Skip to content

Drago mi je da konačno neko spava u ovoj sobi, na tom krevetu!

maj 16, 2010

Sinoć je kod mene bila moja dugogodišnja drugarica i buduća kuma Mina, neobavezno, ćaskanje i druženje. Kroz priču smo se vratile u prošlost i Mladenu prepričavale zajedničke doživljaje iz muzičke škole, gde smo se i upoznale. Naravno, nismo mogle da izostavimo jedno takmičenje na koje smo išle zajedno. Meni je i posle 16 godina toliko bilo smešno, da jednostavno moram sve ovo da podelim sa vama.

Dakle, imale smo po 13-14 godina, kada smo išle na takmičenje sa muzičkom školom u jedan gradić u Srbiji. Bila je to 1996. godina ako se ne varam, Srbija u sankcijama, kriza, teško stanje, sećam se da su nas roditelji jedva pustili da idemo. Shema je bila sledeća: putujemo oko 6-7 sati, kada stignemo ‘preuzimaju’ nas deca – domaćini tj deca koja su se prijavila da prime nekoga od nas (pun autobus je išao) u svoje porodice i od njih idemo na probe i na kraju takmičenje, zatim poslednje veče na kom nastupaju oni koji su ostvarili dobre rezultate (zaboravih kako se zvalo) i kućama u nedelju uveče. Nismo imali mnogo slobodnog vremena dok smo bili tamo, ali smo ga pronalazili za druženje i upoznavanje porodice u kojoj smo bili smešteni. Zaista nezaboravno iskustvo. Dve godine sam bila tako smeštena i imam lepa sećanja :) moram naglasiti: svaka čast ljudima koji su nas primali u to vreme nestašice, neimaštine i krize.

Mina nije bila te sreće :D Primila ju je četvoročlana porodica – tata, mama, dečak i devojčica naših godina. Iako smo bili tri dana tamo, malo je to vremena za upoznavanje i bilo kakvo zbližavanje, jer smo stalno jurcali negde, imali probe i bili pod stresom zbog takmičenja, pa je jedino što je svima u slobodnim momentima trebalo bio odmor i san. Prvi dan je prošao kako je prošao i s obzirom da smo ustali u 5h i krenuli u 6h ujutru, već smo u 22h svi bili pospani. Ostatak pišem onako kako mi je Mina ispričala.

Došlo je veče i konačno smo stigli u stan. Deca su dobro govorila srpski, ali se sa roditeljima nisam mogla sporazumeti. Krenula sam u kupatilo da se istuširam, a maćeha devojčice kod koje sam bila je išla za mnom. Iako sam zaključala vrata, pokušavala je da uđe. Presvukla sam se u pidžamu i izašla. Otišla sam u sobu u kojoj su mi rekli da ću spavati sa devojčicom koja me je primila. Bila sam strašno iscrpljena od puta, nošenja istrumenta i slabog sna prošle noći zbog uzbuđenja od puta i svega. Bila su spremljena dva kreveta i ona je već nasmejana ležala u jednom. Uvukla sam se u svoj jedva čekajući da zaspim, odmorim se  i skupim snagu za sutrašnje takmičenje. Malo smo pričale i jedna drugoj poželele laku noć i lepe snove. Posle nekoliko trenutaka sam je pitala zbog čega ne ugasi svetlo. Tada mi je rekla:

* Bojim se. Ali mi je drago da konačno neko spava u tom krevetu.
* Čega se bojiš?
* Znaš, na krevetu na kom spavaš je pre manje od mesec dana umrla moja baka.

Hehehe, meni je i sada smešno, jer mogu da zamislim Mininu facu hehehe, dete od 13 godina u drugom gradu, potpuno nepoznati ljudi i ovako nešto . . . hehehe :D Kaže da oka nije sklopila celu noć hehehe :D Naravno, osvojili smo prvo mesto tada (između 90 i 100 bodova) i sve je prošlo ok, ali je ovo nešto zbog čega plačem od smeha kada se setim ili pomenemo :D

4 komentara leave one →
  1. verkic permalink
    maj 16, 2010 9:45 pm

    Jeste smešno sada, ali mogu misliti kako je bilo jadnoj Mini :)

  2. maj 19, 2010 10:23 am

    Je l’ da pitam koji instrument je bio u pitanju?

  3. maj 20, 2010 2:22 am

    Hehe, i njoj je sada smešno Verkić :)

    Bojane, harmonika.

  4. maj 30, 2010 3:50 pm

    Mozda sam malo i udaren ali meni nije smesno :(

Ostavite odgovor

