Skip to content

Spasenje

oktobar 10, 2009
  • Ahahahahahaha . . . Aaaaahahahahaha . . . koji sam ja jbni mazohistaaaa . . . aaahahahaha!

Noćna tišina se grubo cepala pod bahatim sečivom preglasnog smeha.

  • Mator konj aaaahahahaha a još nisam naučio lekciju . . . aaaahahahahaha! Tako mi i treba . . . aaahahahaha . . . !

Svetla na komšijskim prozorima su bila sve prisutnija. Smeh je smenjivalo bolno jecanje.

  • Neeee . . . ne mogu još jednom da podnesem . . . ovaj put ću te izvaditi . . . znam gde si i ne trebaš miiiii . . . stomak mi je opet ukočeeeen . . .

Krike je zamenilo lupanje i prevrtanje metalnih predmeta. Neko je pozvao policiju. Očaj je potisnuo bes.

  • Ubiću teeee! Ti si mene svih ovih godinaaaa, sada ću ja tebe! Izvadiću te napolje, ne trebaš mi! DOSTA VIŠE!!!

U narednih nekoliko minuta je stigla policija. Za njima i hitna pomoć. Ušli su u stan. Vrata su bila otključana. Prošli su kroz dve prostorije i u poslednjoj sobi na svetlom tepihu, pored crvene fotelje su ugledali mladića rasporenog stomaka u lokvi krvi. U utrobi je umesto organa imao abnormalno veliko srce.

18 komentara leave one →
  1. oktobar 10, 2009 2:27 am

    LoL? Za trenutak sam pomislio da će ga panduri videti kako krvavih usta drži u jednoj ruci klešta, a u njima – umnjak!

  2. oktobar 10, 2009 2:42 am

    Looool bre :D
    pa da glavni junak preživi?! To se kod mene ne dešava :D

  3. oktobar 10, 2009 11:49 am

    Možda ne bi preživeo ni vađenje umnjaka. :))))

  4. oktobar 10, 2009 2:31 pm

    Znači spasio se, zaključujem po naslovu ?

  5. oktobar 10, 2009 3:16 pm

    E neka ga je izvadio da ga ne muci vise!

  6. oktobar 10, 2009 4:35 pm

    Drvena, kontradiktorno – zar ne! Ubijam u pojam, a volim čitav svet!
    Nešto mi ovo tamno…

  7. oktobar 10, 2009 5:42 pm

    Pravi je dan odabrao :)

  8. oktobar 10, 2009 7:42 pm

    ovo grdje od ulice brestova :)

  9. oktobar 11, 2009 11:18 pm

    У јеее… кратко и ефектно……… Много ефектно и сурово истинито….

  10. oktobar 12, 2009 2:40 am

    Nice ova minijatura! ;)

    Mora da ga je bolelo. I pre i posle…

  11. oktobar 12, 2009 10:24 am

    Baš tako prolaze ljudi sa velikim srcem. :(

  12. shaputalica permalink
    oktobar 12, 2009 4:49 pm

    jap. baš tako. Ova suskava mudro zbori. A i ti.

  13. oktobar 13, 2009 6:28 pm

    Jeste vala.

  14. oktobar 13, 2009 11:21 pm

    Uh, ala me isprepada! :)

  15. oktobar 21, 2009 11:22 pm

    To treba izvaditi još po rođenju. Umesto, recimo, obrezivanja.

    Oduševila si me ovim. (:

  16. oktobar 27, 2009 1:17 am

    Pa gde si Advokatice? Nema te nigde! :) Kukuccccc! :)

  17. novembar 15, 2009 5:33 pm

    Advokatice, ne znam šta se dešava s tobom, a vidim da se tu i tamo, pojaviš na nekom blogu! No, to je tvoj izbor, mada mi je žao!

    Zelim da ti kažem da smo se, nas nekoliko, dogovorili da od ponedeljka, ponovo, PROGLASIMO NEDELJU SMEHA! Ako si raspoložena, pridruži nam se! :)

  18. decembar 3, 2009 11:28 am

    Ajd da kazem da u svakom kukolju ima zita (original se ne uklapa pricu) tako da je situacija sarenolika…u pravu jesi za te mamine sinove, ali opet kazem ima i drugih okolnosti i nebi ni verovala majke mi…Ima zena bre koje bi u svemu da budu ravnopravne i forsiraju tu pricu (nisam sovinista ili nemam pojma sta, muka mi i od muskaraca losih ljudi kao i od zena) ali kad dodje do onoga sto im ne odgovara u ravnopravnosti onda se hvataju za slamku „pa ti si musko“…uzas…

Ostavite odgovor

