Skip to content

Iznenađenje

jun 10, 2010

Ko prati ovaj blog, sigurno zna da nisam zaposlena i da nemam redovan izvor primanja. Nažalost, nemam nikakav izvor primanja trenutno (nadam se da će se uskoro promeniti). Ponekad nešto honorarno uradim, ali to nije velika svota novca koju zaradim + ne isplaćuju mi posle obavljenog posla, tako da se desi da čekam i mesecima na novac. Shodno tome, nisam u prilici da si priuštim ‘velike’ investicije. Naime, šta je u pitanju. Već izvesno vreme želim da kupim blender, mikrotalasnu pećnicu i pizza pekač. Blender sam kupila početkom godine, jedan od skupljih. Kad kupujem, ne volim da uzmem proizvod kojim neću biti u potpunosti zadovoljna. Ili kako moja mama uvek kaže: „Nismo dovoljno bogati da kupujemo jeftine stvari“. Mikrotalasna i pizza pekač još nisu došli na red.

Nedavno sam, tačnije pre dve nedelje, pretražujući internet naišla na portal Žena. Ono što me je u tom momentu najviše zanimalo su recepti. Videla sam opciju da svako ko se registruje ima mogućnost da postavi svoj recept, što sam i učinila. Postavila sam recept sa bloga, ajmokac. Moj prvi, ali ne i poslednji recept, na njihovom portalu.

Nekoliko dana kasnije sam videla da sam dobila nedeljnu nagradu. Jeeeej, iskreno sam se obradovala, iako nigde nisu naveli šta je u pitanju. Nema veze, poklonu se u zube ne gleda, kako kaže narodna poslovica.

Pre tri dana, tačnije u ponedeljak me je probudio poštar. Mama je preuzela pismo i donela mi ga u krevet. Nasmeših se, setivši se vremena kada su mi fanzini, kasete i knjige skoro svakodnevno stizali :) Otvorim, kad ono knjiga. Dole u uglu piše Blic žena, tako da sam, iako nije bilo nikakve naznake, poruke ili sličnog, znala od koga je i da mi je to nagrada. „Lepo od njih“, pomislih, volim da dobijem knjigu, čak i knjigu recepata. Doduše, možda su malo ‘prekomplikovane’ za moj ukus, ali nema veze, svakako ću praviti neke od njih. Uz knjigu je poštar ostavio i karton da se ode u poštu i pokupi paket. Šta se uporedo dešava.

Nekoliko dana pre nego što ću postaviti recept na portal Blic žena, Đo i ja smo osvojili majice putem portala HBOa, te sam bila sigurna da su i oni poslali majice. Nisam stigla u ponedeljak, a ni u utorak da odem po njih, te sam rešila da odem u sredu.

Sreda  09.06.2010. 15h

Krećem od kuće. Mislila sam prvo da odem do pošte na liman i pokupim majice, ali, pošto mi je naišao autobus broj 3, rešila sam da je centar trenutno uklopljiviji, te odem prvo tamo i obavim šta imam. Zove me Tijana da se vidimo. Dogovaramo se da se javim kada završim sve.

Sreda 09.06.2010. 17h

Završila sam sa obavezama, javljam se Tijani da idem na liman (aFtobusom) u poštu da pokupim majice i da se nađemo kod Spensa za pola sata.

Sreda 09.06.2010. 17.20h

Nalazim se u pošti i čekam red za podizanje paketa. Razmišljam da li će mi majica stati u torbu i da li sam možda trebala poneti neku kesu. Stižem na red i predajem karton. Gospođa mi naplaćuje ležarinu. Hmm, ne mogu da se setim za koju veličinu se naplaćuje ležarina, ali nema veze, plaćam i čekam. Dolazi čovek i na obližnji otvor između šaltera (koji je namenjen za primopredaju paketa – stoji vaga) spušta paket ogromnih dimenzija, a službenica na šalteru mi pruža karton da potpišem. U neverici gledam paket i razmišljam kakav su mi promo materijal poslali uz majice da je tolikog formata, te mi na pamet padaju samo plakati. Dok sam upisivala broj LK, pitala sam odakle je paket i ko ga šalje, te dobih odgovor da je neka firma u pitanju i da je iz Beograda.

Ok, završila sam sa papirologijom i odlučujem da zakinem paket sa strane i tako ga ponesem, do mesta gde sam se dogovorila da se nađem sa Tijanom. Prilazim paketu i kada sam krenula da ga podignem shvatam da isti ima preko deset kilograma!!! Shock! Podižem ga i zovem Tijanu da joj kažem da ću malo teže staviti paket u torbu, te menjamo plan . . . uglavnom, šta se desilo.

DOBILA SAM MIKROTALASNU PEĆNICU KAO NAGRADU! Dakle, nagrada za recept se sastoji iz dva dela! Jedan je knjiga, koju mi je poštar doneo na kućnu adresu, a drugi je paket u kom se nalazilo ono što već duže vreme želim :))) Bila sam oduševljena! Toliko sam se iznenadila da sam celo veče bila u šoku, nisam mogla verovati :)

Hvala mnogo na nagradama, koristiću ih, itekako :)

P.S. Ukoliko želite da ostavite svoj recept i učestvujete u nagradnoj igri, kliknite ovde.

EDIT: Hvala svima koji su glasali za mene :)

6 komentara leave one →
  1. jun 10, 2010 11:26 pm

    Cestitke za mikrovalnu !
    Imala si ludu srecu !
    Jupiii !
    :)

  2. jun 10, 2010 11:29 pm

    Hvalaaa! :)))
    Jesam i jako sam srećna i zahvalna zbog toga!

  3. veshtichanstvena permalink
    jun 11, 2010 2:36 pm

    Potvrdjuje se ona stara…“Kada covek nesto jako jako zeli,,,“
    Radujem se zbog tvoje radosti ))))

  4. jun 12, 2010 4:14 pm

    Čestitam! :)
    Eto kako ispadne sve kako treba.

    Aj potraži još neki konkurs da kompletiraš želje :D

  5. jun 12, 2010 4:38 pm

    Eto otišla sam i ja da postavim nekoliko interesantnih…želim želim…motor! :D

  6. jun 14, 2010 1:52 pm

    Hvala najlepše veštičanstvena :)
    I moja mama kaže, kada nešto jako želiš, to ti se i ispuni :)

    Hvala marouk, srećno! :)

Ostavite odgovor

