Skip to content

Selidba

decembar 23, 2009

Koju vi nećete ni primetiti :)))

Barem ne biste trebali, jer je preseljen i domen koji je do sada bio redirektovan na WP-ov hosting . . .

Blog se nalazi ovde tj na domenu http://drveniadvokat.com.

Uglavnom, veliko HVALA Tijani, Slavku i Ivanu na drugarstvu i nesebičnoj pomoći pri pakovanju i selidbi, jer bez njihove pomoći se ona ne bi ni dogodila :)

Živela blogosfera!!!

P.S. Promenite adresu u blogrollovima :) hvala!

11 komentara leave one →
  1. n00bz3r permalink
    decembar 23, 2009 12:29 am

    jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej! :)))))))))

  2. decembar 23, 2009 1:04 am

    Zivela :D

  3. decembar 23, 2009 4:21 am

    Sa srećom ti bilo. :D

  4. decembar 23, 2009 11:26 am

    A to je bilo to! Vidje ja pre neko’ko dana da se neko seli, i baš posumnja u tebe, drvena! Prijatno useljenje u novu „gajbu“!

  5. decembar 23, 2009 9:13 pm

    hehehe, hvala vam :************

  6. januar 1, 2010 6:28 pm

    Sretna Nova Godina!

  7. januar 5, 2010 1:56 pm

    hvala Zmale, takođe :)

  8. januar 16, 2010 10:43 am

    Srecno ti bilo :)

  9. januar 17, 2010 11:25 pm

    hvala drugar :)

  10. januar 23, 2010 11:38 am

    slucajno te uhvatih negdje u prolazu pa velim, evo i moj trag… procitah ono sto mi je trebalo, jer zeljela sam zatvoriti svoj blog, ali ti imas pravo, vezemo se za jedno vrijeme i steta ga je obrisati… :-) iako ovo nije tematika ovog tvog posta, morala sam to napisati tu… lijepi pozdrav…

  11. mart 24, 2010 9:12 am

    Prvo da čestitam na domenu, i ja sam nedavno prešao na http://www.baguje.com. I dalje mi je hosting blogger, ali uskoro se prebacujem na wp kao i ti.

    Primetio sam nešto kod tebe, kada odem na taj novi domen, dobijem novu instalaciju WP-a što tamo ne bi trebalo da bude. Ako si završila instalaciju onda obriši instalacini direktorijum i proveri da li ti je napravio konfiguracioni fajl.

Ostavite odgovor

