude frka. :D

    Ali i nema potrebe da i ja pisem, neke stvari i ne mogu da se prepricaju, ono sto moze da se preprica drveni_advokat je uradila za nas na lep nacin. :*

  6. septembar 11, 2009 3:58 pm

    Ja mislim da sam svoje oduševljenje i utiske već dovoljno iznosio na twitteru :) Da, bilo je fenomenalno, super ekipa, super druženje, MNOGO bih se zeznuo da nisam otišao, a malo je falilo.

    Svoje utiske neću da prenosim na svom zapuštenom blogu jer je on u fazi temeljite rekonstrukcije. Eto, kao da sam tempirao, ta rekonstrukcija se podesila slučajno i sa BlogOpenom, pa imam još više poleta nego inače :)

    Rezime: mnogo prelepih trenutaka, mnogo divnih ljudi i novih poznanstava. I sve to u samo tri dana. :)

  7. septembar 15, 2009 10:51 pm

    kako si samo sve to lepo ispričala – ništa ja tu ne bi dirala ;)
    Druženje je bilo najlepši deo ovog BlogOpeta. ;) Žao mi je samo što nisam mogla više vremena da provedem sa svima vama… čekam sledeće okupljanje :)
    A posta o BlogOpenu najverovatnije neće biti ni kod mene. Nekako mi se čini da je sve već lepo opisano iz najrazličitijih uglova i da nema šta više da se doda… RT SadClown-a: mnogo prelepih trenutaka, mnogo divnih ljudi i novih poznanstava. I sve to u samo tri dana. :)

  8. septembar 20, 2009 12:42 am

    Pre svega, zao mi je shto si propustila Atheist, jer znam koliko ih volish (a i koliko se sam nerviram kada propustim neki koncert…). ;)

    Vidi se iz aviona da ste se lepo proveli, shta reci osim: Uzivajte kad god se ukaze prilika! :D

Trackbacks

  1. BlogOpeT #09 |
  2. Po drugi put među blogerima – BlogOpen 09 - Moj svet muzike
  3. BlogOpeNi 2009 Strašni sud | Mala bara puna Krokodila

Ostavite odgovor

