Skip to content

Hvala ti . . .

septembar 23, 2009
  • što si bio nežan i naučio i mene da budem
  • što si me razumeo i imao strpljenja za sve moje detinjarije i bubice
  • što mi nikada nisi spustio slušalicu iako sam zaslužila
  • što si mi pokazao i dokazao da bezuslovna ljubav postoji
  • što si me tešio kada mi je to trebalo i bio uz mene kada niko nije
  • što si se smejao i plakao sa mnom
  • što si činio sve da budem uvek nasmejana
  • što si me pažljivo i posvećeno slušao
  • što si me mazio i češkao dok ne zaspim
  • što si me iskreno čuvao i štitio od svega što je moglo da me povredi na bilo koji način
  • što si mi tepao
  • što si me naučio toleranciji
  • što si me ljubio
  • što si mi ugađao
  • što si mi bio inspiracija
  • što si živeo u meni i pustio me u sebe
  • što si me razumeo
  • što nisi spavao kada se meni nije spavalo
  • što si umeo da me obraduješ sitnicama
  • što si mi donosio prvu visibaku svake godine
  • što si ćutao kada je trebalo ćutati
  • što si činio nemoguće
  • što si živeo za mene
  • što si bio moja prva i najveća ljubav

Imam još toliko toga da kažem. Ali neću. Sve znaš. Verovatno.

Mnogo je vremena prošlo. Mislim da je došao trenutak. Da ostvorim kavez i pustim te. Biću zbunjena. I nije mi lako. Ali je vreme. Da nastavim dalje. Neću te zaboraviti. Znam. Ni ti mene. Samo želim da budeš dobro. Čuvaj se.

deki1

15 komentara leave one →
  1. septembar 23, 2009 11:08 am

    Jedno je sigurno, neces zaboraviti nikada. :(

  2. Ivana permalink
    septembar 23, 2009 1:06 pm

    …… :(

  3. septembar 23, 2009 5:15 pm

    Mora tako…da bi se islo dalje. Budite oboje dobro.

  4. septembar 23, 2009 5:44 pm

    Znaš, ponekad kada pustimo nekog tako da „odleti“ od nas, a mi budemo tužni, treba se setiti svega ovog lepog što si navela i naći razlog za sreću, jer se sve to lepo uopšte i desilo. Neki ljudi, prožive ceo život, a da nikada ne osete svu lepotu ljubavi koju si ti imala sreće da imaš.

  5. septembar 23, 2009 6:40 pm

    O, draga moja, čestitam ti na odluci. Kreni svojim putem, čeka te sreća negde, samo treba da idete istim putevima, da bi se srele! :)

  6. septembar 24, 2009 9:40 am

    Samo napred :)

  7. septembar 24, 2009 5:48 pm

    Samo veliki ljudi to mogu. Ti to jesi.

  8. Gil-galad permalink
    septembar 25, 2009 2:26 am

    So it goes…

    Bice potrebno puno vremena, uvek je tako, ali…

    So it goes.

    Pamti samo lepe stvari.

  9. septembar 25, 2009 3:56 pm

    Žao mi je, ali takav je život… treba ići samo napred

  10. veshtichanstvena permalink
    septembar 25, 2009 6:30 pm

    Za sve postoji vreme…Nisi mogla da ga pustiš,dok nije došlo vreme za to…Putujte sad’ oboje,veliko je nebo…ima na njemu milion puteva…Gde vode vaši, videćete..

  11. oktobar 1, 2009 8:44 am

    Izvinjavam se što kasnim sa odgovorom na komentare, nadam se da ću sada uspeti da nadoknadim . . .

    @Deda: Neću Deda sigurno . . . iskreno, to i ne želim, prelep period mog života i jedno veliko iskustvo.

    @Ivana: :(

    @Zelena: Hvala na lepim željama . . . želim da bude dobro i da bude srećan. I njemu i tebi i meni i svima . . .

    @Čarolija: Izgleda da trebamo . . . ne samo da trebamo već i moramo . . . dosta vremena je prošlo i dosta vremena mi je trebalo da to uradim, ali mislim da sam uspela. U pravu si, imala sam sreću da doživim nešto prelepo i da spoznam da to postoji.

    @Duda: Hvala Dudo, mislim da sam krenula ka njoj, nadam se da je i ona ka meni :)

    @Spartak: Hvala :) pokušavam :)

    @Zlata: Hvala na komplimentu :)))

    @GG: Trebalo mi je više od godinu i po dana . . . samo lepe uspomene definitivno jesu ostale . . . one manje lepe su prisutne, ali u senci . . .

    @Reminder: Mislim da sam uspela da preguram i da ću uspeti da nastavim dalje . . .

    @Veštičanstvena: Izgleda da je ovo pravo vreme . . . putevi su nam se razdvojili i odosmo na različite strane . . . možda se nekada ponovo sretnemo, a onda ćemo se sa osmehom setiti svega . . .

    Hvala svima još jednom na komentarima, znače . . .

  12. electrasdreams permalink
    oktobar 6, 2009 12:49 pm

    To i jeste prava ljubav, pustiti da ode.

  13. Archibald57 permalink
    oktobar 10, 2009 2:37 pm

    Uh, naježio sam se. Ali isto tako sam video najlepši način da se neko pusi da ode. Teško je, ali budi srećna, jer si imala nešto što mnogi samo sanjaju. Sačuvaj to, treba nešto i unucima pričati kad odrastu da mogu da shvate…

  14. oktobar 15, 2009 10:49 pm

    Obično sam tup kao magarac na ovakve stvari, ali ovo me je ubilo- skroz. Divno je to što osećaš a još je lepše što umeš to da nam preneseš. I ovo što sam dosada rekao je suvišno.

    Želim ti da dugo – dugo budeš u „ovoj priči“…. predivno.

  15. oktobar 22, 2009 4:04 am

    U! Wow! Wow.
    Ja nisam upucjen ali kao… Wow.
    Jedino shto sam sad radoznao i sve bi da znam.
    OK, ignorishi ovo.

    Wow.

Ostavite odgovor

